Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Har Ole fundet ham på egen foranledning, eller på opfordring fra JM?
    Et gæt ville nok være at Ole har noteret hans situation og skrevet ham i rapporten. Der kan JM have genkendt hans navn. Nægter at tro på JM har tid til at holde sig orienteret på sådan noget

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    JH roser Ole Nielsen for scouting !

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flot-cv-koster
    Har Ole fundet ham på egen foranledning, eller på opfordring fra JM?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    JH roser Ole Nielsen for scouting !

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flot-cv-koster

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Hvad er der nu i vejen med Dariko Bodul?
    Jeg kunne godt lide Darko. Men målscorer blev han aldrig..

    Leave a comment:


  • Rangers94
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

    Fin flair, god teknik og overblik. Godt spark fra distancen. Her snakker jeg selvfølgelig om Darko Bodul.

    Nej, men det var det samme jeg tænkte om Darko ud fra hans Youtubevideoer. Det bliver spændende at se Jebali spille.
    Bodul skal nok hakke tre kasser ind mod Esbjerg i aften, så han kan vise os, hvordan vi skal gøre på søndag ;)

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

    Fin flair, god teknik og overblik. Godt spark fra distancen. Her snakker jeg selvfølgelig om Darko Bodul.

    Nej, men det var det samme jeg tænkte om Darko ud fra hans Youtubevideoer. Det bliver spændende at se Jebali spille.
    Hvad er der nu i vejen med Dariko Bodul?

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Han foretækker helt klart højre, men her scorer han med venstre og de er da fin kraft i det spark: https://youtu.be/kBdQ726yNwE?t=118
    Fin flair, god teknik og overblik. Godt spark fra distancen. Her snakker jeg selvfølgelig om Darko Bodul.

    Nej, men det var det samme jeg tænkte om Darko ud fra hans Youtubevideoer. Det bliver spændende at se Jebali spille.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

    Der er ikke noget lettere end at se videoen - så bliver min pointe tydelig - det er i og for sig lige meget hvad der står på alle mulige sites og fremgår af spil til PS - synes sgu virkeligheden er det bedste grundlag for at konkludere noget...
    Han foretækker helt klart højre, men her scorer han med venstre og de er da fin kraft i det spark: https://youtu.be/kBdQ726yNwE?t=118

    Leave a comment:


  • claudes2
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    I fifa har han 3/5 stjerner i svagt ben, btw 4/5 stjerner i finter
    Der er ikke noget lettere end at se videoen - så bliver min pointe tydelig - det er i og for sig lige meget hvad der står på alle mulige sites og fremgår af spil til PS - synes sgu virkeligheden er det bedste grundlag for at konkludere noget...

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

    Men virkeligheden er åbenbart en anden - når man ikke er blevet tvunget til at bruge det "svage" ben fra man var lille i fodboldtræningen er det meget svært at bruge det ben instinktivt - uden at tænke.
    I fifa har han 3/5 stjerner i svagt ben, btw 4/5 stjerner i finter

    Leave a comment:


  • claudes2
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Ifølge transfermarkt er han både højre og venstre benet.
    Men virkeligheden er åbenbart en anden - når man ikke er blevet tvunget til at bruge det "svage" ben fra man var lille i fodboldtræningen er det meget svært at bruge det ben instinktivt - uden at tænke.

    Leave a comment:


  • claudes2
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Til gengæld ser hans højreben så også knastørt ud. Ham og kadrii bliver både en håndfuld i felterne og fra distancen, når jebali kommer i omdrejninger. Og så længe vi ikke har bedre forsvarsspillere end at en et-benet kant kan score 28-29 mål på en sæson, så skulle vi forhåbentlig stadig få en del ud af vores tunesiske ven her.
    Jeg er heller ikke totalt panisk over signingen

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
    Er lidt bekymret over, at han er så entydigt et-benet. Han har praktisk talt kun boldberøringer med højre ben i YT-klipper tidligere i tråden. Det gør det væsentligt nemmere for en defensiv spiller at lukke ham ned, hvis han er lidt snu.
    OT: Tror i øvrigt også, at Robert Skov af den grund får det meget svært i Bundesligaen. Han er ekstremt et-benet!
    Ifølge transfermarkt er han både højre og venstre benet.

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
    Er lidt bekymret over, at han er så entydigt et-benet. Han har praktisk talt kun boldberøringer med højre ben i YT-klipper tidligere i tråden. Det gør det væsentligt nemmere for en defensiv spiller at lukke ham ned, hvis han er lidt snu.
    OT: Tror i øvrigt også, at Robert Skov af den grund får det meget svært i Bundesligaen. Han er ekstremt et-benet!
    https://www.transfermarkt.com/issam-...spieler/122635

    ifølge transfermarkt kan han bruge begge ben...

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
    Er lidt bekymret over, at han er så entydigt et-benet. Han har praktisk talt kun boldberøringer med højre ben i YT-klipper tidligere i tråden. Det gør det væsentligt nemmere for en defensiv spiller at lukke ham ned, hvis han er lidt snu.
    OT: Tror i øvrigt også, at Robert Skov af den grund får det meget svært i Bundesligaen. Han er ekstremt et-benet!
    Til gengæld ser hans højreben så også knastørt ud. Ham og kadrii bliver både en håndfuld i felterne og fra distancen, når jebali kommer i omdrejninger. Og så længe vi ikke har bedre forsvarsspillere end at en et-benet kant kan score 28-29 mål på en sæson, så skulle vi forhåbentlig stadig få en del ud af vores tunesiske ven her.

    Leave a comment:

Working...
X