Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg syntes at selvom der er em del som ses som sort/hvid og kritikken af JH til tider er hård og kan virke unuanceret så giver mange af selv de hårdeste og mest stejle kritikere også JH roser for de gode ting han trods alt gør/har udrettet.
    For mig er JH på ingen måde troværdig og derfor stiller jeg skeptisk ift hans arbejde og når jeg på den ene side roser hans arbejde med talenterne så stiller jeg på den anden side også spørgsmål ved om det er så rosenrødt som det præsenteres, eller om vi blot endelig er kommet på niveau med nogle af de klubber vi har haltet efter, og on hvor meget vi investerer ud over det nødvendige for at få de rette anmærkninger fra DBU.
    For slet ikke at tale om den sportslige strategi som ingen rigtigt kender. Jo det var noget med, at der skulle flere talenter til, måske, og vi skulle være en 4-4-2 klub, hvilket kun gjaldt så længe Kent var træner. Strategien har ikke været så klar, at man strategisk har handlet ind efter det, men derimod efterladt en underligt usammenhængende trup. Jh beklager sig over nedskæringer, men har klattet enorme lønsummer væk på decideret skrammel. Ofte har jeg set et mønster hvor man køber lidt i flæng på positioner man mangler spillere på, og så håber man et eller anden falder heldigt ud. Vi så hvor længe det tog at finde en god målmand, derefter købte man midtbanespillere i stor stil, derefter en hulens masse forsvarsspillere, og senest har man hentet offensive typer i flæng, men hænger det sammen ? Jeg synes det ikke, og jeg forudser, desværre, at vi meget snart kan være på vej ud i en mindre krise, og tro mig, når det sker, eksploderer forum og medier igen, og så er Hansen for alvor sårbar
    Last edited by SU1978; 27-08-2019, 08:33.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      Men med til den fortælling hører jo, at Jesper Hansen selv bidrager til et sort- hvidt narrativ, når han konstant tegner et billede af, at før ham var alt elendigt. Han siger jo, at der ingen. Klub var, at der ingen talentudvikling foregik, selvom OB i 2013 havde historisk mange u landsholdsspillere, selvom talenterne reddede Hansens ob fra nedrykning, for det var ikke hans sørgelige indkøb der gjorde det, og selvom OB havde højeste licens for U17 og U19.

      Så er grøften ligesom gravet, og Hansen bærer en stor del af den skyld, fordi han kommunikativt ikke favner særligt godt
      Du har ret i at Hansen ligger som han har redt, det er ikke uden grund han fik navnet Komiske Ali.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Gigantisk underskud i BIF

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nus-42-mio-kr/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          For slet ikke at tale om den sportslige strategi som ingen rigtigt kender. Jo det var noget med, at der skulle flere talenter til, måske, og vi skulle være en 4-4-2 klub, hvilket kun gjaldt så længe Kent var træner. Strategien har ikke været så klar, at man strategisk har handlet ind efter det, men derimod efterladt en underligt usammenhængende trup. Jh beklager dig over nedskæringer, men har klatret enorme lønsummer væk på decideret skrammel. Ofte har jeg set et mønster hvor man køber lidt i flæng på positioner man mangler spillere på, og så håber man et eller anden falder heldigt ud. Vi så hvor længe det tog at finde en god målmand, derefter købte man midtbanespillere i stor stil, derefter en hulens masse forsvarsspillere, og senest har man hentet offensive typer i flæng, men hænger det sammen ? Jeg synes det ikke, og jeg forudser, desværre, at vi meget snart kan være på vej ud i en mindre krise, og tro mig, når det sker, eksploderer forum og medier igen, og så er Hansen for alvor sårbar
          Hvor mange højre backs var det der blev hentet i starten? :-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Muhahahahaa
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fedt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvor mange højre backs var det der blev hentet i starten? :-)
                Frit fra hukommelsen nåede desler, skogseid, Lasse Kryger, Ruud , Kirkeskov? , Oliver Lund, at have posten i forskellige perioder inden vi havnede på Ryan . Er det korrekt husket ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Muhahahahaa
                  Jeg griner gerne af bif. Men jeg synes også man lige skal tænke lidt over mønsteret, som jeg synes minder lidt om OB. Først lavet man et turnaround på bagkant af en økonomisk nedtur, hvor man satser på talenter uden at have sammenhængen og hierarkiet ordentligt på plads. Dernæst udebliver resultaterne, og før eller siden kommer der en med en pose penge og transferdoper klubben til succes midlertidig, hvorefter lønbudgettet belastes, for så at lave en ny turnaround med samme mønster.
                  Sådan har bif sejlet nu i mange år

