Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Der sker noget:
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...805505025?s=19
Gætter at det er AK som rykker."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Arghhhh. Hvis dette er et bytte ligeover syntes jeg godt nok ikke det er nogen god handel
Comment
-
Arghhhh. Hvis dette er et bytte ligeover syntes jeg godt nok ikke det er nogen god handel
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Fair nok hvis det er en lejeaftale, men at give Eskesen væk gratis for at få Lieder et halvt år før tid, virker fuldstændigt tåbeligt. Julius er mere værd end det, og kan lynhurtigt blive endnu mere værd, hvis han bare får forløst lidt af hans talent.
Comment
-
især når spillere som Opondo og Kløve stadig er at finde i klubben.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Ryddes op efter JH ? Godt nok er manden udskældt. Men da han kom til klubben havde han intet at arbejde med . Og ja de fhaf da været noget fejlkøb. Men. Stadig hentet spillere som zohore, kadrii, leewin, tinager(godt nok ikke verdens bedste, men gjorde det fint). Og økonomien er da bedre i klubben nu end dengang han tiltrådte. Været med til at få det igang så OB endelig har fået forbedret deres trænings faciliteter osv.
Og ja der hentes spillere nu , som fx sabbi og Larsen. Har sikkert ikke været billigt, men der er sikkert også mere at lege med af penge nu, end dengang han som sagt kom til OBLast edited by sjn; 28-01-2020, 21:00.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Fair nok hvis det er en lejeaftale, men at give Eskesen væk gratis for at få Lieder et halvt år før tid, virker fuldstændigt tåbeligt. Julius er mere værd end det, og kan lynhurtigt blive endnu mere værd, hvis han bare får forløst lidt af hans talent.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
Comment