Esbjerg betaler åbenbart dyrt for deres lille europæiske eventyr.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Esbjerg betaler åbenbart dyrt for deres lille europæiske eventyr.
Næppe. De betaler nok snarere prisen for ikke at have heldet med sig længere, og lige spille med et par procenter mindre i intensitet. Det har vi jo set 1000 gange med de der hold der popper op en enkelt sæson. Det bærer sjældent mere end den ene sæson.
Næppe. De betaler nok snarere prisen for ikke at have heldet med sig længere, og lige spille med et par procenter mindre i intensitet. Det har vi jo set 1000 gange med de der hold der popper op en enkelt sæson. Det bærer sjældent mere end den ene sæson.
Meget meget enig. Mage til held, medgang og marginaler skal man lede længe efter. Og så mødte de mange hold på de rigtige tidspunkter.
At de ligger i bunden nu er ikke overraskende
Jeg gad godt vide om de køber noget mere eller er ved at downsize lidt efter 3 års europagruppespils tørke
Når Poulsen,Dal Hende og Paul er væk er de “kun” 26 mand tilbage i truppen. De har jo rask væk været 35-40 mand de sidste år..
Bræker mig over FCM. De har været klart dårligst i 1. Halvleg hvor Horsens nemt kunne have ført 2-0 inden de får et tilfældigt straffe i de døende sekunder..
Bræker mig over FCM. De har været klart dårligst i 1. Halvleg hvor Horsens nemt kunne have ført 2-0 inden de får et tilfældigt straffe i de døende sekunder..
Jeg gad godt vide om de køber noget mere eller er ved at downsize lidt efter 3 års europagruppespils tørke
Når Poulsen,Dal Hende og Paul er væk er de “kun” 26 mand tilbage i truppen. De har jo rask væk været 35-40 mand de sidste år..
Det har overhovedet ikke været så overbevisende, som pointene indikerer for dem. Imod aab, agf og efb er de også heldige med et par mål til aller sidst, i kampe de ligeså godt kunne have tabt. De har slet ikke samme tryk på modstanderne, som vi har set de seneste sæsoner. De har deres solide defensiv og et par individualister oppe foran, men som hold synes jeg slet ikke de er så stærke, som de burde være ned de spillere de har. Håber snart de begynder at miste point på deres sløje spil
Comment