Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Midtbane og/eller forsvar, det hænger sammen.

    Jeg synes det er mest akut med forsvaret og nu skal jeg ikke gentage de navne, der er på de sidste par sider, har bare lyst til at sige, vi skal huske der også er en Mads Fenger. Han har kontraktudløb til sommer i det svenske, samt de er færdige med deres sæson (kalenderåret), så prisen burde ikke være et problem.
    Prisen er nok ikke, men han får angiveligt en kongeløn til gunstige skatteforhold i Sverige og de ønsker at forlænge med ham, så jeg tror ikke på ham, og mener ikke han har klassen til at vi skal sprænge banken for ham. Det skal være med ønsket om at han vil hjem og en lønnedgang, som skal gøre ham aktuel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Ha ha ha .... Anders Dreyer der har spillet 15 kampe de sidste 3 år.
      Kielberg, det er altså lidt dumt at afvise det der med et grin, for så at foreslå at købe Jacob Rasmussen som blev hentet til Fiorentina i januar for omkring 50 millioner ... den her er passende :D.

      ... og så har Dreyer spillet 12 kampe i år på topplan og samlet set over de sidste par år spillet omkring 50 kampe, når man tæller ubold og reservehold med ... men i år er han ved at være tæt på startopstillingen i Heerenveen.
      Last edited by Entusiastens; 21-12-2019, 12:49.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Kielberg, det er altså lidt dumt at afvise det der med et grin, for så at foreslå at købe Jacob Rasmussen som blev hentet til Fiorentina i januar for omkring 50 millioner ... den her er passende :D.

        ... og så har Dreyer spillet 12 kampe i år på topplan og samlet set over de sidste par år spillet omkring 50 kampe, når man tæller ubold og reservehold med ... men i år er han ved at være tæt på startopstillingen i Heerenveen.
        Wauw .... 50 kampe når man tæller u-hold og reservekampe med
        ved da godt Jacob Rasmussen er ligeglad med 1.holdsfodbold med et liv på 1.klasse i Italien.
        Han skal have en på opleveren og ender sikkert som en ganske velhavende ung mand.
        Det er jo det folk vil i vore dage. Fred være med det.

        Comment


          JM frygter Kadrii salg og afviser en udvidelse af truppen

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-af-topscorer/

          Men kunne godt lyde som om han ikke afviser justeringer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            JM frygter Kadrii salg og afviser en udvidelse af truppen

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-af-topscorer/

            Men kunne godt lyde som om han ikke afviser justeringer
            "Udover at holde på Kadrii hvad er så dine ønsker for januar?
            - Jeg ønsker mig, at min datter bliver endnu bedre til at cykle, siger Michelsen med et stort smil..."


            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              JM frygter Kadrii salg og afviser en udvidelse af truppen

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-af-topscorer/

              Men kunne godt lyde som om han ikke afviser justeringer
              Burde der være .. 24 mand inkl. tre målmænd er lige en under to til hver pladser og bevares men der er enkelte spillere der spiller alt for mange pladser til at få rytme mens andre ikke spiller fordi de åbenbart er for ringe ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Burde der være .. 24 mand inkl. tre målmænd er lige en under to til hver pladser og bevares men der er enkelte spillere der spiller alt for mange pladser til at få rytme mens andre ikke spiller fordi de åbenbart er for ringe ..
                Syntes 24 er et passende antal. Der mangler bare kvalitet på mange pladser

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Syntes 24 er et passende antal. Der mangler bare kvalitet på mange pladser
                  Jeg vil også heller nøjes og så må de unge få chancen ved skader. Problemet er at kvaliteten ikke er god nok i store dele af truppen

                  Comment


                    Kunne Elias Sørensen ikke være en spændende spiller at hente hjem til Danmark?

                    Comment


                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...levet-klogere/

                      lyder som en JH signing ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlæg
                        Kunne Elias Sørensen ikke være en spændende spiller at hente hjem til Danmark?
                        bestemt. Men vi har allerede 4-5 angribere så hvis det ikke allerede var urealistisk var vi nok heller ikke interesseret på noget leje når vi ikke havde til at købe ham fri alligevel

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Ja han er en light aspartam udgave af OL. At forestille sig en kamp med begge de 2 på holdet og uden at modstanderne score på en af deres fejl, er lige så sandsynligt som at NT er julemanden i Magasin.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Nu er det ikke den slags spillere der bliver diskuteret på ledelsesgangen pt.
                            Du kan være ganske rolig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlæg
                              Kunne Elias Sørensen ikke være en spændende spiller at hente hjem til Danmark?
                              Det vil nok kræve et salg af Bashkim at hente ham hjem til Danmark, og det håber jeg ikke sker. BK er vores mest værdifulde spiller, og han er involveret i mere end 50% af vores mål enten som afslutter, eller med assist. BK synes jeg ikke skal erstattes med et talent som endnu mangler at vise han kan kan score på højt niveau.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Julegave om lidt

                                Comment

                                Working...
                                X