Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Esbjerg ligner et godt bud på en nedrykker. Og Lammers et rigtigt godt bud på sæsonens første nedrykning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Esbjerg ligner et godt bud på en nedrykker. Og Lammers et rigtigt godt bud på sæsonens første nedrykning.
      Ja det er vildt som de er faldet i Nivea.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Esbjerg ligner et godt bud på en nedrykker. Og Lammers et rigtigt godt bud på sæsonens første nedrykning.
        Enig. Det ser tungt ud for dem og han får vel max 2-3 kampe til mm de begynder at vinde lidt

        Comment


          Hobro-FCK 1-0
          Grytebust med en uheldig aktion.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Ja det er vildt som de er faldet i Nivea.
            Tænker umiddelbart det er svært at stå fast hvis man spiller i Nivea(creme)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Hobro-FCK 1-0
              Grytebust med en uheldig aktion.
              Tåbeligt af ham. Kunne faktisk selv have afværget den sekunder senere men der kom han også til at se lidt dum ud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tåbeligt af ham. Kunne faktisk selv have afværget den sekunder senere men der kom han også til at se lidt dum ud
                Har før skrevet, at jeg synes han er faldet i niveau i det sidste halve års tid..... men den kommentar fik jeg godt nok en del hug for.

                Spændende, hvornår Karl-Johan får chancen..... måske allerede i næste kamp

                Comment


                  2-0

                  Comment


                    2-1. Fed kamp

                    Comment


                      Hobro pynter på superligaen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Har før skrevet, at jeg synes han er faldet i niveau i det sidste halve års tid..... men den kommentar fik jeg godt nok en del hug for.
                        Grunden til at du fik hug for det, var at det var en tåbelig kommentar, baseret på meget lidt empiri. Så det er der en naturlig forklaring på.

                        Comment


                          Grytebust skøjtende rundt 40 meter ude - en fryd. Jeg håber at Hobro holder. FCK er virkelig ringe og burde vel have været mere bagud

                          Comment


                            Carlo Holse kan jo ikke sparke til en fodbold. Vi taler altså om fuldtidsproffer der ikke har andet at lave end træne.

                            Comment


                              sådan!! Fuck FCK og dwn københavnerliderlige kommentator

                              Comment


                                Nåmen. Alt andet end sejr i morgen, og så begynder det jo at lugte, som det plejer i Ådalen. For helvede mand, jeg håber JM har fintunet nogle dødbolde i den lukkede træning.

                                Comment

                                Working...
                                X