                  Ser vi det samme i OB? Lige nu købes der rigeligt, og træneren bestemmer suverænt. Det eneste der gør, at vi pt. Har en egenudviklet spiller på holdet er, at jh ikke fik købt en god erstatning for gryte.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Frit fra hukommelsen nåede desler, skogseid, Lasse Kryger, Ruud , Kirkeskov? , Oliver Lund, at have posten i forskellige perioder inden vi havnede på Ryan . Er det korrekt husket ?
                    Kan snart ikke huske det, men der var en del ind over.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Sagtens påstå? jamen værsgo da. Hvordan du vil påstå, at det år, hvor der var suverænt flest U-landsholdsspillere i OB, at der lå talentudviklingen brak? det er jo fuldstændigt vanvittigt at påstå.
                      Hvis man tror at den væsentligste effekt af talentarbejde ligger i det samme år/måned hvor man udfører selve talentarbejdet, så er det fuldstændigt vanvittigt.

                      Men effekterne af arbejde, som talentarbejde, er forsinket. Derfor siger grafen om antal u landskampe i 2013 ikke meget om talentarbejdet i OB i 2013.

                      Derfor spørg jeg om data fordi man ved at dykke lidt mere ned i data måske kan finde noget som indikere at talentarbejdet lå brak eller ikke lå brak.

                      Jeg har kun hørt at det ikke var imponerende i den periode og ikke særlig højt prioriteret. Jeg har aldrig set data på det. Men det kunne være spændende

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        Hvis man tror at den væsentligste effekt af talentarbejde ligger i det samme år/måned hvor man udfører selve talentarbejdet, så er det fuldstændigt vanvittigt.

                        Men effekterne af arbejde, som talentarbejde, er forsinket. Derfor siger grafen om antal u landskampe i 2013 ikke meget om talentarbejdet i OB i 2013.

                        Derfor spørg jeg om data fordi man ved at dykke lidt mere ned i data måske kan finde noget som indikere at talentarbejdet lå brak eller ikke lå brak.

                        Jeg har kun hørt at det ikke var imponerende i den periode og ikke særlig højt prioriteret. Jeg har aldrig set data på det. Men det kunne være spændende
                        Jeg følger alle ungdomslandshold og så længe jeg har tjekket trupperne og set dem spille i det omfang det er muligt, har repræsentationen, af spillere fra OB, været forholdsmæssig lille ... ofte målmænd og meget sjældent angribere.
                        Umiddelbart afspejler satsningen på talenter sig endnu ikke i antal spillere på ungdomslandsholdene ... det har været konstant lavt
                        Last edited by Entusiastens; 27-08-2019, 11:52.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Men med til den fortælling hører jo, at Jesper Hansen selv bidrager til et sort- hvidt narrativ, når han konstant tegner et billede af, at før hamvar alt elendigt. Han siger jo, at der ingen. Klub var, at der ingen talentudvikling foregik, selvom OB i 2013 havde historisk mange u landsholdsspillere, selvom talenterne reddede Hansens ob fra nedrykning, for det var ikke hans sørgelige indkøb der gjorde det, og selvom OB havde højeste licens for U17 og U19.

                          Så er grøften ligesom gravet, og Hansen bærer en stor del af den skyld, fordi han kommunikativt ikke favner særligt godt
                          Kan du vise mig, hvor du har de tre citater fra? Eller er det din tolkning af noget han har sagt?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                            Kan du vise mig, hvor du har de tre citater fra? Eller er det din tolkning af noget han har sagt?
                            Mediano i fredags, så kan du selv høre det, hvis du mener, du når frem til anden udlægning, hører jeg det gerne.

                            Comment


                              Hidsig dag i Brøndby. Norsk midterforsvarer (ser faktisk ud som et godt køb, selvom han var sat af de seneste måneder), Johan Larsson tilbage (virker tåbeligt og dyrt) og så ryger Mukhtar til vinter. En klar stykelse af defensiven, hvis nordmanden er så god som det lyder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er utroligt, hvor meget man kan slippe afsted med, bare man siger, at man har en strategi. For de har åbenlyst ikke tænkt sig at følge den.

                                Fra deres forkromede 6.4 plan: "Brøndby IF skal opnå økonomisk ligevægt i 2019"

                                Det rimer da vidst ikke på -70 millioner? Men ok, så går de nok heller ikke ud og henter to nye spillere lige bagefter, og regner med at hente to yderligere inden vinduet lukker.... Det er trist, at der endnu ikke er en eksperttype der har haft nosser til at stille sig frem og sige sandheden: Brøndbys strategi 6.4 er det største bluffnummer i dansk fodboldshistorie.

                                Comment

                                Working...
                                X