Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Tom van Weert er en glimrende angriber. Han bliver ikke topscorer i Superligaen, men han kan sagtens begå sig på et top 6 hold.
    Ja og Pohl er vist billigt til salg, så et godt bytte de lavede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Han er helt klart den x factor der gør at de slutter over os i år mm der sker mirakler i morgen. Hvis man fjerner ham er vi meget lige umiddelbart

      Bliver SINDSSYGT skuffet hvis vi ikke henter noget ind i morgen
      Der er vel en pæn chance for at de sælger ham nu og hvis ikke så ser det bestemt godt ud for dem!
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Der er vel en pæn chance for at de sælger ham nu og hvis ikke så ser det bestemt godt ud for dem!
        Jeg tror der er en mikroskopisk chance for, at de sælger ham nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Tom van Weert er en glimrende angriber. Han bliver ikke topscorer i Superligaen, men han kan sagtens begå sig på et top 6 hold.
          Bestemt. Men havde de en 15+ angriber, så havde de altså næsten et komplet hold. Jeg syntes det er der de er "svage"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Jeg tror der er en mikroskopisk chance for, at de sælger ham nu.
            Jeg har ikke læst om noget, men han er max varm lige nu ... hvis ikke nu så til vinter, jeg har svært ved at tro at han bliver hele sæsonen.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

              Bestemt. Men havde de en 15+ angriber, så havde de altså næsten et komplet hold. Jeg syntes det er der de er "svage"
              Jeg synes deres backs er klart deres svage punkt. Der er de sgu ikke gode.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Han er helt klart den x factor der gør at de slutter over os i år mm der sker mirakler i morgen. Hvis man fjerner ham er vi meget lige umiddelbart

                Bliver SINDSSYGT skuffet hvis vi ikke henter noget ind i morgen
                Tror (og håber) at der ligger lidt X-faktor for os i Jebali. Der glimrer høj klasse i enkelte aktioner han viser og når han er på 100% og indspillet i holdet så kan han gøre "en forskel". Tror vi bygger meget på JJ og forventer ikke at der kommer en overraskende klassesigning for midtbanen. Men der vil og skal vel ske noget på den bagerste kæde. Og hvis vi kan sælge AK så vil der vel komme en ung angribertalent ind.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jeg synes deres backs er klart deres svage punkt. Der er de sgu ikke gode.
                  Synes faktisk at Ahlmann er god, han er bare ofte skadet.
                  Men Patrick Christensen bruges vel kun fordi de ikke har andre, der har de brug for en ny ... det er næsten som hvis OB smed Greve på backen :D!
                  Last edited by Entusiastens; 01-09-2019, 17:55.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Ville ikke overraske mig, hvis vi ender med at gå på hugst i FCMs overskudslager af midterforsvarer. James eller Reese bliver det nok i så fald. Kunne også godt ende med bare at være på en lejeaftale.
                    Du kunne have ret. Jeg hørte noget lign idag til en sammenkomst hvor en som jeg ellers ikke kender snakkede som om han vidste at et par danske klubber forsøgte sig på James da de vidste at FCM havde haft brug for at tynde kraftigt ud i en alt for dyr trup. De skal have gjort kortere vej for deres unge.
                    Han nævnte dog ikke OB men det ville være mærkeligt hvis vi ikke var i blandt..

                    Vi bliver snart klogere. Glæder mig vildt meget til i morgen men er forberedt på at blive slemt skuffet.

                    Håber på 2 forstærkninger men tænker det bliver en fesen lejeaftale med en forsvarsspiller vi aldrig har hørt om. Som nok er ude af form

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      For mig er det ikke nyt at JH har den holdning. Ukendt for dig?
                      Du forholder dig ikke til det jeg skriver - gør lige det først - så kan vi gå videre derfra!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                        Du forholder dig ikke til det jeg skriver - gør lige det først - så kan vi gå videre derfra!
                        Gider ærligt talt ikke den debatstil. Forholdte mig til det du skrev.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Gider ærligt talt ikke den debatstil. Forholdte mig til det du skrev.
                          Du har ikke svaret på de ting jeg skriver. Det er den problematiske debatstil! Det er dårlig stil at vinkle dit svar, så du tror, at du kan undgå at tage stilling til hovedpointen i min kritik af dit indlæg. Du er jo ikke dum, så du ved udmærket godt, hvad du burde svare på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                            Du har ikke svaret på de ting jeg skriver. Det er den problematiske debatstil! Det er dårlig stil at vinkle dit svar, så du tror, at du kan undgå at tage stilling til hovedpointen i min kritik af dit indlæg. Du er jo ikke dum, så du ved udmærket godt, hvad du burde svare på.
                            Ved du hvad, jeg behøver ikke noget som helst. Hvis du ikke vil acceptere mit svar, so be it. Sov godt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Ved du hvad, jeg behøver ikke noget som helst. Hvis du ikke vil acceptere mit svar, so be it. Sov godt
                              Du har ret - kun hvis du vil tages alvorligt.

                              Comment


                                FCMs Dovbyk til SDJ på leje siger rygterne. De kommer til at spille om Top6 hele vejen

                                Comment

                                Working...
                                X