Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu vi er igang. OB har ikke droppet interessen i Vigen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
      Nu vi er igang. OB har ikke droppet interessen i Vigen.
      Ja det skal jeg da love for. Vinduet er officielt open for buisness

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja det skal jeg da love for. Vinduet er officielt open for buisness
        Jeg har ikke de store kilder, men sidste gang jeg kaldte vigen til OB, var den i BT kort efter og jeg ved at der har været kontakt igen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

          Jeg har ikke de store kilder, men sidste gang jeg kaldte vigen til OB, var den i BT kort efter og jeg ved at der har været kontakt igen.
          Og tit ender de i ingenting de forespørgsler. Mon ikke at de fleste klubber spørger på en status på forskellige spillere hos mange af de andre klubber i SL. Sker nok 100 gange hvert vindue og kun 5% bliver til noget. Man vil jo helst ikke forstærke en direkte konkurrent. Men Vigen er da spændende når han er skadesfri og i form

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Og tit ender de i ingenting de forespørgsler. Mon ikke at de fleste klubber spørger på en status på forskellige spillere hos mange af de andre klubber i SL. Sker nok 100 gange hvert vindue og kun 5% bliver til noget. Man vil jo helst ikke forstærke en direkte konkurrent. Men Vigen er da spændende når han er skadesfri og i form
            Bestemt. Tør ikke love at Vigen ender i Odense, men tør godt love at der ikke kun bliver kigget efter noget til midtforsvaret

            Comment


              Online du må da gerne give mig info :) har ingen kilder overhovedet men nøj hvor er det tamt at der ingen rygter er her på siden :(

              Comment


                Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                Bestemt. Tør ikke love at Vigen ender i Odense, men tør godt love at der ikke kun bliver kigget efter noget til midtforsvaret
                Hvad er hans kontraktforhold i BIF ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                  Bestemt. Tør ikke love at Vigen ender i Odense, men tør godt love at der ikke kun bliver kigget efter noget til midtforsvaret
                  Dejligt med lidt ambitioner. De 2 første signings har jo ikke ligefrem væltet os bagover

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Hvad er hans kontraktforhold i BIF ?
                    30/6-2021

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                      Online du må da gerne give mig info :) har ingen kilder overhovedet men nøj hvor er det tamt at der ingen rygter er her på siden :(
                      Det er sgu da lang tid siden at der har været flere end der er nu

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        30/6-2021

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det er sgu da lang tid siden at der har været flere end der er nu
                          Ved der er dialog med BIF, men vidste ikke at det er Vigen (har ikke fået navne... troede selv det var Tibbling).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Ved der er dialog med BIF, men vidste ikke at det er Vigen (har ikke fået navne... troede selv det var Tibbling).
                            Tibbling er urealistisk så den kan du roligt slå ud af hovedet Ham har vi sgutte råd til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tibbling er urealistisk så den kan du roligt slå ud af hovedet Ham har vi sgutte råd til
                              Det har du måske ret i... ved bare at der ses på hylder over, hvad vi ellers har været vant til

                              Edit: https://www.transfermarkt.com/brondb...ite/verein/206, kan se at Vigen "kun" er EUR 500.000 billigere.... taler vi ikke om to spillere i nogenlunde samme "liga" ?
                              Last edited by Online; 06-01-2020, 00:10.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Det har du måske ret i... ved bare at der ses på hylder over, hvad vi ellers har været vant til

                                Edit: https://www.transfermarkt.com/brondb...ite/verein/206, kan se at Vigen "kun" er EUR 500.000 billigere.... taler vi ikke om to spillere i nogenlunde samme "liga" ?
                                Transfermarkt-priser

                                Comment

                                Working...
                                X