Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er der rygte om Sabbi https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sabbi-kaploeb/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Hvis vi er så ivrige efter ham, kunne det godt tyde på et salg af en af vores offensive profiler.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Er han bedre end Greve/Kløve?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Vildt nok hvis det er sandt. Kan stadig ikke se hvad vi skal bruge ham til i vores system mm han skal konkurrere med vores 5 nuværende angribere.
          Men det lugter da af ambitioner som jeg kun kan støtte op omkring

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Er han bedre end Greve/Kløve?
            De spiller ikke samme plads IMO

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Er han bedre end Greve/Kløve?
              Han har i hvert fald mere slutprodukt, selvom de, som fmprOB nævner, ikke kan sammelignes 1-1 hvad angår position på banen.

              Comment


                Andre der har lang loading time herinde fortiden?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                  Hvis vi er så ivrige efter ham, kunne det godt tyde på et salg af en af vores offensive profiler.
                  Ja, det kunne godt tyde på, at man opererer med muligheden for et Bashkim-salg til sommer. Det vil også være logisk, hvis der er interesse for ham med den sæson, han er igang med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Spændende rygte. Jeg er personligt helt vild med sabbi og synes han er fantastisk når han er bedst. God fysik, godt spark, fin målnæse og ung. Jeg er sikker på at han har endnu mere i sig, og får han indfriet det potentiale, så er han en guldfugl. Derfor forstår jeg godt vi er interesseret, selvom vi vader i angribere.
                    Jeg tror dog også at det er mhp. salg af enten kadrii eller Sander, hvis han skal ind. Ellers synes jeg godt nok det er en vild parade af dygtige angribere vi har rendende lige pludselig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Andre der har lang loading time herinde fortiden?
                      Jep - det kører lidt sløvt
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Spændende rygte. Jeg er personligt helt vild med sabbi og synes han er fantastisk når han er bedst. God fysik, godt spark, fin målnæse og ung. Jeg er sikker på at han har endnu mere i sig, og får han indfriet det potentiale, så er han en guldfugl. Derfor forstår jeg godt vi er interesseret, selvom vi vader i angribere.
                        Jeg tror dog også at det er mhp. salg af enten kadrii eller Sander, hvis han skal ind. Ellers synes jeg godt nok det er en vild parade af dygtige angribere vi har rendende lige pludselig.
                        Sabbi er meget velkommen, lidt en humørspiller, men kun 22, enormt spændende, enormt potentiale.

                        Men må betyde salg. Tænker Kadrii er bedste bud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Sabbi er meget velkommen, lidt en humørspiller, men kun 22, enormt spændende, enormt potentiale.

                          Men må betyde salg. Tænker Kadrii er bedste bud.
                          hvorfor - vi spiller med 2 oppe foran - nogen gange 3.
                          AK synger vel på sidste vers - og ja så har man lige hentet en ung hurtig angriber - men syntes da det vil være fint man begynder at vise nogle ambitioner - og er lidt på forkant med udviklingen, ville da være rart

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Andre der har lang loading time herinde fortiden?
                            Ja det tør siges

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              hvorfor - vi spiller med 2 oppe foran - nogen gange 3.
                              AK synger vel på sidste vers - og ja så har man lige hentet en ung hurtig angriber - men syntes da det vil være fint man begynder at vise nogle ambitioner - og er lidt på forkant med udviklingen, ville da være rart
                              AK er også en mulighed, men Kadrii, Sander, Jebali, AK, Sabbi (og Hyllegaard) på en gang, det har jeg svært ved at tro. Skal så siges der før er sket ting, jeg havde svært ved at tro.......

                              Så kan der argumenteres med der skal være 6, hvis vi spiller med 3 oppe foran, men tror ikke på det.

                              Comment


                                Er der nogen der kan finde det link som bold.dk refererer til? Jeg kan ikke lige

                                Comment

                                Working...
                                X