Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det aner jeg ikke, gør du? Jeg spørger fordi, at jeg ikke ved det. Hvis det er JH der har presset på for det, og de tidligere direktører og sportsdirektører der har fravalgt det, skal han selvfølgelig have ros for, at der nu endelig sker noget. Hvis det er en beslutning der er truffet på bestyrelsesniveau, som han så er sat til at effekture og til at forhandle nogle detaljer på plads, har jeg svært ved at se, hvad han skal have den store kredit for.
    Men hvad VED vi faktisk? Ved vi hvem tog beslutning at hente Kent? At holde så længe fast i ham? Hvem havde hvor stor andel i at hente Jønne, KEP og andre skuffelser? Hvem havde sidste ord om at beslutte ikke at sælge Falk eller Grytebust tidliger? Vi gætter, vi formoder, men til sidst er der mange ting vi ikke ved sikker.
    Men herinde gives JH ofte skylden for alt hvad går galt pga af sin position som sportsdirektør som bærer "det store ansvar". Så fortjener han også ros for de gode ting som udvikler sig.
    Og helt ærligt: tror du at han ikke var med i processen om de nye faciliteter? Der er jeg helt sikker at JH var. Som sportsdirektør måtte han vel selvfølgelig arbejde derfor og skubbe det fremad. Og det lykkedes åbenbart rigtig godt.
    Hvis man ikke giver ros hvor nogen fortjener det så gør det kritikken mindre seriøs.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Har af en eller anden grund sat mig til at se TV3 Sports debatprogram i aften. Der er 3 emner og foreløbigt er de to første "Brøndbys transfervindue" og "Niels Frederiksens start i Brøndby"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Har af en eller anden grund sat mig til at se TV3 Sports debatprogram i aften. Der er 3 emner og foreløbigt er de to første "Brøndbys transfervindue" og "Niels Frederiksens start i Brøndby"

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Men hvad VED vi faktisk? Ved vi hvem tog beslutning at hente Kent? At holde så længe fast i ham? Hvem havde hvor stor andel i at hente Jønne, KEP og andre skuffelser? Hvem havde sidste ord om at beslutte ikke at sælge Falk eller Grytebust tidliger? Vi gætter, vi formoder, men til sidst er der mange ting vi ikke ved sikker.
          Men herinde gives JH ofte skylden for alt hvad går galt pga af sin position som sportsdirektør som bærer "det store ansvar". Så fortjener han også ros for de gode ting som udvikler sig.
          Og helt ærligt: tror du at han ikke var med i processen om de nye faciliteter? Der er jeg helt sikker at JH var. Som sportsdirektør måtte han vel selvfølgelig arbejde derfor og skubbe det fremad. Og det lykkedes åbenbart rigtig godt.
          Hvis man ikke giver ros hvor nogen fortjener det så gør det kritikken mindre seriøs.
          Tror ikke der er nogle som påstår at JH ikke har været en aktiv del af det hårde arbejde omkring de nye faciliteter, men det kan vel godt påståes at JH ikke har besluttet at det skulle være sådan men at han har fået til opgave af bestyrelsen at arbejdet skulle prioriteres og han derefter dygtigt har opfyldt opgaven og at han i den forbindelse skal have ros for at lykkedes med den opgave han er blevet sat til.
          Jeg er ret overbevist om at det IKKE er på JH´s ordre at talentarbejdet er blevet forfremmet en hel del de senere år, men igen har han "blot" forvaltet opgaven.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Men hvad VED vi faktisk? Ved vi hvem tog beslutning at hente Kent? At holde så længe fast i ham? Hvem havde hvor stor andel i at hente Jønne, KEP og andre skuffelser? Hvem havde sidste ord om at beslutte ikke at sælge Falk eller Grytebust tidliger? Vi gætter, vi formoder, men til sidst er der mange ting vi ikke ved sikker.
            Men herinde gives JH ofte skylden for alt hvad går galt pga af sin position som sportsdirektør som bærer "det store ansvar". Så fortjener han også ros for de gode ting som udvikler sig.
            Og helt ærligt: tror du at han ikke var med i processen om de nye faciliteter? Der er jeg helt sikker at JH var. Som sportsdirektør måtte han vel selvfølgelig arbejde derfor og skubbe det fremad. Og det lykkedes åbenbart rigtig godt.
            Hvis man ikke giver ros hvor nogen fortjener det så gør det kritikken mindre seriøs.
            Jeg er helt enig, det er en central præmis, at vi må diskutere ud fra ting vi i det store hele ikke ved med sikkerhed. Den anden dag, så jeg en diskussion, hvor nogle mente, at man ikke kunne kritisere klubbens scouting-setup, fordi at man ikke kender processen indgående. Det er jo en fair præmis, men så må jeg i samme ombæring sige, at jeg ikke kan se, hvorfor det her pr. automatik er et stort resultat som JH skal have ros for.

