Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    AK er også en mulighed, men Kadrii, Sander, Jebali, AK, Sabbi (og Hyllegaard) på en gang, det har jeg svært ved at tro. Skal så siges der før er sket ting, jeg havde svært ved at tro.......

    Så kan der argumenteres med der skal være 6, hvis vi spiller med 3 oppe foran, men tror ikke på det.
    Jeg er ret sikker på, at AK ryger denne vinter.

    Sabbi tror jeg vil være forebyggende ift. Bashkim, som, hvis han fortsætter sine imponerende præstationer, MÅ være attraktiv for andre klubber.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Jeg er ret sikker på, at AK ryger denne vinter.

      Sabbi tror jeg vil være forebyggende ift. Bashkim, som, hvis han fortsætter sine imponerende præstationer, MÅ være attraktiv for andre klubber.
      Jeg er stadig i tvivl om AK har kontrakt til 30/6 eller 31/12 så hvis det er det sidste, snakker vi jo en transfer på den pæne side af 1 mill vel..

      Comment


        ifølge transfermarkt har AK kontrakt til 31/12 :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
          ifølge transfermarkt har AK kontrakt til 31/12 :)
          Og nogle steder står der 30/6. Det gør jo en hulens forskel hvis nogen vil hente AK nu her

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er der nogen der kan finde det link som bold.dk refererer til? Jeg kan ikke lige
            Svarer lige mig selv
            https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...perliga-profil

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              hvorfor - vi spiller med 2 oppe foran - nogen gange 3.
              AK synger vel på sidste vers - og ja så har man lige hentet en ung hurtig angriber - men syntes da det vil være fint man begynder at vise nogle ambitioner - og er lidt på forkant med udviklingen, ville da være rart
              Det ville være ambitiøst og glædeligt, hvis man ville have så mange profilerede angribere. Jeg tror bare ikke rigtig på det. Vi kan ikke spille med dem alle samtidig og allesammen med undtagelse af Hyllegaard er nok placeret i den højere ende af lønskalaen. Det vil Sabbi helt sikkert også være, og selvom vi godt nok har AK på bænken nu, så tror jeg ikke på vi er der, hvor vi ser breddespillere til store lønsummer.

              Comment


                OB skrev i sin tid kontrakt med AK i 5 år, hvilket blev gjort om sommeren, men med effekt fra vinteren. Hvilket vel må betyde, at hans kontrakt løber 5 fra den 31/12 2015.

                Ellers havde han jo fået 4,5 års kontrakt, hvis der er udløb til sommer, tænker jeg?

                Comment


                  Jeg holder ikke vejret indtil Sabbi er præsenteret, mit bud er at han får væsentligt bedre tilbud både sportsligt og økonomisk. Men jeg kan lide ambitionerne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    OB skrev i sin tid kontrakt med AK i 5 år, hvilket blev gjort om sommeren, men med effekt fra vinteren. Hvilket vel må betyde, at hans kontrakt løber 5 fra den 31/12 2015.

                    Ellers havde han jo fået 4,5 års kontrakt, hvis der er udløb til sommer, tænker jeg?
                    Du har nok ret. Har drøftet den ofte med Sheed uden at finde et endegyldigt bevis. Men mon ikke det kommer frem denne vinter ifm transfervinduet?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      OB skrev i sin tid kontrakt med AK i 5 år, hvilket blev gjort om sommeren, men med effekt fra vinteren. Hvilket vel må betyde, at hans kontrakt løber 5 fra den 31/12 2015.

                      Ellers havde han jo fået 4,5 års kontrakt, hvis der er udløb til sommer, tænker jeg?
                      Vi ville i hvert fald skrive 5 år med AK fra 1.1.16. Det var den første udmelding Men så hentede vi ham allerede den 14 8.15 og købte ham fri i Aab. Mener at FIFA tillader kun kontrakt for max. 5 år. Så lyder mest sandsynligt til mig at vi har kontrakt til sommer med AK.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Ifølge Transfervinduets lytterpanel, er OB og FCM/FCN (hørte ikke lige hvilken af dem) angiveligt ude efter Albert Grønbæk fra AGF, der anses som et stort talent. Hans kontrakt i Aarhus løber ud til sommer. Om der er kød på den, aner jeg ikke noget om - men det blev i hvert fald lige bragt.

                        Han er midtbanespiller, 18 år og på U19-landsholdet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Hvis vi er så ivrige efter ham, kunne det godt tyde på et salg af en af vores offensive profiler.
                          Tja, med den nuværende trup vil jeg nok mene der er andre positioner der er mere nødvendige at forstærke sig på. Det skal dog ikke afholde OB fra at lande ham hvis det er en reel mulighed. Rettidig omhu er bestemt heller ikke forbudt hvis enten BK sælges til sommer, eller AK er fortid om lidt.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg holder ikke vejret indtil Sabbi er præsenteret, mit bud er at han får væsentligt bedre tilbud både sportsligt og økonomisk. Men jeg kan lide ambitionerne.
                            Vores hold mangler fysik og fart. SABBI er hurtig og forholdsvis ok på hovedet selvom han ikke er så høj. Han ville pynte hvis der er som erstatning for AK. Men egentlig ville jeg hellere se et godt CF indkøb og en ny 8'er som andet køb.

                            Comment


                              Jegved det er en betalingsartikel, men jer der kan læse den skal gøre det. Den er interessant. Det meste drejer sig om målmadskabalen med 3 lange kontrakter, OL, HC og Sayouba. Det er en for meget hvis alle 3 er ambitiøse om at spille. Finder Sayouba en ny klub, eller er der bud på OC

                              https://fyens.dk/artikel/analyse-der...gejxrYeu-HvFMk
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jegved det er en betalingsartikel, men jer der kan læse den skal gøre det. Den er interessant. Det meste drejer sig om målmadskabalen med 3 lange kontrakter, OL, HC og Sayouba. Det er en for meget hvis alle 3 er ambitiøse om at spille. Finder Sayouba en ny klub, eller er der bud på OC

                                https://fyens.dk/artikel/analyse-der...gejxrYeu-HvFMk
                                Jeg tænker nu at de beholder alle 3 i det her vindue. Vi skal jo have 3 målmænd og selvom Mande ikke kan være tilfreds, så er det også bare vigtigt at have en god og sulten reserve når førstekeeperen er så ung og kan få en nedtur. Desuden tror jeg også det er et prestigeprojekt i OB nu at få kørt det u19-guld hjem. Derfor er HC primært ansat dertil indtil sommer og så har vi to gode målmænd til superligatruppen. Mande skal helt sikkert snart videre, men jeg tror og synes ikke det behøver være før til sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X