Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt fra AZ

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...se-til-truppen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      @LasseVge
      ·
      3 min
      Der kommer noget ind. Flere gode navne er i spil, som jeg hører det. Vi arbejder på sagen
      Hold nu op der sker noget .. har vi mon truppen på plads til træningsstart
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Et tophold i Holland, den havde jeg ikke set komme. Det kan dårligt være hans niveau det sidste halve år som han er blevet solgt på. Men tak for indsatsen til Ramon, en glimrende og solid spiller i sin første sæson i klubben, og så faldt han lidt i kadence med resten af holdet her i sæson 2. Nok ikke en spiller der var en del af de store fremtidsplaner alligevel, så et salg par millioner, eller hvad vi har fået for ham, virker som en rigtig god måde at få afsluttet det på og en klar succeshistorie.

        Men det er sgu også lidt at spille hazard med vores top 6 chancer. Nu skal der i hvert fald to nye midterforsvarere ind, og det er næppe det nemmeste sted på banen at skulle spille to helt nye spillere ind. Vi trængte til noget kvalitet i forvejen til den kæde, og det er ved gud ikke blevet mindre nu. Jeg er sgu spændt på, hvem de hiver op af hatten, og på trods af dagens nyheder, så bliver jeg meget lidt overrasket, hvis AJA spiller her igen i foråret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Crazy. Ramon og Tverskov har jeg set som vores to klart bedste forsvarsspillere, så det efterlader alligevel lidt et hul.

          Nu skal der jo så 2 mand ind til bagerste geled. Kom nu med Daniel Høegh!
          Præcis. Men håber stadig at AJA ikke hentes selvom det vil være den nemme løsning

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            @LasseVge
            ·
            3 min
            Der kommer noget ind. Flere gode navne er i spil, som jeg hører det. Vi arbejder på sagen
            Der er å enbart nye tider i OB: allerede to ind før vinduet åbner og nu sker åbenbart meget i vinduets første dage.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Får spat af at der bliver solgt fra start11 før der er hentet nyt ind ... bare det at det bliver meldt ud giver vel større pres på forhandlingerne om tilgange .. alle ved at OB er presset defensivt så hvorfor vælger man at øge det pres??
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Vild spekulation, men det var også A-Z der bød på Ryan i flere omgange, mens han var i Esbjerg. Ryan og Leuwin fungerer rigtig godt sammen...

                samtidig med at man ikke forlænger med AJA (måske), og JBL er på vej væk.. skal der bygges helt nyt? Det håber jeg virkelig ikke, men jeg kan godt frygte lidt....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Et tophold i Holland, den havde jeg ikke set komme. Det kan dårligt være hans niveau det sidste halve år som han er blevet solgt på. Men tak for indsatsen til Ramon, en glimrende og solid spiller i sin første sæson i klubben, og så faldt han lidt i kadence med resten af holdet her i sæson 2. Nok ikke en spiller der var en del af de store fremtidsplaner alligevel, så et salg par millioner, eller hvad vi har fået for ham, virker som en rigtig god måde at få afsluttet det på og en klar succeshistorie.

                  Men det er sgu også lidt at spille hazard med vores top 6 chancer. Nu skal der i hvert fald to nye midterforsvarere ind, og det er næppe det nemmeste sted på banen at skulle spille to helt nye spillere ind. Vi trængte til noget kvalitet i forvejen til den kæde, og det er ved gud ikke blevet mindre nu. Jeg er sgu spændt på, hvem de hiver op af hatten, og på trods af dagens nyheder, så bliver jeg meget lidt overrasket, hvis AJA spiller her igen i foråret.
                  Fedt at vi kan sælge til en Hollandsk topklub. Jeg tror stadig ikke AJA kommer mm at alle andre forhandlinger falder sammen.
                  Men det er tyndt pt(mm vi går tilbage til 4-4-2) og vi har kun Tverskov tilbage der har lidt kvalitet. Resten er simpelthen ikke gode nok i CF

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Får spat af at der bliver solgt fra start11 før der er hentet nyt ind ... bare det at det bliver meldt ud giver vel større pres på forhandlingerne om tilgange .. alle ved at OB er presset defensivt så hvorfor vælger man at øge det pres??
                    Det kan være at de er så langt i forhandlingerne med nye folk at det ikke har betydning for det .. ellers vil jeg være enig i at det virker uklogt

