Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ikke overrasjende. I hensigt af foråret er vi hidtil mere svækket end stærket. Thrandarson ind er o.k. og giver nere muligheder for JM på midtbanen men problemet er forsvaret og det tabte vi én af de to bedste. Der må komme noget ind, det er helt klart.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Forhåbentligt ikke .. skulle helst ikke gå svækket ud af et vindue hvor klubben ikke ligger til at indfri sit mål om top6 ..

      Forventer som minimum en ny stærk start11 centerforsvarer til at erstatte Leeuwin og håber på en mere så det ikke bare er status quo er forsvaret hvor der gik ti mål ind i de sidste 5 kampe ..

      skulle man allerede nu gå over til 4-4-2 kan en enkelt CB nok gøre det men så er der også mange reserver .. nok en for meget hvis Obbekjær skal have spilletid ..
      VB kunne også godt trænge til en opgradering ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Bliver spændende at se hva de fisker op med til forsvaret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

          Bliver spændende at se hva de fisker op med til forsvaret
          Det bliver spændende .. handle betyder vel også ud

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

            Men det er stadig først til sommer, at vi står med de 5-6 angribere med høj løn. Lige nu er der 4 + Hyllegaard. Det er simpelthen ikke en eneste for meget taget vores forskellige opstillinger i betragtning.
            Og så spillede Jebali vist desuden primært wing i Rosenborgs system.

            Har stadigvæk svært ved at se, at vi skulle få et betydeligt millionbeløb for ham i det her vindue, og synes at det er for tidligt at give op på ham og bare sende ham videre for at få ham videre... men nu må vi se
            Jeg vil også tro at man køber enten lieder eller sabbi fri, hvis det skulle ske. Jeg hverken tror eller håber heller ikke det sker, for synes bestemt også jebali har nogle spændende facetter i sit spil.

            Comment


              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-til-ske-mere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det bliver spændende .. handle betyder vel også ud
                Det gør det uden tvivl. Jeg kunne godt forestille mig at vi er i forhandlinger omkring salg af Obbekjær som tidligere skrevet mens vi prøver at udleje Eskesen. Håber dog bare at vi får forlænget med minimum 1 år først..

                Og så burde der hentes 1 forsvarsspiller i DH klassen og meget gerne en rigtig god midtbanespiller

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det gør det uden tvivl. Jeg kunne godt forestille mig at vi er i forhandlinger omkring salg af Obbekjær som tidligere skrevet mens vi prøver at udleje Eskesen. Håber dog bare at vi får forlænget med minimum 1 år først..

                  Og så burde der hentes 1 forsvarsspiller i DH klassen og meget gerne en rigtig god midtbanespiller
                  Enig, en klasse forsvarsspiller og en klasse midtbanespiller, som kan spille 6’er positionen. Jeg synes, at vi har mange dygtige offensive midtbanespillere, men defensivt synes jeg kun vi har Janus D, som kan udfylde den position. Så gerne en forstærkning her, tak!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                    Enig, en klasse forsvarsspiller og en klasse midtbanespiller, som kan spille 6’er positionen. Jeg synes, at vi har mange dygtige offensive midtbanespillere, men defensivt synes jeg kun vi har Janus D, som kan udfylde den position. Så gerne en forstærkning her, tak!
                    Om han skal være 6`er eller 8`er afhænger nok lidt af hvilket system man pønser at spille..

                    Men en midtbane med fx Drach,JJ og Kløve kommer aldrig til at spille os europa som man gerne vil. Måske en Top 6 på yderste mandat. Opondo og Frøkjær har ikke imponeret og Greve mangler konstant lige det sidste overall set. Vi mangler kvalitet for at kunne dominere flere kampe end nu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                      Enig, en klasse forsvarsspiller og en klasse midtbanespiller, som kan spille 6’er positionen. Jeg synes, at vi har mange dygtige offensive midtbanespillere, men defensivt synes jeg kun vi har Janus D, som kan udfylde den position. Så gerne en forstærkning her, tak!
                      Kigger OB stadig på Tim Sparv og Kees Luijckx?? Også to med kontraktudløb til sommer ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Kigger OB stadig på Tim Sparv og Kees Luijckx?? Også to med kontraktudløb til sommer ...
                        Tim Sparv kan umuligt være interesseret i at spille for OB og jeg håber man har højere ambitioner end Kees. Vi skal hente spillere som de fleste andre klubber står i kø for at få. Ikke 2 spillere på 33-34 år uden fremtid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tim Sparv kan umuligt være interesseret i at spille for OB og jeg håber man har højere ambitioner end Kees. Vi skal hente spillere som de fleste andre klubber står i kø for at få. Ikke 2 spillere på 33-34 år uden fremtid
                          Synes da ikke vi skal sige nej til anføreren for det finske landshold, hvis han gerne vil spille for os.... bare fordi han er 32 !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                            Enig, en klasse forsvarsspiller og en klasse midtbanespiller, som kan spille 6’er positionen. Jeg synes, at vi har mange dygtige offensive midtbanespillere, men defensivt synes jeg kun vi har Janus D, som kan udfylde den position. Så gerne en forstærkning her, tak!
                            JJT er udpræget 6'er, men hans evindelige skader er belastende .. lige når han er klar, så er han det alliwl ikke. Han er en fremragende spiller til at fordele spillet, men mangler måske lidt når modstanderne lægger et hårdt pres på opspillet

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det gør det uden tvivl. Jeg kunne godt forestille mig at vi er i forhandlinger omkring salg af Obbekjær som tidligere skrevet mens vi prøver at udleje Eskesen. Håber dog bare at vi får forlænget med minimum 1 år først..

                              Og så burde der hentes 1 forsvarsspiller i DH klassen og meget gerne en rigtig god midtbanespiller
                              Det er jo desværre loddet for OB at sælge sine største talenter, det kunne være sjovt at se Obbekjær slå igennem til næste år for derefter at sælge til en uhyrlig sum

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Synes da ikke vi skal sige nej til anføreren for det finske landshold, hvis han gerne vil spille for os.... bare fordi han er 32 !
                                Manden er konstant skadet, garanteret dyr i drift og har 100% ikke lyst til at spille i OB. Han har en kæmpe rolle i FCM selvom han ikke spiller mange kampe og vil da aldrig gå glip af deres vej mod mesterskabet og den efterfølgende jagt på CL.

                                Så ingen grund til at sige nej for det bliver aldrig en situation vi skal tage stilling til

                                Comment

                                Working...
                                X