Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    På trods af at de har Yttergård Jenssen i forsvaret, så kan han ikke helt smadre de point offensiven vil tilspille sig ... de er for stærke offensivt Kielberg, til at komme i problemer og hvis de ikke sælger her til sidst, eller til vinter, bliver de kun stærkere (indtil næste sommer hvor det meste ryger igen :D ).
    Men de sælger ved første lejlighed både nu og til vinter. Og det med de kun bliver bedre siger du hvert år og de plejer altid at gå ned i foråret.
    Vi får se hvad der sker, men synes det er kækt at melde dem uden for fare på nuværende tidspunkt. De er vel i bund 4/5 defensivt.

    Comment


      En virkelig god Mediano udsendelse om OB med Brix,Davidsen og Rasmussen

      http://www.mediano.nu/oversigt/2019/...ing-p-kun-et-r

      Og kan man vel også sige at der er lidt breaking news til sidst i udsendelsen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        En virkelig god Mediano udsendelse om OB med Brix,Davidsen og Rasmussen

        http://www.mediano.nu/oversigt/2019/...ing-p-kun-et-r

        Og kan man vel også sige at der er lidt breaking news til sidst i udsendelsen
        Har lidt svært at forstå alt. Hvad er breaking news?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Har lidt svært at forstå alt. Hvad er breaking news?
          Bla at der bliver arbejdet på en ny strategi for OB hvor vi måske løsrives fra OSE i en eller anden facon samt at forbedringer/nyt stadion var røget på toppen af “to do” listen i Ådalen hvor alle medarbejdere i og omkring OB samles på 1 sted.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Bla at der bliver arbejdet på en ny strategi for OB hvor vi måske løsrives fra OSE i en eller anden facon samt at forbedringer/nyt stadion var røget på toppen af “to do” listen i Ådalen hvor alle medarbejdere i og omkring OB samles på 1 sted.
            Mange tak. Det lyder fint. Og hvis JH lykkedes med at skabe nye træningsfaciliteter efter 40 år uden fremskridt så må han gerne tage stadion på arbejdsplan nu. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Mange tak. Det lyder fint. Og hvis JH lykkedes med at skabe nye træningsfaciliteter efter 40 år uden fremskridt så må han gerne tage stadion på arbejdsplan nu. :-)
              Ja man kan mene meget om JHs transfers og scouting, men det er da uomtvisteligt at han formår noget, som andre ikke har kunne

              Lad os se hvad han lave af tryllerier mht stadion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Ja man kan mene meget om JHs transfers og scouting, men det er da uomtvisteligt at han formår noget, som andre ikke har kunne
                Er det en sportsdirektørs beslutning, om Ådalen skal ombygges eller ej?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Er det en sportsdirektørs beslutning, om Ådalen skal ombygges eller ej?
                  Nu har han vel helt sikker arbejdet for det og så må også roses derfor.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Nu har han vel helt sikker arbejdet for det og så må også roses derfor.
                    Det aner jeg ikke, gør du? Jeg spørger fordi, at jeg ikke ved det. Hvis det er JH der har presset på for det, og de tidligere direktører og sportsdirektører der har fravalgt det, skal han selvfølgelig have ros for, at der nu endelig sker noget. Hvis det er en beslutning der er truffet på bestyrelsesniveau, som han så er sat til at effekture og til at forhandle nogle detaljer på plads, har jeg svært ved at se, hvad han skal have den store kredit for.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      En virkelig god Mediano udsendelse om OB med Brix,Davidsen og Rasmussen

                      http://www.mediano.nu/oversigt/2019/...ing-p-kun-et-r

                      Og kan man vel også sige at der er lidt breaking news til sidst i udsendelsen
                      Jeg er så mindre begejstret. Der bliver sagt en del vrøvl i den udsendelse.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det aner jeg ikke, gør du? Jeg spørger fordi, at jeg ikke ved det. Hvis det er JH der har presset på for det, og de tidligere direktører og sportsdirektører der har fravalgt det, skal han selvfølgelig have ros for, at der nu endelig sker noget. Hvis det er en beslutning der er truffet på bestyrelsesniveau, som han så er sat til at effekture og til at forhandle nogle detaljer på plads, har jeg svært ved at se, hvad han skal have den store kredit for.
                        Jeg tror ikke en fredningssag, byggesagsbehandling og indretning af et nyt klubhus er noget venstrehåndsarbejde. Det må man give ham bare en smule kredit for at presse igennem.

                        Brink lavede bedre resultater, men havde også flere penge, og valgte at bruge dem anderledes.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                          Jeg tror ikke en fredningssag, byggesagsbehandling og indretning af et nyt klubhus er noget venstrehåndsarbejde. Det må man give ham bare en smule kredit for at presse igennem.

                          Brink lavede bedre resultater, men havde også flere penge, og valgte at bruge dem anderledes.
                          Jeg påstår ikke, at det er venstrehåndsarbejde, men der findes nok andre der også kunne klare det arbejde, hvis man aktivt forsøgte at effektuere nogle planer. Nu hiver du selv Brink ind i debatten, og så kunne jeg jo passende spørge ud i plenum: Er der nogle der ved, om Brink var imod at man brugte penge på at opgradere faciliteterne, eller var det en beslutning der blev taget længere oppe i systemet, hvordan pengene skulle bruges dengang?

                          Jeg giver gerne kredit til dem der måtte have fortjent det, men jeg kan ikke give Brink ris og JH ros, hvis det reelt er en bestyrelsesbeslutning. Og jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal tro.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Jeg er så mindre begejstret. Der bliver sagt en del vrøvl i den udsendelse.
                            Det mest åbenlyse vrøvl er fortællingen om, at Jesper Hansen lider under dyre udgifter til AK, Kent mv. allesammen spillere og træner som Jesper selv har hentet, det er jo en vanvittig påstand. Og det er endnu et eksempel på, at Martin Davidsen på ingen måde er objektiv eller journalistisk i sit arbejde med SFÅ, det er en ren spinmaskine til gavn for ledelsen i OB.

                            En anden (af en del) helt forkerte påstande, er påstanden om, at talentudviklingen lå brak i 2013, altså når noget ligger brak eksisterer det ikke.

                            https://imgur.com/a/PFahw2I

                            Jeg har udarbejdet følgende graf der viser antallet af u-landsholdspillere i et år, altså antal af spillere som har haft berøring med et af u-landsholdene fra u-16 til u-21. i 2013 hvor Jesper tiltræder peaker det forudgående talentarbejde. Det er simpelthen noget sludder, at der ikke skete noget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Jeg er så mindre begejstret. Der bliver sagt en del vrøvl i den udsendelse.
                              Jeg er i chok over vi ikke er enige

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg påstår ikke, at det er venstrehåndsarbejde, men der findes nok andre der også kunne klare det arbejde, hvis man aktivt forsøgte at effektuere nogle planer. Nu hiver du selv Brink ind i debatten, og så kunne jeg jo passende spørge ud i plenum: Er der nogle der ved, om Brink var imod at man brugte penge på at opgradere faciliteterne, eller var det en beslutning der blev taget længere oppe i systemet, hvordan pengene skulle bruges dengang?

                                Jeg giver gerne kredit til dem der måtte have fortjent det, men jeg kan ikke give Brink ris og JH ros, hvis det reelt er en bestyrelsesbeslutning. Og jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal tro.
                                Jeg har ingen beviser men jeg vil tro at Brink havde til opgave at få et mesterskab til Odense uanset det betød at talentarbejdet blev nedprioriteret og alt snak om faciliteter forblev snak dengang, ligesom det var vægtet højere at få fine sponsor faciliteter på stadion.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X