Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Issam Jebali
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlægEr lidt bekymret over, at han er så entydigt et-benet. Han har praktisk talt kun boldberøringer med højre ben i YT-klipper tidligere i tråden. Det gør det væsentligt nemmere for en defensiv spiller at lukke ham ned, hvis han er lidt snu.
OT: Tror i øvrigt også, at Robert Skov af den grund får det meget svært i Bundesligaen. Han er ekstremt et-benet!
Leave a comment:
-
Er lidt bekymret over, at han er så entydigt et-benet. Han har praktisk talt kun boldberøringer med højre ben i YT-klipper tidligere i tråden. Det gør det væsentligt nemmere for en defensiv spiller at lukke ham ned, hvis han er lidt snu.
OT: Tror i øvrigt også, at Robert Skov af den grund får det meget svært i Bundesligaen. Han er ekstremt et-benet!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHåber vi får en update på Issam idag. Er han ankommet? Hvordan er formen pt?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Issam Jebali sætter ord på hans skifte til OB.
http://obstruktion.dk/jebali-har-hoe...se-godt-om-ob/
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Bestemt. Ligesom også træneren skal kritiseres for sine præferencer. Jeg kritiserede også stærkt Kent Nielsen for sin ringe næse for spillere. Det er vel kun Tverskov som har vist sig at være en god signing.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
I så fald skal JH vel så også have credit hver gang den nye træners ønskespillere lykkes, eller er det så kun træneren, der får cadeau?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ljp Se indlægjeg tror ikke, at vi får ham at se i dag. jeg mener først en ny spiller må træne, når spilletilladelsen er helt på plads. og det er lidt mere kompliceret, når det er en ikke-EU borger.
Leave a comment:
-
jeg tror ikke, at vi får ham at se i dag. jeg mener først en ny spiller må træne, når spilletilladelsen er helt på plads. og det er lidt mere kompliceret, når det er en ikke-EU borger.
Leave a comment:
-
Håber vi får en update på Issam idag. Er han ankommet? Hvordan er formen pt?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: