Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    I en idéel verden brænder han ligaen af i efteråret, hvorefter vi sælger ham for et to-cifret millionbeløb til vinter, hvor vi så allerede har afløsere(r)n(e) i truppen.
    Ja, det måtte meget gerne være tilfældet, men det handler selvfølgelig også om at smede mens jernet er varmt. Der er jo også en reel fare for, at han spillede årets kamp i går, og at det vi får resten af efteråret er den Jebali vi har set i stort set alle andre kampe for OB, så på den led kunne det godt være fristende at skyde ham af nu, hvis prisen altså er rigtigt. Men det er da ikke blevet en ligefrem lettere beslutning oven på i går, det er helt sikkert.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.
    I en idéel verden brænder han ligaen af i efteråret, hvorefter vi sælger ham for et to-cifret millionbeløb til vinter, hvor vi så allerede har afløsere(r)n(e) i truppen. Det ville altså være lidt ærgerligt ikke at få noget sportsligt ud af ham, nu hvor han endelig ser ud til at have fundet topformen efter et frustrerende år med uforløst potentiale...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der har været et bud på Jebali i dette vindue

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-dette-vindue

    Syntes sgu han lyder ganske fornuftig
    Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Der har været et bud på Jebali i dette vindue

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-dette-vindue

    Syntes sgu han lyder ganske fornuftig

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    I denne meget og for lange artikel - på svensk - kommer Fodboldkanalen virkelig rundt om emnet. Jeg er stadig forvirret - og det er især fordi de fleste ændrer standpunkter. Tror godt at Stig Inge's farvel kan skyldes det her.
    Jebaldi må være noget påvirket af det . Det er jo hans "bedste ven", altså agenten, der var scout - vistnok.
    Spillerhandler virker som en pilrådden verden, der er vanskelig at kontrollere.

    https://www.fotbollskanalen.se/sveri...as-overgangar/

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis vi absolut skal spekulere i det, så er det med at hyre agenter ifm. indgåelse af kontrakter er i hvert fald ikke nogen ukendt praksis i OB, jf. nedenstående artikel. Om pågældende agent så har fået styr på alting her i 2019, og at tingene er gået efter bogen, må vi jo selvfølgelig håbe på, men det er da interessant, at en af vores spillere er blevet handlet på ulovlig vis kun ét år før, at vi henter ham.

    https://politiken.dk/sport/art575294...ktforlængelser

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/
    Hvis jeg forstår det rigtigt så går det om agentens handlinger i årene 2016-2018 hvor det går om en blanding af scouting og agentbeliggenheder og hvor agenten til dels var tilknyttet til Rosenborg som scout men ikke registreret som agent i Norge. I den hensigt er der spørgsmålene om Jebalis dertidige transfer til Rosenborg. Men agenten blev registreret den 26.4 2019. Så selv hvis han var med i Jebalis skifte fra Al Wahda til os så kan jeg ikke se at det kunne give problemer til os: han var åbenbart registreret - til mindst i Norge - som agent da Jebali kom til os og agenten var aldrig tilknyttet til OB som scout. Det er ikke o.k. hvis de ikke spillede efter reglerne i Rosenborg (måske er der ja en sammenhæng med Bjørnebyes afsked som sportsdirektør i Rosenborg). Men hvor kunne der ligge problemer for os?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/
    Takker for info.... det anede jeg ikke !

    Vil dog ikke dømme nogen på nuværende tidspunkt... men lade tvivlen komme ham til gode indtil domstolen har talt... ikke "Folkedomstolen" !

