Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Mediano i fredags, så kan du selv høre det, hvis du mener, du når frem til anden udlægning, hører jeg det gerne.
    Jeg er lidt overrasket over i hvor høj grad de, Brix og Davidsen, punker fortiden og roser nutiden.
    Men det er en smule mystisk at de hos Mediano indleder udsendelsen med at sige at de gerne vil have objektive betragtninger og de derfor har fået Davidsen og Brix ind, det er jo altså to dedikerede fans, hvor Davidsen godt nok påstår at han ikke er det, men det er der vist ikke mange der lader sig narre af.

    Det lyder måske lidt dumt, men jeg vil nu alligevel rose dig for din debatstil, ved ikke om det er et tilfælde eller du har besluttet dig for at ændre den, men god er den :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Mem Farum blev mestre, Brøndby er en forholdsvis ny klub. Verden står ikke stille og hvem ved om andet dukker op.
      Du har desværre ret. Det er bare ikke til at holde ud at se på når en klub der skifter logo til en QR-kode vinder noget som helst. Men jeg er også en gammel mand i en relativt ung mands krop, der gerne så alle fusionsklubber siden Svendborg blev til SfB tvangsopløst og sendt ned i Danmarksserien (hedder den det længere?)
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Det har du ret i , så går interessen fløjten syntes heller ikke det var helvedes sexet da vi mødte Randers for 5. gang samme sæson.

        Der er en fantastisk charme ved at se de små drille de store, det er derfor mange elsker pokalfodbold men der er ingen charme ved at møde Hobro 4 gange på en sæson.
        CHL er mere og mere blevet en lukket klub og det er pengene der styrer og de rige klubber får det som de vil have det , og det fjerner charmen og glæden år efter år, derfor var det også ekstra glædeligt at Ajax kom så langt.

        Det er en svær balance i Danmark fordi der ikke er så helvedes mange penge i det og der heller ikke er en særlig fed kultur i det med at gå til fodbold. Med 14 hold syntes jeg vi ser en alt for bred midtergruppe som slår hinanden på kryds og tværs i nogle alt for ofte skrækkelige kampe som ikke er fandens seværdige med en fesen stemning på lægterne.

        Jeg aner ikke hvad der skal til, men det er ikke min fornemmelse at udvidelsen har skabt mere interesse, bedre kampe og styrket dansk fodbold internationalt. 12 hold der mødes ude/hjemme giver for få kampe.
        Måske en nordisk pokal turnering kunne give nogle kampe hvis der kunne rejses penge?
        Jeg syntes faktisk ikke Royal League var så dum da den eksisterede. Når nu Thorborg ikke vil give los og købe os et mesterskab, kunne det være godt nok med en turnering hvor vi kunne være med.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

          Jeg syntes faktisk ikke Royal League var så dum da den eksisterede. Når nu Thorborg ikke vil give los og købe os et mesterskab, kunne det være godt nok med en turnering hvor vi kunne være med.
          Royal Leauge havde tidspunktet som et kæmpe minus, måske hvis det køres som en pokalturnering sideløbende med den alm pokal og ligaen ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

            Mediano i fredags, så kan du selv høre det, hvis du mener, du når frem til anden udlægning, hører jeg det gerne.
            Jeg skal lige forstå dig ret: du skriver "
            Men med til den fortælling hører jo, at Jesper Hansen selv bidrager til et sort- hvidt narrativ, når han konstant tegner et billede af, at før ham var alt elendigt. Han siger jo, at der ingen. Klub var, at der ingen talentudvikling foregik,..."

            Det bygger du på et citat, som ingen har kendt før i fredags. Så du vil med tilbagevirkende kraft forklare og retfærdiggøre en tendens i årevis blandt forummets brugere med noget, som de ikke har kunnet vide og ikke har kunnet lade sig påvirke af? Det er i min optik en noget overraskende argumentation fra din side. Det kunne virke som om, at du søger efter halmstrå at klamre dig til....?

