Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OensBK
    replied
    Alt det bedste til Issam og hans eventyr i Japan.

    Jeg synes denne handel giver en god fornemmelse omkring vores prioriteter i klubben. Vi har fået en masse godt ud af Issam både på og udenfor banen, og nu får han lov til at prøve sig af et helt nyt sted, som nok har været et ønske løbende. Vi får en fin sum for ham, og vi skilles med respekt for hinanden og kun gode ting at sige om hinanden. Vi sender en repræsentant for OB ud i verden, og binder en flot knude for et godt bekendtskab.

    Hvor utalligt mange gange tidligere har vi ikke formået at skilles med spillere på denne måde? En glad spiller, en god sum penge og i starten af et vindue med god tid til at finde en erstatning.

    Bravo!

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Der er tit, desværre, stor følelsesmæssig afstand mellem de prof. spillere der i karrierens svingdør slår vejen forbi ens hjerteklub, og så de fans for hvem klubben betyder så meget. Moderne fodbold og alt det der.

    Jebali var/er et gennemført sympatisk menneske uden for banen. En familiefar der gerne løb rundt og spillede fodbold med egne, og områdets, børn. Som gerne var god for en lille snak når man stødte på ham. Han virkede helt oprigtigt som en der følte sig hjemme og som nød at være i byen og klubben, og det må jeg bare sige at jeg sætter mindst lige så stor pris på som jeg har sat pris på hans præstationer for klubben.

    I den grad et godt bekendtskab. God vind Jebali !

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Mange tak for OB-tiden, Issam! Du har været en fornøjelse at følge og bliver savnet.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Lidt fra Jebali om betydningen af og forhold til klubben for ham. Man kan tydelig høre at OB betyder virkelig noget for ham og at han og familien følte sig meget tilpas i Odense:
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...NWz-WKkGA&s=19

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Så blev den officiel: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...il-gamba-osaka

    Velfortjent skifte og en god sum alderen taget i betragtning, men han bliver nu alligevel savnet. Fed spiller.
    Alt det bedste - et fortjent skifte!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Så blev den officiel: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...il-gamba-osaka

    Velfortjent skifte og en god sum alderen taget i betragtning, men han bliver nu alligevel savnet. Fed spiller.
    Ja, det var en fornøjelse at have ham i klubben. En af de spiller som bare løfter niveauet af hele holdet. Ønsker ham kun det bedste og håber han fik en økonomisk rigtig fed aftale med japanere.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Så blev den officiel: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...il-gamba-osaka

    Velfortjent skifte og en god sum alderen taget i betragtning, men han bliver nu alligevel savnet. Fed spiller.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Jebali blev udskiftet efter omkring 70 minutter på banen, King blev desværre ikke indskiftet. Jebali skuffede ikke, men det blev en kamp med mange hårde dueller og, efter den tidlige føringsmål, på Australiens præmisser. Det bliver svært for Tunesien mod Frankrig, til gengæld er det en fordel til Danmark, men de skal ikke undervurdere Australiens offervilje og duelstyrke. Omvendt skal man kunne slå et hold som Australien hvis man har et hold af Danmarks kvalitet. Bliver spænnende om Tyskland kan slå Spanien på Søndag.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Jebali igen i startopstillingen i Tunesiens kamp mod Australien, King igen på bænken. Efter første halvleg er facit at han fik ikke mange bolde fra midtbanen og forsvaret som han kunne arbejde med. Men der var to situationer hvor skaber gode muligheder for sine medspillere og han arbejder godt i defensiven. Jeg håber også han få lov til at blive på banen i anden halvleg, hvor Australien fører efter et hovedstødsmål. Og forhåbentlig kommer King også på banen i løbet af anden halvleg.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Simon Kjær lignede en træningskegle...... hvis bare de danske angribere dog havde hans niveau...

