Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
    I dagens mediano podcast laver panelet deres foretrukne start 11'er med de bedste fra OB, AGF og AAB. Det bliver til 4 fra AAB, 7 fra AGF og 0 fra OB.

    Er i enige? Er der ingen i OB der vil kunne spille sig på holdet i AAB og AGF? https://www.instagram.com/p/B-EwILFh..._web_copy_link

    Ville selv fortrække Tverskov frem for Okore, men ellers ved jeg ikke lige...
    Der er ja spørgsmålet om det går om den aktuelle form (hvor aktuelt refererer til de sidste kampe som blev spillet og det er ja nu også allerede lang tid siden og ikke at bedømme hvor spillere står i dag) eller om potentialet/ niveauet.
    Så ser Tverskov, Ryan (som vidste ikke niveauet sidst pga af skaden som kostede kampform), K. Larsen og Jebali (sikker afhængigt af systemet og positionen han bliver brugt for) helt sikker som med der. Ihensigt af potentialet måske også JBL men han er mentalt vel allerede "væk" og derfor en skuffelse i sæsonen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Der er ja spørgsmålet om det går om den aktuelle form (hvor aktuelt refererer til de sidste kampe som blev spillet og det er ja nu også allerede lang tid siden og ikke at bedømme hvor spillere står i dag) eller om potentialet/ niveauet.
      Så ser Tverskov, Ryan (som vidste ikke niveauet sidst pga af skaden som kostede kampform), K. Larsen og Jebali (sikker afhængigt af systemet og positionen han bliver brugt for) helt sikker som med der. Ihensigt af potentialet måske også JBL men han er mentalt vel allerede "væk" og derfor en skuffelse i sæsonen.
      Ja det er jeg meget enig i. Hvis Mediano havde lavet øvelsen for et år siden, er jeg overbevist om at vi havde set spillere fra vores nuværende trup i deres start 11´er, men spillere som Tverskov, Ryan, JBL og måske Drachman har spillet sig selv af dette "teoretiske hold" de sidste 6-12 måneder.

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...GOIe7xL_BbZDWk

        Måske kan han lokkes hjem kl, JT og DH, og med AJA som reserve, så er det kun 4-5 andre pladser Hvor vi skal forstærkes.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...GOIe7xL_BbZDWk

          Måske kan han lokkes hjem kl, JT og DH, og med AJA som reserve, så er det kun 4-5 andre pladser Hvor vi skal forstærkes.
          Jeg tænker Tverskov skydes af til sommer og DH kommer ind som erstatning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Jeg tænker Tverskov skydes af til sommer og DH kommer ind som erstatning.
            Det kan selvfølgelig blive nødvendigt hvis vi får brug for kapital, men ellers tror jeg det vil være et rigtig skidt tidspunkt at skyde ham af. Tverskov har haft en sæson langt fra det niveau han viste sidste år. Når nu vi har tre år mere med ham, så burde vi give ham en sæson mere til han forhåbentligt finder dit niveau. OB må også gøre op med sig selv om de vil spille med i toppen. Vil de det, så kan vi ikke holde til profilsalg hvert halvår. Specielt ikke når der ikke geninvesteres derefter. Det tror jeg bliver svært med JT, for tror ikke det bliver voldsomt hvad vi kan hive ind på ham ovenpå den her sæson.

            Comment


              Uanset så skal der hentes en ny cb ind, hvis vi skal spille med en tre back kæde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Jeg tænker Tverskov skydes af til sommer og DH kommer ind som erstatning.
                Mon der dog bliver budt seriøst på ham denne sommer? Kan ikke se hvem det skulle være.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Mon der dog bliver budt seriøst på ham denne sommer? Kan ikke se hvem det skulle være.
                  Det vil svække truppen igen. De skal begge spille med KL. Så har vi en kerne der kan bygges på.

                  Comment


                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-fri-transfer/

                    Comment


                      Her er nogle bud på spillere som jeg mener kunne være interessante at få til OB til sommer og prismæssigt må være realistiske:

                      Daniel Høegh, Herenveen
                      Maďs Emil Madsen , Silkeborg
                      Christian Cappis , Hobro

                      Sabby må give os et boost offensivt og så tror jeg Jørgen er hentet som erstatning for Barrett. Et forsvar med Kasper Larsen , Jeppe Tverskov og Daniel Høegh med hhv Ryan og Jørgen på backs/kanter synes jeg ser stærkt ud.
                      Jeg synes både Mads Emil og Cappis er nogle vildt spændende midtbanetyper med nogle kompetencer vi godt kan bruge.