            Comment


              Ser ud som Kent kunne snart være færdig i Silkeborg.
              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...nde-silkeborg/
              Kunne vel blive en stribet udebanesejr i næste runde som slutter kapitlet for ham.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ser ud som Kent kunne snart være færdig i Silkeborg.
                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...nde-silkeborg/
                Kunne vel blive en stribet udebanesejr i næste runde som slutter kapitlet for ham.
                Det tror jeg næppe, de har hentet Kent fordi de vil spille på en bestemt måde, det mangler de så spillerne til.
                Flinta er nærmest parodisk ringe.

                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Lucas Andersen er vist alligevel ikke SÅ dårlig :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                    Jeg skal lige forstå dig ret: du skriver "
                    Men med til den fortælling hører jo, at Jesper Hansen selv bidrager til et sort- hvidt narrativ, når han konstant tegner et billede af, at før ham var alt elendigt. Han siger jo, at der ingen. Klub var, at der ingen talentudvikling foregik,..."

                    Det bygger du på et citat, som ingen har kendt før i fredags. Så du vil med tilbagevirkende kraft forklare og retfærdiggøre en tendens i årevis blandt forummets brugere med noget, som de ikke har kunnet vide og ikke har kunnet lade sig påvirke af? Det er i min optik en noget overraskende argumentation fra din side. Det kunne virke som om, at du søger efter halmstrå at klamre dig til....?
                    For mig er det ikke nyt at JH har den holdning. Ukendt for dig?

                    Comment


                      AaB ligner nr. 3. Godt hold de har og Lukas Andersen er for god til ligaen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        AaB ligner nr. 3. Godt hold de har og Lukas Andersen er for god til ligaen.
                        Han er helt klart den x factor der gør at de slutter over os i år mm der sker mirakler i morgen. Hvis man fjerner ham er vi meget lige umiddelbart

                        Bliver SINDSSYGT skuffet hvis vi ikke henter noget ind i morgen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han er helt klart den x factor der gør at de slutter over os i år mm der sker mirakler i morgen. Hvis man fjerner ham er vi meget lige umiddelbart

                          Bliver SINDSSYGT skuffet hvis vi ikke henter noget ind i morgen
                          Ville ikke overraske mig, hvis vi ender med at gå på hugst i FCMs overskudslager af midterforsvarer. James eller Reese bliver det nok i så fald. Kunne også godt ende med bare at være på en lejeaftale.

                          Comment


                            Heldigvis har AaB ikke en seriøs angriber. Ellers ville de godt nok være seriøs kandidat til at drille top 2, og dermed langt foran os. Lucas Andersen er da i alvorlig farer for at blive skudt til udlandet til vinter eller sommer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              AaB ligner nr. 3. Godt hold de har og Lukas Andersen er for god til ligaen.

                              Enig. AaB er jo sådan en "cyklisk" klub, hvor et par middelmådige sæsoner følges op af en klassesæson. Deres mesterskab i 2008 blev fulgt op af flere sæsoners middelmådighed og nedrykningskamp, før de pludselig poppede op igen i 2015 og vandt guld. Det kunne godt ligne at de får deres supersæson i år - selvom de nok må "nøjes" med medaljer, da FCK i de seneste år er løbet fra alle andre i ligaen, så de stadig kan vinde guld selvom de spiller dårligt, fordi deres spillere er et niveau eller to bedre end resten af ligaen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Heldigvis har AaB ikke en seriøs angriber. Ellers ville de godt nok være seriøs kandidat til at drille top 2, og dermed langt foran os. Lucas Andersen er da i alvorlig farer for at blive skudt til udlandet til vinter eller sommer.
                                Tom van Weert er en glimrende angriber. Han bliver ikke topscorer i Superligaen, men han kan sagtens begå sig på et top 6 hold.

                                Comment

                                Working...
                                X