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Et tophold i Holland, den havde jeg ikke set komme. Det kan dårligt være hans niveau det sidste halve år som han er blevet solgt på. Men tak for indsatsen til Ramon, en glimrende og solid spiller i sin første sæson i klubben, og så faldt han lidt i kadence med resten af holdet her i sæson 2. Nok ikke en spiller der var en del af de store fremtidsplaner alligevel, så et salg par millioner, eller hvad vi har fået for ham, virker som en rigtig god måde at få afsluttet det på og en klar succeshistorie.

                      Men det er sgu også lidt at spille hazard med vores top 6 chancer. Nu skal der i hvert fald to nye midterforsvarere ind, og det er næppe det nemmeste sted på banen at skulle spille to helt nye spillere ind. Vi trængte til noget kvalitet i forvejen til den kæde, og det er ved gud ikke blevet mindre nu. Jeg er sgu spændt på, hvem de hiver op af hatten, og på trods af dagens nyheder, så bliver jeg meget lidt overrasket, hvis AJA spiller her igen i foråret.
                      Tror i hensigt af det sidste halve år må vi se at Tverskov er ikke rigtig i form. Ramon/Tverskov var et rigtig godt makkerpar sidste sæson. Begge ligger ét eller to niveauer højere end de andre i har/havde i midtforsvaret (Lund, Lund, Juek Ludwig). Når én af begge går i knæene så koster det også for den anden.
                      Men en topklub i Eredivisie det er lidt overraskende. Tillykke og alle gode ønsker til Ramon og håber han klarer det.
                      Nu er det vigtigt at der kommer to cf ind som er på niveau med Tverskov og det skal ske hurtigt så de kan spilles ind med hinanden.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Fedt at vi kan sælge til en Hollandsk topklub. Jeg tror stadig ikke AJA kommer mm at alle andre forhandlinger falder sammen.
                        Men det er tyndt pt(mm vi går tilbage til 4-4-2) og vi har kun Tverskov tilbage der har lidt kvalitet. Resten er simpelthen ikke gode nok i CF
                        Det kan du sagtens have ret i, men AJA kom velsagtens også i sommer fordi, at alle forhandlinger med andre spillere brød sammen, og sommervinduet bliver vi jo altid fortalt er det mest aktive, og der hvor der er flest spillere på markedet. Nu er det nok hele to spillere vi skal have, så jeg tænker ikke, at der er mange dominobrikker der skal falde forkert, før at vi ender med AJA igen. Men det kan da også være, at vi bytter en hollænder for en hollænder.

                        Comment


                          Ligner et rigtigt godt salg. Med snarlig kontraktudløb og et skidt efterår fra Ramon, så er det fint at lave lidt penge på ham nu. Det er dog med den forudsætning, at der hentes minimum to nye til centerforsvaret som kan gå direkte ind. For de to Lund'er synes jeg ikke er gode nok, ligesom AJA ikke har imponeret mig. Han har været en fin gardering, men han er bare ikke en top 6-forsvarer.

                          Bliver spændende at finde ud af, hvad der arbejdes på som erstatning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det kan være at de er så langt i forhandlingerne med nye folk at det ikke har betydning for det .. ellers vil jeg være enig i at det virker uklogt
                            Intet er sikkert før der er skrevet under ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Er det ikke noget med Daniel Høeghs kontrakt udløber til sommer ? Ku man fx ikke hente ham og se om man kan få ham billigt nu her ? :P han har jo en fin alder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Fedt at vi kan sælge til en Hollandsk topklub. Jeg tror stadig ikke AJA kommer mm at alle andre forhandlinger falder sammen.
                                Men det er tyndt pt(mm vi går tilbage til 4-4-2) og vi har kun Tverskov tilbage der har lidt kvalitet. Resten er simpelthen ikke gode nok i CF
                                AJAs styrker ligger klart i cf, hvor i mod han er for tung og langsom til at fungere som vwb hvor der skal komme indlæg og offensive raids. Jeg tvivler dog med dagens melding fra Vendsyssel på at OB satser på ham

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X