Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Kun et år siden... FCK og Sparta Prag

    https://ekstrabladet.dk/tipsbladet/s...piller/7254786

    Virkelig spændt på at se ham i den stribede trøje

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Og det betyder at JH intet har gjort og aldrig har hørt om ham før JM gjorde JH opmærksom på ham!? Det er squ for tyndt.
    Men godt at JM har en positiv indflydelse

    Og velkommen til Issam, lyder spændende
    Du synes, det er tyndt, at spillere direkte udtaler, at JM var en grund til at skifte til netop OB? Det synes jeg er et yderst vægtigt grundlag. Så kan man blot kigge på historikken under JH. Sjovt nok hentede vi konstant spillere, der havde kendskab til Kent Nielsen, og nu henter vi rigtigt mange spillere med kendskab til JM. Det nægter jeg at se som en tilfældighed. Det koblet med, at OB måske er den dårligst besatte klub i superligaen på scoutingsiden, giver argumentet om trænerafhængighed en vis styrke efter min mening.

    Leave a comment:


  • Fluefanger
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Jeg ville være skeptisk overfor Gomes. Ingen aner vel reelt hvad hans niveau er. Har han haft en halv god sæson på Superliganiveau og det er så dét..?
    Jeg er i hvert fald i den gruppe der ikke ved det. Men hvis det er sandt, at flere superligaklubber har vist interesse, så må han bel have en eller anden form for pænt niveau. Der er selvfølgelig forskel på FCM, FCK osv og så Hobro, Silkeborg osv

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fluefanger Se indlæg

    Måske vi er en af de danske klubber, der udviser interesse i Eddi Gomes?
    Ramon/Tver/Gomes er umiddelbart et stærkt forsvar med 2x Lund som backup
    Jeg ville være skeptisk overfor Gomes. Ingen aner vel reelt hvad hans niveau er. Har han haft en halv god sæson på Superliganiveau og det er så dét..?

    Leave a comment:


  • Fluefanger
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Vi skal ud og invistere i en forsvarsspiller mere. Både tverskov og leeuwin udløber til sommer, og kan i princippet blive soglt nu eller næste vindue.. Vi skal også have noget kvalitet foran OC, og det mener jeg ikke Ludwig eller de to Lunder har, ikke hvis vi vil i top 6!
    Måske vi er en af de danske klubber, der udviser interesse i Eddi Gomes?
    Ramon/Tver/Gomes er umiddelbart et stærkt forsvar med 2x Lund som backup

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Hold da op det lyder som en flot signing. En mand i sin bedste fodboldalder, som af to omgange er solgt videre for et tocifret millionbeløb. Det er få spillere igennem tiden vi har hentet med lignende CV. Nu bliver det godt nokspændende hvad der sker OB-angrebet. Vi har nogle prominente navne deroppe og AK som suverænt mest løntung ligner et 4. valg.
    Det er dejlig ambitiøst, selvom vi stadig ser sårbare ud i forsvaret.
    Vi skal ud og invistere i en forsvarsspiller mere. Både tverskov og leeuwin udløber til sommer, og kan i princippet blive soglt nu eller næste vindue.. Vi skal også have noget kvalitet foran OC, og det mener jeg ikke Ludwig eller de to Lunder har, ikke hvis vi vil i top 6!

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Hold da op det lyder som en flot signing. En mand i sin bedste fodboldalder, som af to omgange er solgt videre for et tocifret millionbeløb. Det er få spillere igennem tiden vi har hentet med lignende CV. Nu bliver det godt nokspændende hvad der sker OB-angrebet. Vi har nogle prominente navne deroppe og AK som suverænt mest løntung ligner et 4. valg.
    Det er dejlig ambitiøst, selvom vi stadig ser sårbare ud i forsvaret.
    Er AK stadig suverænt mest løntung? Ved vi hvad Bashkim, Sander og Jebali får? Kunne godt forestille mig at de tre heller ikke ligger i den lave ende..

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Hold da op det lyder som en flot signing. En mand i sin bedste fodboldalder, som af to omgange er solgt videre for et tocifret millionbeløb. Det er få spillere igennem tiden vi har hentet med lignende CV. Nu bliver det godt nokspændende hvad der sker OB-angrebet. Vi har nogle prominente navne deroppe og AK som suverænt mest løntung ligner et 4. valg.
    Det er dejlig ambitiøst, selvom vi stadig ser sårbare ud i forsvaret.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Sikken en JH jahat du har. Hvad fatter gør er altid det rigtige.
    Sikke en JH nejhat du har på. Hvad JH gør er altid det forkerte.

    Hvad med om du prøver at forholde dig til det jeg skriver i stedet?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Det er da fint, at JM har gjort et positivt indtryk og været med til at lokke ham til. Det er jo ikke ensbetydende med at det er JM der har scoutet ham eller været opmærksom på hans kontraktsituation i Saudi Arabien for den sags skyld. Jeg vil nærmere tro at JH eller en anden har været opmærksom på at han var en mulighed og så har JM sagt god for ham. Jeg kan ikke se at der skulle være noget der tyder på at JM skulle have henvendt sig til JH med ønske om specifikt at hente IJ - modsat transferen med Sander, hvor meget tydede på at det var det der skete.
    Sikken en JH jahat du har. Hvad fatter gør er altid det rigtige.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Efter at have hørt JM i en podcast på Mediano, er jeg af den overbevisning, at teknik og dynamik bliver vægtet højest. Mener han nævner Klopp, der er jo heller ikke så meget plan B der. Det er teknik, hurtighed, direkte spil, igen og igen.
    De har stadig Origi som kan smides ind som opspilsstation hvis det er nødvendigt.. deres spillere er også så gode at de yderst sjældent behøver Plan B. Det er vores ikke. Det samme skete under KN hvor der skulle spilles tikitaka som Barca. Det kan bare ikke lade sig gøre med den kvalitet vi har i truppen

    Vi så jo i søndags hvad der sker når vi ikke kan spille den ud fra forsvaret og ikke har en at spille den op på.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Transfermarkt har Kebali som kontraktfri siden 23.7..
    Så måske han følte ikke så godt i Saudi-Arabien og fik ophævet?
    https://www.transfermarkt.de/issam-j...spieler/122635

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Jeg har spurgt min svenske kammerat om han kan huske ham fra Elfsborg-tiden, og fortalt, at vi skulle være tæt på at præsentere ham (inden det blev officielt). Fik svaret: "Ok vildt. Han er god. Han er rigtigt god når han gider." Så det lyder som en spiller der kan præstere på et højt niveau, hvis man formår at motivere ham.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det ligner bestemt ikke at vi har fået Skuret/opspilsstationen. Nærmere en bedre udgave af Sander Svendsen
    Efter at have hørt JM i en podcast på Mediano, er jeg af den overbevisning, at teknik og dynamik bliver vægtet højest. Mener han nævner Klopp, der er jo heller ikke så meget plan B der. Det er teknik, hurtighed, direkte spil, igen og igen.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er nok det højeste topniveau i har hentet i nogle år, spørgsmålet er så hvorfor han kun har spillet i Sverige og Norge.
    Dejlige lande.

    Leave a comment:

Working...
X