Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Er det en sportsdirektørs beslutning, om Ådalen skal ombygges eller ej?
    Jeg har forsøgt mig med at spørge til hvor beslutningen er taget, det fandt jeg aldrig ud af . Men der er vist nogle her inde som er overbeviste om at JH først har vredet armen rundt på bestyrelsen og derefter egenhændigt har overbevist Odense kommune.

    Og da JH havde armen rundt på bestyrelsen så fik han også trumfet igennem at der skulle flere penge til talentarbejdet hvor vi så åbenbart har rykket os vildt meget ift konkurrenterne.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Ludwig har vist fået sin sag for. Horsens er i opløsning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Ludwig har vist fået sin sag for. Horsens er i opløsning.
        Godt resultat. Vi skulle gerne af med Horsens , Hobro og Lyngby.

        især Hobro og Horsens vil det være glædeligt at komme af med. Og så er der befriende at ligaen skæres ned, ikke uventet har udvidelsen intet godt bragt til ligaen eller toppen af dansk fodbold.
        Last edited by Magge; 26-08-2019, 19:54.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Godt resultat. Vi skulle gerne af med Horsens , Hobro og Lyngby.
          Jeg tror ikke Sif overlever mm de bruger nogle Dolberg og Skov penge. Men godt vi slap af med Ludwig.

          Comment


            Lucas Andersen er en klasse over det meste af suppen og på det seneste har Patrick Olsen også vist sig frem.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Jeg påstår ikke, at det er venstrehåndsarbejde, men der findes nok andre der også kunne klare det arbejde, hvis man aktivt forsøgte at effektuere nogle planer. Nu hiver du selv Brink ind i debatten, og så kunne jeg jo passende spørge ud i plenum: Er der nogle der ved, om Brink var imod at man brugte penge på at opgradere faciliteterne, eller var det en beslutning der blev taget længere oppe i systemet, hvordan pengene skulle bruges dengang?

              Jeg giver gerne kredit til dem der måtte have fortjent det, men jeg kan ikke give Brink ris og JH ros, hvis det reelt er en bestyrelsesbeslutning. Og jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal tro.
              Var det ikke Brink der var direktør da OB købte den ene langside og lavede sponsorlounge ??
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Ludwig har vist fået sin sag for. Horsens er i opløsning.
                AaB og AGF på vej frem - det er måske dem og FCN, som vi for alvor skal bokse med; hvis vi altså selv kan skaffe nok points til at være med i top6-kampen. Ku godt leve med at spille 4-6 plads med AaB og AGF; så laver vi bare vores egen liga i ligaen:-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Det mest åbenlyse vrøvl er fortællingen om, at Jesper Hansen lider under dyre udgifter til AK, Kent mv. allesammen spillere og træner som Jesper selv har hentet, det er jo en vanvittig påstand. Og det er endnu et eksempel på, at Martin Davidsen på ingen måde er objektiv eller journalistisk i sit arbejde med SFÅ, det er en ren spinmaskine til gavn for ledelsen i OB.

                  En anden (af en del) helt forkerte påstande, er påstanden om, at talentudviklingen lå brak i 2013, altså når noget ligger brak eksisterer det ikke.

                  https://imgur.com/a/PFahw2I

                  Jeg har udarbejdet følgende graf der viser antallet af u-landsholdspillere i et år, altså antal af spillere som har haft berøring med et af u-landsholdene fra u-16 til u-21. i 2013 hvor Jesper tiltræder peaker det forudgående talentarbejde. Det er simpelthen noget sludder, at der ikke skete noget
                  Hvorfor er det da noget sludder. Du kan da sagtens påstå at grafen støtter hans påstand. Har du data for hvem der “generer” disse kampe? Det vil være interessant at se hvor mange personer det er fordelt på, og hvem?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                    Hvorfor er det da noget sludder. Du kan da sagtens påstå at grafen støtter hans påstand. Har du data for hvem der “generer” disse kampe? Det vil være interessant at se hvor mange personer det er fordelt på, og hvem?
                    Sagtens påstå? jamen værsgo da. Hvordan du vil påstå, at det år, hvor der var suverænt flest U-landsholdsspillere i OB, at der lå talentudviklingen brak? det er jo fuldstændigt vanvittigt at påstå.

                    Comment


                      Med signing af thelander har AaB et hold til top 3. De har mange flere kreative spillere og de virker i det hele taget med sammenspillet og passioneret. Tror kun de bliver bedre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Jeg har forsøgt mig med at spørge til hvor beslutningen er taget, det fandt jeg aldrig ud af . Men der er vist nogle her inde som er overbeviste om at JH først har vredet armen rundt på bestyrelsen og derefter egenhændigt har overbevist Odense kommune.

                        Og da JH havde armen rundt på bestyrelsen så fik han også trumfet igennem at der skulle flere penge til talentarbejdet hvor vi så åbenbart har rykket os vildt meget ift konkurrenterne.
                        Vildt meget ift. konkurrenterne? det tvivler jeg meget på, hvad baserer det sig på? Vi har selvfølgelig rykket os, blandt andet fordi kravene er blevet skærpet. Sidste år kom der et helt nyt licens system f.eks. som også pressede investeringerne op. Men mange andre klubber har jo også rykket sig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                          AaB og AGF på vej frem - det er måske dem og FCN, som vi for alvor skal bokse med; hvis vi altså selv kan skaffe nok points til at være med i top6-kampen. Ku godt leve med at spille 4-6 plads med AaB og AGF; så laver vi bare vores egen liga i ligaen:-)
                          Vi skal til at steppe et niveau op. Lige nu får de pointene og spiller bedre fodbold end os. Det skal vi følge op på. Vi savner alle at se det bedste fra os, som vi ikke har set siden første halveg i sæsonens første kamp. Jeg tror også sønderjyske kommer til at følge de hold du nævner, så der skal nok blive en tæt kamp om top 6 igen. . Der skal nok.også endnu engang være minimum et af de store provinshold som ikke når med. Det skal.bare ikke være os.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Jeg tror ikke Sif overlever mm de bruger nogle Dolberg og Skov penge. Men godt vi slap af med Ludwig.
                            Ja tror desværre også SIF ryger, de fans jeg kender derfra er bestemt heller ikke begejstrede pt.
                            Men håber det ihvertfald også bliver Hobro og Horsens som må lade livet.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Vildt meget ift. konkurrenterne? det tvivler jeg meget på, hvad baserer det sig på? Vi har selvfølgelig rykket os, blandt andet fordi kravene er blevet skærpet. Sidste år kom der et helt nyt licens system f.eks. som også pressede investeringerne op. Men mange andre klubber har jo også rykket sig.
                              Vi to er ret enige, jeg er også yderst skeptisk i forhold til det rosenrøde billede der males i fortællingen om talentarbejdet for tiden.

                              Jeg savner blandt andet svar på hbor meget bi investerer ud over det nødvendige for at opnå de fineste anmærkninger hos DBU. Vil faktisk også germe vide hvor meget vi gør sammenlignet med AGF, AaB og BIF.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Vi skal til at steppe et niveau op. Lige nu får de pointene og spiller bedre fodbold end os. Det skal vi følge op på. Vi savner alle at se det bedste fra os, som vi ikke har set siden første halveg i sæsonens første kamp. Jeg tror også sønderjyske kommer til at følge de hold du nævner, så der skal nok blive en tæt kamp om top 6 igen. . Der skal nok.også endnu engang være minimum et af de store provinshold som ikke når med. Det skal.bare ikke være os.
                                Jeg tror også Sønderjyske bliver en hård konkurrent til top 6.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X