Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Nogen der ved/har læst hvad Rosenborg fik for ham da de solgte?

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Glimrende. Håber det bliver godt

    Interessant at vi tilsyneladende stadigvæk er 100% afhængige af trænerens kendskab til spillere, når der skal hentes noget ind, som ligger udover dansk fodbold. Det er ikke hamrende overbevisende.
    Hvor står der at JM står bag denne signing? Han har vel ikke haft ham nogle steder?

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Glimrende. Håber det bliver godt

    Interessant at vi tilsyneladende stadigvæk er 100% afhængige af trænerens kendskab til spillere, når der skal hentes noget ind, som ligger udover dansk fodbold. Det er ikke hamrende overbevisende.
    Præcist min pointe, det siger noget om scoutingniveauet i klubben, som jeg efterhånden har påpeget utallige gange.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Farvel til Pål. Velkommen til Issam
    Glimrende. Håber det bliver godt

    Interessant at vi tilsyneladende stadigvæk er 100% afhængige af trænerens kendskab til spillere, når der skal hentes noget ind, som ligger udover dansk fodbold. Det er ikke hamrende overbevisende.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    meget spændende signing, uden at kende det store til ham. Men interessant at se, hvordan JM nu har skaffet JD, SS og IJ. Så mangler vi bare en forsvarsspiller, så er jeg rimelig tryg.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Tak for den transfer JH, det lyder meget lovende. Velkommen til Issam!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Farvel til Pål. Velkommen til Issam

    Leave a comment:


  • OBSch
    replied
    Velkommen til Issam. Udfra de kolde tal i statistikkerne, er dette en flot signing.

    Leave a comment:


  • driflin
    started a topic Issam Jebali

    Issam Jebali

    Så blev det officielt: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-henter-issam-jebali/

    Velkommen til!
Working...
X