Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

    Kæmpe nej tak her fra. Manden har jo nærmest ikke spillet en hel kamp hele sæsonen
    Good point men alliwl

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

      Kæmpe nej tak her fra. Manden har jo nærmest ikke spillet en hel kamp hele sæsonen
      Det er en gammel OB-dreng. Synes vi skulle give ham en chance så måske han kan kickstarte karrieren!

      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Ja og vi får jo lidt af pengene vi giver for ham tilbage igen :)

        Comment


          Kadriis agent på vej til Saudi Arabien

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ccXrJGogPr78AY
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Kadriis agent på vej til Saudi Arabien

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ccXrJGogPr78AY
            Og AK måske på vej væk ifølge Vandhunden(tager ikke med på træningslejr i morgen)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Og AK måske på vej væk ifølge Vandhunden(tager ikke med på træningslejr i morgen)
              Ja det så jeg lige, og samtidig at det link jeg skrev var i samme tråd. Det vil alligevel undre at AK ikke tager med, hvis det holder. Jeg er lidt overrasket over at Max så skal med hvis det er. Tarik havde jeg forventet som deltager.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                Ja det så jeg lige, og samtidig at det link jeg skrev var i samme tråd. Det vil alligevel undre at AK ikke tager med, hvis det holder. Jeg er lidt overrasket over at Max så skal med hvis det er. Tarik havde jeg forventet som deltager.
                Max Fenger var jo også med mod Middelfart. Og har spillet adskillige reserveholdskampe. Så det giver nu god mening. Tarik er et kæmpe talent. Han skal nok blive SL spiller om 1-2 år

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Max Fenger var jo også med mod Middelfart. Og har spillet adskillige reserveholdskampe. Så det giver nu god mening. Tarik er et kæmpe talent. Han skal nok blive SL spiller om 1-2 år
                  Med det jeg har set, og det er trods alt lidt, og det man læser og hører så har jeg svætrt ved at tro på at Max har en SL fremtid, men Tarik har jeg håbet på i flere år nu, og det ser fornuftigt ud. Det bliver suppens fedeste navn, så han SKAL igennem nåleøjet, og gerne lidt mere til :-)
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                    Med det jeg har set, og det er trods alt lidt, og det man læser og hører så har jeg svætrt ved at tro på at Max har en SL fremtid, men Tarik har jeg håbet på i flere år nu, og det ser fornuftigt ud. Det bliver suppens fedeste navn, så han SKAL igennem nåleøjet, og gerne lidt mere til :-)
                    Jeg kan umiddelbart heller ikke se det. Men de føler åbenbart et behov for at teste ham af

                    Enig med Tarik

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      Okay, det havde jeg slet ikke tænkt på, tak ! Stopper hermed med at åbne dagens avis
                      Åbne dagens avis? Findes De stadig fysisk?
                      Bruger du også stadig tekst TV?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        Åbne dagens avis? Findes De stadig fysisk?
                        Bruger du også stadig tekst TV?
                        jeg bruger sgu stadig tekst TV. Det fungerer stadig

                        Comment


                          Ved ikke om Leif Rasmussen gætter eller ved noget men han skriver at der forhandles om at sælge Kadrii for ca 10 mill.
                          Han nævner desuden også at AK nok er på vej væk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ved ikke om Leif Rasmussen gætter eller ved noget men han skriver at der forhandles om at sælge Kadrii for ca 10 mill.
                            Han nævner desuden også at AK nok er på vej væk
                            https://fyens.dk/artikel/ob-kadrii-f...udi-arabien-nu

                            Comment


                              Han skal heller ikke med derned hvis han er i de sidste forhandlinger. Det vil bare forstyrre en masse. Med AK på vej væk også vil det ikke undre mig hvis Lieder støder til truppen inden for et par dage og at AK måske smutter den anden vej.
                              Så må vi se med Sabbi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han skal heller ikke med derned hvis han er i de sidste forhandlinger. Det vil bare forstyrre en masse. Med AK på vej væk også vil det ikke undre mig hvis Lieder støder til truppen inden for et par dage og at AK måske smutter den anden vej.
                                Så må vi se med Sabbi
                                Som skrevet i en anden tråd skal Sønderjyske også til Tyrkiet.... sååå

                                Comment

                                Working...
                                X