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Jebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det afhænger nok mest af ham selv. Vil han være sin egen herre, så bliver han det som de i SFÅ så fint kaldte en Demba Nyren, som har 10 dårlige kampe og en fantastisk i ny og næ. Vælger han tværtimod at være holdets mand, som tilpasser sig spillestilen og finder et samarbejde med kadrii og svendsen, så tror jeg det bliver uhyggeligt giftigt. Jeg må også sige at jeg ikke bryder mig om hans måde at håndtere en lyngbykamp på, hvor han er fantastisk i starten, men melder sig totalt ud, når vi presses tilbage og forsøger alt muligt risikobetonet, når vi mest at alt har brug for at spille simpelt og få ro på spillet. I OB kæmper vi for holdet, løber de sure meter og hjælper holdet bedst muligt når vi er på bolden. Her har trænerteamet en opgave med at få uddannet en holdspiller. Alt det bliver dog nok også nemmere når han kommer i form og har luften til at løbe de nødvendige meter. Sammenligner vi med den jebali vi ser på youtube, så er det også en tungere udgave vi har fået til, så der er håb for vi ser fremgang.
    Jeg er meget enig. Dels mangler formen, og så er det svært at være bedste mand. Men de kampe som alle har, hvor det ikke lige køre, så skal man yde ekstra for holdet. Han har noget X faktor, men det er vigtigt at det bliver omsat og til fordel for holdet. Jeg er stadig optimistisk og tænker vi har 3 gode frontkæmpere og AK som bortset fra lønnen er en fin reserve. Nu må vi håbe vi får tilsvarende løft i de 2 andre kæder som vi fik i angrebet denne gang.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Jeg har ellers normalt ja-hatten på, men synes godt nok Jebali mangler meget. Han har tusind berøringer hver gang han modtager bolden. Han virker også lidt kluntet i det på en eller anden måde, selvom han jo skulle have god teknik. Flere gange mod Lyngby væltede/snublede han over bolden, og han var med afstand den spiller med dårligst pasningsprocent (nogle og 60%).
    Det afhænger nok mest af ham selv. Vil han være sin egen herre, så bliver han det som de i SFÅ så fint kaldte en Demba Nyren, som har 10 dårlige kampe og en fantastisk i ny og næ. Vælger han tværtimod at være holdets mand, som tilpasser sig spillestilen og finder et samarbejde med kadrii og svendsen, så tror jeg det bliver uhyggeligt giftigt. Jeg må også sige at jeg ikke bryder mig om hans måde at håndtere en lyngbykamp på, hvor han er fantastisk i starten, men melder sig totalt ud, når vi presses tilbage og forsøger alt muligt risikobetonet, når vi mest at alt har brug for at spille simpelt og få ro på spillet. I OB kæmper vi for holdet, løber de sure meter og hjælper holdet bedst muligt når vi er på bolden. Her har trænerteamet en opgave med at få uddannet en holdspiller. Alt det bliver dog nok også nemmere når han kommer i form og har luften til at løbe de nødvendige meter. Sammenligner vi med den jebali vi ser på youtube, så er det også en tungere udgave vi har fået til, så der er håb for vi ser fremgang.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Jeg har ellers normalt ja-hatten på, men synes godt nok Jebali mangler meget. Han har tusind berøringer hver gang han modtager bolden. Han virker også lidt kluntet i det på en eller anden måde, selvom han jo skulle have god teknik. Flere gange mod Lyngby væltede/snublede han over bolden, og han var med afstand den spiller med dårligst pasningsprocent (nogle og 60%).
    Ret enig , på en mærkelig måde giver det et billede af en blanding mellem Emil Larsen og Magne Sturød

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det kan man håbe. Med en som ham er man næsten også nød til at forvente lidt mere offensivt for at kompensere for det manglende i defensiven
    Jeg har ellers normalt ja-hatten på, men synes godt nok Jebali mangler meget. Han har tusind berøringer hver gang han modtager bolden. Han virker også lidt kluntet i det på en eller anden måde, selvom han jo skulle have god teknik. Flere gange mod Lyngby væltede/snublede han over bolden, og han var med afstand den spiller med dårligst pasningsprocent (nogle og 60%).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Bliver spændende at se ham i topform, men mon ikke først han kommer 100% helt i form efter vinterpausen.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-det-uventede/
    Det kan man håbe. Med en som ham er man næsten også nød til at forvente lidt mere offensivt for at kompensere for det manglende i defensiven

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Bliver spændende at se ham i topform, men mon ikke først han kommer 100% helt i form efter vinterpausen.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-det-uventede/

    Leave a comment:

Working...
X