            Jeg hører jo til blandt dem, som tror at Thorborg har fingrene nede i stort set alle ledelsesbeslutninger i OB, med det kendskab jeg har til ham, og i tilfældet træningsanlægget vil det også undre mig, hvis han ikke har fingrene dybt nede i det. Som bekendt var det jo også Thorborg der satte processen igang om OB kunne blive en del af Bordinggaards fodboldcenter på SDU, og han satte så JH til at lave det grove arbejde.

            Der hvor der er en klar forskel for mig er bare, om renoveringen af Ådalen er et JH-initiativ, eller i hvert fald noget han har stået stejlt på at få ført igennem, eller om det er en beslutning truffet af Thorborg og co, og måske en plan der har ligget i en del år, som JH så er en nøgleperson i at effektuere. Der er i min verden i hvert fald meget stor forskel på, om man har fået Thorborg til at åbne øjnene, eller om man handler på hans befaling, derfor har jeg da også svært ved at sige noget kategorisk og at dele ris og ros ud for både træneransættelser og træningsanlæg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              AaB og AGF på vej frem - det er måske dem og FCN, som vi for alvor skal bokse med; hvis vi altså selv kan skaffe nok points til at være med i top6-kampen. Ku godt leve med at spille 4-6 plads med AaB og AGF; så laver vi bare vores egen liga i ligaen:-)
              Hvis vi skal slås med FCN, BIF, AaB, AGF og SDJ om de 4 ledige top 6 pladser så skal vi steppe op i de indbyrdes kampe hvor vi under JM kun har hentet 4 sejre so far mod dem i 16 kampe, hvis ikke de bliver bedre så er der ikke råd til for mange skæverter mod Hobro, Horsens og de andre skodhold.
              Last edited by Magge; 27-08-2019, 05:44.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Er det en sportsdirektørs beslutning, om Ådalen skal ombygges eller ej?
                Det er ikke hans alene, nej.
                Den smule indsigt jeg har, fortæller mig at JH med flere, har, hvis ikke prioriteret, men så intensiveret arbejdet på modernisering af faciliteterne.

                En stor med/mod-spiller mht faciliteterne er Odense Kommune, Fredningsnævnet etc., som det nu er lykkedes at bearbejde, såvel at komme op med ikke kun en brugbar og acceptabel løsning for alle parter (Ellers godkender OK, Fredningsnævnet etc. ikke planerne), såvel som man har skaffet finansiering til det (Og jeg tror ikke bare NT har skrevet en blankocheck) - det er for mig et sammensurium af rigtig mange ting, som skal gå op i en højere enhed, og det er faktisk mit indtryk, at JH har været én af hovedkræfterne bag.

                I hans tid i ACH rykkede faciliteterne sig vidst også ret voldsomt, dog i et fornuftigt og økonomisk ansvarligt tempo, så han har en erfaring, nogle visioner og noget politisk diplomati, som vi nok har manglet i én eller anden grad ...

                Jeg er ikke specielt JH-fan, slet ikke, meeeen jeg tror faktisk at det hersens RET store ryk på faciliteterne bliver det vi husker JH bedst for om nogle år, udover den økonomiske hestekur han skulle gennemføre samtidigt.

                Og så vidt jeg hører, så hat han/de flere visioner og projekter i skuffen / på tegnebrættet.