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Jebali får ros fra holdkammeraterne: https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...n-store-scene/

    Mon ikke, han også starter mod Australien? Lidt sjovt at se, at han også kan modtage og holde på bolden på højt niveau mod absolut topklasse modstandere og ikke kun i Superligaen. Og egentlig også tankevækkende, at det er som 9'er, han fik vist sig flot frem.
    Det kan man jo se med spillere, der har et højt topniveau; altså a de formår at spille med, når niveauet blandt med- og modspillere hæves betragteligt. Når Jebali er god, så er han også for god til superligaen.

    Men jo, jeg var også imponeret.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Jebali får ros fra holdkammeraterne: https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...n-store-scene/

    Mon ikke, han også starter mod Australien? Lidt sjovt at se, at han også kan modtage og holde på bolden på højt niveau mod absolut topklasse modstandere og ikke kun i Superligaen. Og egentlig også tankevækkende, at det er som 9'er, han fik vist sig flot frem.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

    Heller ikke mig, men jeg synes, det er værre, at vi ikke har tjent ret mange penge på vores spillere de sidste par år. Det er alt andet lige dét, der skal til, hvis vi vil rykke os som klub.

    Spillere skal blive bedre af at spille hos os. De skal rykke os, og vi skal rykke dem. Men så skal de også videre. Både for deres egen udviklings skyld, men også så der kan blive plads til nye talenter på holdet, og vi kan få råd til nye etablerede kræfter - som forhåbentlig igen kan rykke os til et nyt niveau osv.

    At Jebali har flere gode år tilbage i sig, er jeg ikke i tvivl om, og mon ikke han også selv fortsat har ambitioner, så selvom han bliver meget svær at erstatte, og det selvfølgelig (som altid) er en større kabale, der skal gå op, før det kan blive aktuelt, bør vi efter min mening kigge i den retning.
    Det har helt sikkert været et problem med spillere vi ikke har fået solgt rettidigt til den rigtige pris. Det er dog mere kompliceret end som så, når der også kan være 30-50 mio kr. at spille om, hvis vi nu holder vores fine kadence fra de seneste 9 kampe og er med om europacuppladserne. Her vil man jo bande os væk, hvis vi står uden jebali efter sommerferien og møder et hold fra Polen om en plads i et gruppespil og Frø eksempelvis spiller som en pose jord på 10'eren. Omvendt vil man også synes det var dybt tåbeligt at afvise en vilkårlig klub, som vil smide 12 mio kr. efter ham og vi så taber de to første kampe i foråret og vi pludselig skal kigge nedad i tabellen resten af sæsonen.

    Det er en svær balance, med mindre BW snu som han er allerede har øjnet en fuldgod erstatning. Det synes jeg bare er svært at tro på, for Jebali er bare skide god.

    Leave a comment:


  • Bolbro
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har godt nok ikke lyst til at undvære ham…. Jeg frygter bare at det allerede bliver til vinter. Men pengene kan også blive for store
    Heller ikke mig, men jeg synes, det er værre, at vi ikke har tjent ret mange penge på vores spillere de sidste par år. Det er alt andet lige dét, der skal til, hvis vi vil rykke os som klub.

    Spillere skal blive bedre af at spille hos os. De skal rykke os, og vi skal rykke dem. Men så skal de også videre. Både for deres egen udviklings skyld, men også så der kan blive plads til nye talenter på holdet, og vi kan få råd til nye etablerede kræfter - som forhåbentlig igen kan rykke os til et nyt niveau osv.

    At Jebali har flere gode år tilbage i sig, er jeg ikke i tvivl om, og mon ikke han også selv fortsat har ambitioner, så selvom han bliver meget svær at erstatte, og det selvfølgelig (som altid) er en større kabale, der skal gå op, før det kan blive aktuelt, bør vi efter min mening kigge i den retning.
    Last edited by Bolbro; 22-11-2022, 16:00.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har godt nok ikke lyst til at undvære ham…. Jeg frygter bare at det allerede bliver til vinter. Men pengene kan også blive for store
    Skal han sælges skal det nok være under kommende vindue efter fine præstationer til VM .. der er noget alder og nok ikke mange der kommer til DK for tavse ham i kulden ..

    Leave a comment:

Working...
X