Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
    Er der en der kan svare på hvorfor Jebali ikke er med resten af truppen i Tyrkiet. Han figurer på listen over spillere der er afsted, men han har både i dag og i går postet billeder fra Odense på sociale medier. Er han mon på vej videre?
    Jeg mener at han støder til i løbet af ugen. Han er bedre form end de fleste og skal nok lige bruge nogle dage med familien inden han tager der ned. Syntes jeg er helt fair

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
    Er der en der kan svare på hvorfor Jebali ikke er med resten af truppen i Tyrkiet. Han figurer på listen over spillere der er afsted, men han har både i dag og i går postet billeder fra Odense på sociale medier. Er han mon på vej videre?
    Han har jo været med landsholdet til AFCON og er vel nærmest lige kommet tilbage. Tænker han bare har fået fri i nogle dage inden han støder til truppen.

    Leave a comment:


  • Paven152
    replied
    Er der en der kan svare på hvorfor Jebali ikke er med resten af truppen i Tyrkiet. Han figurer på listen over spillere der er afsted, men han har både i dag og i går postet billeder fra Odense på sociale medier. Er han mon på vej videre?

    Leave a comment:


  • ViKalderHamJan
    replied
    Skal også se kampen, i håb om Jebali kommer ind og bliver afgørende. Den kan nok godt blive mere end 90 minutter gammel i dag, og så er der forhåbentlig noget spilletid at hente.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    I dag spiller Tunesien mod Burkina Faso i kvartfinalen, jeg håber Issam få noget mere spilletid. Ville være noget af en oplevelse for ham, hvis det lykkes med en plads i semifinalen. Med et stærket selvtilid og gode præstationer ville det sikkert også gavne OB.

    Leave a comment:


  • Othenesuuig
    replied
    Fire gode aktioner og en elastico finte der går helt galt. Forspilder ikke muligheden for at tilføje lidt lækkerier til sin YouTube video

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jebali fik de sidste 5 minutter i Tunesiens sejr over Nigeria. Så han er heldigvis klar igen, ovenpå corona karantænen.
    Super. Godt at se ham komme ind og deltage lidt. Håber det kan blive til lidt mere

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Jebali fik de sidste 5 minutter i Tunesiens sejr over Nigeria. Så han er heldigvis klar igen, ovenpå corona karantænen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sorenmulli Se indlæg
    Så blev han sgu corona-ramt dernede:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fem-andre-ude/

    Tryllerier aflyst :(
    Træls. Men ligner heller ikke at han var kommet til at spille den store rolle alligevel

    Leave a comment:


  • sorenmulli
    replied
    Så blev han sgu corona-ramt dernede:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fem-andre-ude/

    Tryllerier aflyst :(

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Ærgerligt han ikke kan komme ind og lave nogle tryllestreger fra bænken til de mange talentspejdere, der er til stede.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Ja, tænker de har en trup med på nogle og tyve, så der sidder nok en eller to spillere over til hver kamp ligesom DK havde til EM i sommers.

    Så han sidder nok bare over i denne kamp :(

    Leave a comment:


  • sorenmulli
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jebali ser hverken ud til at starte inde eller sidde på bænken for Tunesien. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes, eller ser jeg bare det forkerte sted?
    Jeg kan heller ikke finde nogen bestemt grund.
    Jeg tror også, han har en af de yderste mandater i landsholdstruppen. Der var kun en halv time til ham i venskabskampene i juni, hvor han sidst var med uskadet.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Jebali ser hverken ud til at starte inde eller sidde på bænken for Tunesien. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes, eller ser jeg bare det forkerte sted?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

    Det kan da forklare han var færdig efter 45 min mod Lyngby...

    Det er vidst kun fodboldspillere der kan bilde sig selv ind at det ikke betyder noget for performance niveauet...

    Tror mere det var taktisk oplagt at trække sig tilbage og kun lure på kontra-kniv i anden halvleg mod Lyngby. Vi havde investeret meget i første halvleg og var foran med 2:0. Så var det helt fornuftigt ikke at risikere alt for meget og give kontramuligheder til Lyngby men hellere stå dybere op forsvare sig kompakt. Og det var ja ikke kun Issam som var tilbageholdende offensivt, det var ja hele holdet.

    Issam siger helt klart at det påvirker ikke hans præstation negativ og stats giver ham åbenbart ret:

    "Man kan føle sig sulten og tørstig, men man får noget ekstra styrke af at kunne klare ting, selvom man er træt og sulten. Det handler om dit mindset. Hvis du virkelig gerne vil vinde, er det ikke manglen på mad og vand, der skal stoppe dig fra at gøre det, siger Issam Jebali.
    I de fire 'ramadanrunder' har Issam Jebali scoret, vundet flest dueller i én af runderne og var mod AaB den spiller, der løb næstflest meter for OB. 11.144 meter for at være helt præcis."

    Leave a comment:

Working...
X