                Jeg ér til gengæld fan af, at uanset om det er af nød eller rettidig omhu, udvikler de forskellige faciliteter, da det er langsigtet og mere facit-baseret, end diverse “køb af lejesvende”, som er her 2-5 år og så ser vi dem ikke igen.

                Når vi derhen, hvor vi indhenter det forsømte, så kan vi forhåbentligt både udvikle faciliteterne og truppen sideløbende med en mere ligeligt fordeling af investeringerne.

                OB er pt en miniudgave af Odense, hvor man lige pludselig skal indhente et halvt århundredes forsømmelse af infrastruktur, og derfor må skære i antallet af varme hænder/fødder.

                Forhåbentligt når begge dele fornuftigt i mål, inden for nogle
                år

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg hører jo til blandt dem, som tror at Thorborg har fingrene nede i stort set alle ledelsesbeslutninger i OB, med det kendskab jeg har til ham, og i tilfældet træningsanlægget vil det også undre mig, hvis han ikke har fingrene dybt nede i det. Som bekendt var det jo også Thorborg der satte processen igang om OB kunne blive en del af Bordinggaards fodboldcenter på SDU, og han satte så JH til at lave det grove arbejde.

                  Der hvor der er en klar forskel for mig er bare, om renoveringen af Ådalen er et JH-initiativ, eller i hvert fald noget han har stået stejlt på at få ført igennem, eller om det er en beslutning truffet af Thorborg og co, og måske en plan der har ligget i en del år, som JH så er en nøgleperson i at effektuere. Der er i min verden i hvert fald meget stor forskel på, om man har fået Thorborg til at åbne øjnene, eller om man handler på hans befaling, derfor har jeg da også svært ved at sige noget kategorisk og at dele ris og ros ud for både træneransættelser og træningsanlæg.
                  Selvfølgelig er NT involveret, og de første planer om en modernisering af Ådalen, som senere blev til en udflytning, som så blev skudt ned af OK med flere, blev så igen en modernisering af Ådalen, med de problematikker det medfører.

                  Modernisering af faciliteterne har været et ønske i ca lige så lang tid som NT har været i live

                  JH har dog tævet den kæphest over tid, og lavet en del fodarbejde på alle niveauer, både i og uden for klubben, som i samarbejde med andre, både over og under ham
                  i klubben, såvel som uden for klubben, har givet gevinst.

                  Husk bare på, hvor kringlet og politiseret den seneste banefordeling var - det ér ikke nemt at navigere i, både pga de mange fjende-forhold der er, Odense-klubberne imellem, men også pga OK har rigeligt at bruge penge på pt.

                  Jeg tror ikke, men ved det reelt ikke, at talentudviklingen egen JH-kæphest, og efter heller ikke der han har sin spidskompetence - der må han nok i stedet forsøge at omgive sig med folk der har de kompetencer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Selvfølgelig er NT involveret, og de første planer om en modernisering af Ådalen, som senere blev til en udflytning, som så blev skudt ned af OK med flere, blev så igen en modernisering af Ådalen, med de problematikker det medfører.

                    Modernisering af faciliteterne har været et ønske i ca lige så lang tid som NT har været i live

                    JH har dog tævet den kæphest over tid, og lavet en del fodarbejde på alle niveauer, både i og uden for klubben, som i samarbejde med andre, både over og under ham
                    i klubben, såvel som uden for klubben, har givet gevinst.

                    Husk bare på, hvor kringlet og politiseret den seneste banefordeling var - det ér ikke nemt at navigere i, både pga de mange fjende-forhold der er, Odense-klubberne imellem, men også pga OK har rigeligt at bruge penge på pt.

                    Jeg tror ikke, men ved det reelt ikke, at talentudviklingen egen JH-kæphest, og efter heller ikke der han har sin spidskompetence - der må han nok i stedet forsøge at omgive sig med folk der har de kompetencer.
                    Tak for svarene, det var sådan set noget af det jeg gerne ville høre. Det her handler for mig ikke om, at JH ikke må få kredit for, at der nu endelig sker nogle ting på den front, for det fortjener han helt sikkert, det var sådan set bare for at nuancere, hvorvidt det ligesom er "hans" projekt, eller mere er en proces der har foregået gennem mange år, og som han så har et hovedansvar for at køre i mål. Hele diskussionen om, hvorvidt det reelt er den daglige ledelse der definerer udviklingen både sportsligt, kommercielt og på facilitetsfronten i OB, eller om det er ejerskabet der i høj grad træffer beslutningerne, er jo super interessant ift. den måde vi bedømmer direktører, sportsdirektører, cheftrænere osv. på.