                      Comment


                        Nu skal han hjemme! :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Her er nogle bud på spillere som jeg mener kunne være interessante at få til OB til sommer og prismæssigt må være realistiske:

                          Daniel Høegh, Herenveen
                          Maďs Emil Madsen , Silkeborg
                          Christian Cappis , Hobro

                          Sabby må give os et boost offensivt og så tror jeg Jørgen er hentet som erstatning for Barrett. Et forsvar med Kasper Larsen , Jeppe Tverskov og Daniel Høegh med hhv Ryan og Jørgen på backs/kanter synes jeg ser stærkt ud.
                          Jeg synes både Mads Emil og Cappis er nogle vildt spændende midtbanetyper med nogle kompetencer vi godt kan bruge.
                          Mads Emil Madsen er jeg enig i er et stort talent og en som vi kan udvikle til at blive rigtig god, men generelt er problemet på midtbanen at vi mangler mere end bare lige lidt mere kvalitet. Derfor synes jeg ikke spillere som Mads Emil Madsen er dem vi skal kigge efter i første omgang. Det skal simpelthen være en vaskeægte klassespiller, som går ind og kan blive en profil for os fra dag 1. Det tror jeg ikke Mads Emil Madsen kan, og når han angiveligt koster i omegnen af 6 mio, så synes jeg vi skal se efter noget andet. Det her covid-19, åbner for en masse muligheder, og hvis OB med Thorborg i spidsen hjælper os et godt stykke af vejen økonomisk, så lægger der er væld af muligheder for at OB kan optimere truppen, imens andre må spare og- eller sælge ud.
                          Cappis må jeg indrømme at jeg bare ikke har den store fidus til.

                          Comment


                            Jeg ved godt, at jeg bliver upopulær, men hvorfor er folk så vilde med (den nuværende spiller) DH ?

                            Ja, han er fynbo, men til sommer har han stort set ikke spillet en kamp i et år !
                            Ved godt, at han var anfører og sidenhen fik en skade.... men hvorfor mistede han både anførerbind og startplads, da han var frisk igen Normalt har en anfører vel lidt længere snor....

                            Hvis vi skal nærmere toppen er det vel ikke (kun) følelserne, som skal bestemme indkøbene/tilgangen til truppen.... eller hva' ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Mads Emil Madsen er jeg enig i er et stort talent og en som vi kan udvikle til at blive rigtig god, men generelt er problemet på midtbanen at vi mangler mere end bare lige lidt mere kvalitet. Derfor synes jeg ikke spillere som Mads Emil Madsen er dem vi skal kigge efter i første omgang. Det skal simpelthen være en vaskeægte klassespiller, som går ind og kan blive en profil for os fra dag 1. Det tror jeg ikke Mads Emil Madsen kan, og når han angiveligt koster i omegnen af 6 mio, så synes jeg vi skal se efter noget andet. Det her covid-19, åbner for en masse muligheder, og hvis OB med Thorborg i spidsen hjælper os et godt stykke af vejen økonomisk, så lægger der er væld af muligheder for at OB kan optimere truppen, imens andre må spare og- eller sælge ud.
                              Cappis må jeg indrømme at jeg bare ikke har den store fidus til.
                              Cappis er lidt en OL type. Amatørfejl tilsat enorm vilje. Det er ikke nok til top 6.MEM er spændende, og købes han sammen med klassespillere så vil han blive en dild spiller. Måske er Jørgen uset til VB, han mangler endnu at vise mig at han er wingback, eller for den sags skyld en top 6 back. DH, med KL og JT er et fornuftigt forsvar.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Jeg ved godt, at jeg bliver upopulær, men hvorfor er folk så vilde med (den nuværende spiller) DH ?

                                Ja, han er fynbo, men til sommer har han stort set ikke spillet en kamp i et år !
                                Ved godt, at han var anfører og sidenhen fik en skade.... men hvorfor mistede han både anførerbind og startplads, da han var frisk igen Normalt har en anfører vel lidt længere snor....

                                Hvis vi skal nærmere toppen er det vel ikke (kun) følelserne, som skal bestemme indkøbene/tilgangen til truppen.... eller hva' ?
                                Fuck det , han skal bare hjem til Fyn

                                Comment

                                Working...
                                X