Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så uden at kende erstatningen og prisen så syntes du det er et flot salg?
    Ja alt hvad fatter gør er altid det rigtige.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i Okore. Syntes han er langsom og laver tåbelige fejl. Kæmpe nej tak herfra
      Jeg køber ikke, at han er langsom. Han er ikke hurtigst i sine vendinger, men når han kommer ud i løbedueller har han både fart til at kunne løbe folk op og fysik der gør ham svær at komme på kroppen af. Han har lavet for mange fejl ja, men dem tror jeg godt på, at han kan komme til at lave færrere af, hvis man spiller ham i et 3-mandsforvar, og fejlene bliver måske ikke ligeså bekostelige. Og så vil han i hvert fald være en stor opgradering, når det kommer til spillet fremad banen, her er han klart bedre end alle forsvarere vi har haft igennem i denne sæson, som ikke hedder Tverskov.

      Jeg kan godt forstå, hvorfor nogle mener han er overvurderet, jeg synes også han har været lidt overhypet af nogle, men hvis man synes, at James i Midtjylland er interessant, kan jeg ikke se, hvorfor Okore ikke også skulle være det, James har som minimum alle de mangler Okore også har, og nok også flere til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Og for et halvt år siden kunne de få 3* så meget for ham ...
        De forsøgte ja. Men kunne jo ikke. Træls for os. De havde lunet godt i kassen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Han er en af de fysisk stærkeste midterforsvarer i superligaen og har en god fart, og ved siden af Tverskov, tror jeg han ville passe fint ind.
          I don`t see it sorry.. Kun fysikken. Hvis vi skal bruge en stjerne løn på en forsvarer må det kunne gøres bedre end Okore

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Ja alt hvad fatter gør er altid det rigtige.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Jeg køber ikke, at han er langsom. Han er ikke hurtigst i sine vendinger, men når han kommer ud i løbedueller har han både fart til at kunne løbe folk op og fysik der gør ham svær at komme på kroppen af. Han har lavet for mange fejl ja, men dem tror jeg godt på, at han kan komme til at lave færrere af, hvis man spiller ham i et 3-mandsforvar, og fejlene bliver måske ikke ligeså bekostelige. Og så vil han i hvert fald være en stor opgradering, når det kommer til spillet fremad banen, her er han klart bedre end alle forsvarere vi har haft igennem i denne sæson, som ikke hedder Tverskov.

              Jeg kan godt forstå, hvorfor nogle mener han er overvurderet, jeg synes også han har været lidt overhypet af nogle, men hvis man synes, at James i Midtjylland er interessant, kan jeg ikke se, hvorfor Okore ikke også skulle være det, James har som minimum alle de mangler Okore også har, og nok også flere til.
              Fair nok. Jeg ser ikke alle Aabs kampe. Langt fra. Men det jeg har set de sidste 12 måneder har været overvejende til den negative side. Og kender flere Aab fans der ønsker ham hen hvor peberet gror. Også nuancerede fans..
              Og så er han pisse dyr i løn garanteret.

              Bliver stadigvæk et nej herfra. Det må kunne gøres bedre hvis DH ikke vil hjem endnu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Han er en af de fysisk stærkeste midterforsvarer i superligaen og har en god fart, og ved siden af Tverskov, tror jeg han ville passe fint ind.
                Enig.

                Tiden i Aab har med al tydelighed vist, at han ikke skal have ansvaret for for meget, men med en styrmand ved siden af sig, der ville jeg gerne prøve. Han er altså ikke langsom og fysikken er super.

                Han skal dog ikke hentes ind som lønførende og alt sådan noget. Han er ikke hvad han var før sine skader. Der var han tilgengæld også PL-spiller.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Fair nok. Jeg ser ikke alle Aabs kampe. Langt fra. Men det jeg har set de sidste 12 måneder har været overvejende til den negative side. Og kender flere Aab fans der ønsker ham hen hvor peberet gror. Også nuancerede fans..
                  Og så er han pisse dyr i løn garanteret.

                  Bliver stadigvæk et nej herfra. Det må kunne gøres bedre hvis DH ikke vil hjem endnu
                  Det er helt klart også min største anke. Vi skal ikke gå ind og give ham en kontrakt der gør ham til en af de dyreste spillere i truppen, det synes jeg vil være et stort sats, det er tydeligvis ikke en rolle han har kunne løfte i AaB. Men kan man forhandle ham ned på nogle fornuftige vilkår, kan jeg sagtens se meningen. Jeg tænker dog, at Okore er typen der spiller højt spil, så vi skal sikkert hen til omkring kontraktudløb før, at Okore overhovedet vil overveje en kontrakt med en lønnedgang, så her på kort sigt tænker jeg også, at vi bør kigge andetsteds.

                  Comment


                    Hent nu bare daniel Høegh hjem!!!!
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Det er helt klart også min største anke. Vi skal ikke gå ind og give ham en kontrakt der gør ham til en af de dyreste spillere i truppen, det synes jeg vil være et stort sats, det er tydeligvis ikke en rolle han har kunne løfte i AaB. Men kan man forhandle ham ned på nogle fornuftige vilkår, kan jeg sagtens se meningen. Jeg tænker dog, at Okore er typen der spiller højt spil, så vi skal sikkert hen til omkring kontraktudløb før, at Okore overhovedet vil overveje en kontrakt med en lønnedgang, så her på kort sigt tænker jeg også, at vi bør kigge andetsteds.
                      Og jeg må helt ærligt tvivle på om han nogensinde ville kunne hellige sig vores projekt. OB er et skridt til siden. Og han har ikke lagt skjul på han vil 1 op og helst til udlandet. Håber det er en and

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Hent nu bare daniel Høegh hjem!!!!
                        Har du noget tryllestøv på lager?

                        Comment


                          Vi har haft en snak med Jesper Hansen om de ting, der er sket i Ådalen, siden Superligaen gik på vinterpause. De to nye spillere, Aron Elis Thrandarson og Mikkel Hyllegaard, forlængelsen med HC, salget af Ramon Leeuwin, og lidt om hvad der ellers skal ske i transfervinduet.

                          http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...et-af-leeuwin/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har haft en snak med Jesper Hansen om de ting, der er sket i Ådalen, siden Superligaen gik på vinterpause. De to nye spillere, Aron Elis Thrandarson og Mikkel Hyllegaard, forlængelsen med HC, salget af Ramon Leeuwin, og lidt om hvad der ellers skal ske i transfervinduet.

                            http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...et-af-leeuwin/
                            Tak kunne dog have været sjovt hvis i lige kunne have fået et lille hint omkring prisen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Enig.

                              Tiden i Aab har med al tydelighed vist, at han ikke skal have ansvaret for for meget, men med en styrmand ved siden af sig, der ville jeg gerne prøve. Han er altså ikke langsom og fysikken er super.

                              Han skal dog ikke hentes ind som lønførende og alt sådan noget. Han er ikke hvad han var før sine skader. Der var han tilgengæld også PL-spiller.
                              Han var virkelig god og hurtig da han var yngre. Jeg tror også på han ville passe godt ind i en rolle uden stort ansvar. Både ham og Tverskov er forudseende og dermed også lidt satset i nogle situationer. Han fylder også godt offensivt. Tror alle OBer ville elske at se DH vende hjem. ISÆR hvis det er en bedre spiller der evt vender hjem.

                              Comment


                                Anel Ahmedhodzic afbryder sit ophold i Hobro. Kan det have noget med os at gøre.

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-hobro-ophold/

                                Comment

                                Working...
                                X