                    I hele snakken omkring udviklingen i OB med både økonomien, talentarbejdet og faciliteterne, er det jo en vigtig præmis, at man har en idé om, hvad de forskellige nøglefigurer reelt er og var ansat til at effektuere. Når bl.a. JH får ros for at der skulle være fremgang på talentarbejdet og nu også faciliteterne, og Brink så ofte samtidig skoses for det talentarbejde der var da han forlod klubben, kommer man måske også hurtigt til at tillægge dem nogle motiver de reelt ikke har eller har haft. Jeg kunne da f.eks. godt forestille mig, at Brink gerne ville have stået i spidsen for et OB der satsede hårdt på talentudvikling, havde det været strategien, det er bare muligvis bare ikke det var det han var ansat til. Altså manden er jo selv tidligere ungdomstræner i klubben og har stået i spidsen for nogle gyldne generationer af spillere, så rent logisk har jeg svært ved at se, hvorfor han teoretisk ikke skulle ville sådan et projekt.

                    På samme måde tror jeg heller ikke, ligesom dig, at talentudvikling er JHs kæphest. Horsens har sakket pænt bagefter stort set alle etablerede provinsklubber, på talentfronten, i de sidste mange år, og det var yderst begrænset, hvad der var af lokale talenter da han var der. Jeg tror også sagtens, at det kan være en beslutning truffet længere oppe i systemet og/eller en beslutning truffet på baggrund af økonomi og i mangel af bedre idéer. Den kom jo på et tidspunkt, hvor flere andre havde haft succes med den vej, og nogle af de gamle traditionsklubber som OB og AGF har jo ikke ligefrem været kendte for at have de mest smarte og unikke strategier her i nyere tid. Det har desværre mest være FC-klubberne der har haft succes med tydelige strategier.
                    Last edited by Sheed; 27-08-2019, 00:41.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      Det er ikke hans alene, nej.
                      Den smule indsigt jeg har, fortæller mig at JH med flere, har, hvis ikke prioriteret, men så intensiveret arbejdet på modernisering af faciliteterne.

                      En stor med/mod-spiller mht faciliteterne er Odense Kommune, Fredningsnævnet etc., som det nu er lykkedes at bearbejde, såvel at komme op med ikke kun en brugbar og acceptabel løsning for alle parter (Ellers godkender OK, Fredningsnævnet etc. ikke planerne), såvel som man har skaffet finansiering til det (Og jeg tror ikke bare NT har skrevet en blankocheck) - det er for mig et sammensurium af rigtig mange ting, som skal gå op i en højere enhed, og det er faktisk mit indtryk, at JH har været én af hovedkræfterne bag.

                      I hans tid i ACH rykkede faciliteterne sig vidst også ret voldsomt, dog i et fornuftigt og økonomisk ansvarligt tempo, så han har en erfaring, nogle visioner og noget politisk diplomati, som vi nok har manglet i én eller anden grad ...

                      Jeg er ikke specielt JH-fan, slet ikke, meeeen jeg tror faktisk at det hersens RET store ryk på faciliteterne bliver det vi husker JH bedst for om nogle år, udover den økonomiske hestekur han skulle gennemføre samtidigt.

                      Og så vidt jeg hører, så hat han/de flere visioner og projekter i skuffen / på tegnebrættet.

                      Jeg ér til gengæld fan af, at uanset om det er af nød eller rettidig omhu, udvikler de forskellige faciliteter, da det er langsigtet og mere facit-baseret, end diverse “køb af lejesvende”, som er her 2-5 år og så ser vi dem ikke igen.

                      Når vi derhen, hvor vi indhenter det forsømte, så kan vi forhåbentligt både udvikle faciliteterne og truppen sideløbende med en mere ligeligt fordeling af investeringerne.

                      OB er pt en miniudgave af Odense, hvor man lige pludselig skal indhente et halvt århundredes forsømmelse af infrastruktur, og derfor må skære i antallet af varme hænder/fødder.

                      Forhåbentligt når begge dele fornuftigt i mål, inden for nogle
                      år
                      Super indlæg Chuck og tak for det. Jeg har heller intet imod at rose Hansen for sin indsats på dette område. Der er selvfølgelig også nogle nuancer ift. at bestyrelsen og Thorborg har indset nødvendigheden af forbedringer igennem langt pres, og endeligt fået det sat helt op på højeste niveau, plus at kravene fra DBU er blevet skærpet ift. at beholde a-licens og lignende. Men Hansen skal bestemt roses for den her indsats, og jeg har da også indtryk af, at han er dygtig på de indre linjer, og får skabt nogle organisatoriske vigtige forandringer i OB.

                      Min hovedanke er, at jeg ikke tror han hverken er dygtig nok på scouting/rekruttering, overordnet sportslig strategi og talentudvikling.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Vi to er ret enige, jeg er også yderst skeptisk i forhold til det rosenrøde billede der males i fortællingen om talentarbejdet for tiden.

                        Jeg savner blandt andet svar på hbor meget bi investerer ud over det nødvendige for at opnå de fineste anmærkninger hos DBU. Vil faktisk også germe vide hvor meget vi gør sammenlignet med AGF, AaB og BIF.
                        DBUs nye stjernesystem placerer OB lige under kategorien "klubber på højeste nationale niveau", hvilket er på niveau med Silkeborg. Det giver pt. en 5. plads, efter FCM, FCK, FCN og Brøndby, på niveau med SIF, et nøk foran de nærmeste øvrige konkurrenter. Hvor OB scorer højest og lavest melder DBU ikke ud. Det er en score, som er baseret på en hulens masse kriterier, hvor investeringerne i flere trænere og nye faciliteter selvfølgelig trækker op. Men det er stadig en ret teoretisk ranking,og et øjebliksbillede (som laves for første gang, så vi ved jo ikke hvordan klubberne har rykket sig ift. hinanden internt) og skal suppleres af et reelt output, og der mangler jeg godt nok at se det output. En ting er pengeforbrug, noget andet er kvaliteten i de trænere man henter, samt den kultur man har, som er umulig at måle og rangere. Lige nu tyder intet på, at OB er blevet bedre på outputtet, men vi må jo se over de kommende år, hvem der har fat i den lange ende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Har af en eller anden grund sat mig til at se TV3 Sports debatprogram i aften. Der er 3 emner og foreløbigt er de to første "Brøndbys transfervindue" og "Niels Frederiksens start i Brøndby"
                          Jeg kan ikke se at det er særligt overraskende. Det er jo ikke public service. BIF er den klub, som har allerflest følgere og seere - så det er der reklamepengene ligger. Hvis man ikke satser mere på licens-finansieret public service er det 100% efterspørgslen som bestemmer indholdet af programmerne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Jeg er helt enig, det er en central præmis, at vi må diskutere ud fra ting vi i det store hele ikke ved med sikkerhed. Den anden dag, så jeg en diskussion, hvor nogle mente, at man ikke kunne kritisere klubbens scouting-setup, fordi at man ikke kender processen indgående. Det er jo en fair præmis, men så må jeg i samme ombæring sige, at jeg ikke kan se, hvorfor det her pr. automatik er et stort resultat som JH skal have ros for.

                            Jeg hører jo til blandt dem, som tror at Thorborg har fingrene nede i stort set alle ledelsesbeslutninger i OB, med det kendskab jeg har til ham, og i tilfældet træningsanlægget vil det også undre mig, hvis han ikke har fingrene dybt nede i det. Som bekendt var det jo også Thorborg der satte processen igang om OB kunne blive en del af Bordinggaards fodboldcenter på SDU, og han satte så JH til at lave det grove arbejde.

                            Der hvor der er en klar forskel for mig er bare, om renoveringen af Ådalen er et JH-initiativ, eller i hvert fald noget han har stået stejlt på at få ført igennem, eller om det er en beslutning truffet af Thorborg og co, og måske en plan der har ligget i en del år, som JH så er en nøgleperson i at effektuere. Der er i min verden i hvert fald meget stor forskel på, om man har fået Thorborg til at åbne øjnene, eller om man handler på hans befaling, derfor har jeg da også svært ved at sige noget kategorisk og at dele ris og ros ud for både træneransættelser og træningsanlæg.
                            Men det er interessant, at flere (bestemt ikke alle!) herinde har en tendens til at knytte alle dårlige ting der sker i OB som udspringende af JHs uduelighed - hvorimod grunden til alt godt søges i alle mulige andre scenarier (siddende træner, NT, tilfældigheder, held). Men det er jo nok meget naturligt at man gerne vil understøtte sit narrativ mest muligt ved at dreje begivenheder, så de passer ind. Flere herinde elsker det sort/hvide og det giver jo også den mest livlige, kontrastfulde debat.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                              Men det er interessant, at flere (bestemt ikke alle!) herinde har en tendens til at knytte alle dårlige ting der sker i OB som udspringende af JHs uduelighed - hvorimod grunden til alt godt søges i alle mulige andre scenarier (siddende træner, NT, tilfældigheder, held). Men det er jo nok meget naturligt at man gerne vil understøtte sit narrativ mest muligt ved at dreje begivenheder, så de passer ind. Flere herinde elsker det sort/hvide og det giver jo også den mest livlige, kontrastfulde debat.
                              Jeg syntes at selvom der er em del som ses som sort/hvid og kritikken af JH til tider er hård og kan virke unuanceret så giver mange af selv de hårdeste og mest stejle kritikere også JH roser for de gode ting han trods alt gør/har udrettet.
                              For mig er JH på ingen måde troværdig og derfor stiller jeg skeptisk ift hans arbejde og når jeg på den ene side roser hans arbejde med talenterne så stiller jeg på den anden side også spørgsmål ved om det er så rosenrødt som det præsenteres, eller om vi blot endelig er kommet på niveau med nogle af de klubber vi har haltet efter, og on hvor meget vi investerer ud over det nødvendige for at få de rette anmærkninger fra DBU.

                              JH har med rette fået ros for sit arbejde for at vi endelig får bedre faciliteter det tror alle anerkender men der siges blot at det ikke er en egenhændig beslutning og at NT også har trækket i nogle tråde.

                              Med hensyn til økonomien så var vi nogle som for et år siden fik på puklen i en lignende diskution hvor vi manede til
                              ro og mente at vi nok lige skulle se regnskabet før vi delte roser ud, vi kom så ud med et underskud på 38 mill ( og nej det er ikke kun JH uduelighed der var skyld i det )
                              Last edited by Magge; 27-08-2019, 07:06.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                                Men det er interessant, at flere (bestemt ikke alle!) herinde har en tendens til at knytte alle dårlige ting der sker i OB som udspringende af JHs uduelighed - hvorimod grunden til alt godt søges i alle mulige andre scenarier (siddende træner, NT, tilfældigheder, held). Men det er jo nok meget naturligt at man gerne vil understøtte sit narrativ mest muligt ved at dreje begivenheder, så de passer ind. Flere herinde elsker det sort/hvide og det giver jo også den mest livlige, kontrastfulde debat.
                                Men med til den fortælling hører jo, at Jesper Hansen selv bidrager til et sort- hvidt narrativ, når han konstant tegner et billede af, at før ham var alt elendigt. Han siger jo, at der ingen. Klub var, at der ingen talentudvikling foregik, selvom OB i 2013 havde historisk mange u landsholdsspillere, selvom talenterne reddede Hansens ob fra nedrykning, for det var ikke hans sørgelige indkøb der gjorde det, og selvom OB havde højeste licens for U17 og U19.

                                Så er grøften ligesom gravet, og Hansen bærer en stor del af den skyld, fordi han kommunikativt ikke favner særligt godt

                                Comment

                                Working...
                                X