Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fandme godt arbejde af JH! Så vigtigt at få forlænget med JT, han er helt uundværlig lige nu.

    Comment


      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...lang-kontrakt/

      Sådan ... god dag ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Glæder mig til at høre tOrnBjerg svine JH til over det ikke blev en 5 årig kontrakt..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Glæder mig til at høre tOrnBjerg svine JH til over det ikke blev en 5 årig kontrakt..
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Kunne godt gå hen og blive det bedste transfervindue siden de glade 00`er

            Comment


              Hvis man stadig ikke synes det er et godt transfervindue skal man altså droppe stofferne og lige se hvilken klub det er...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Fandme godt arbejde af JH! Så vigtigt at få forlænget med JT, han er helt uundværlig lige nu.
                Hold op hvor er det lækkert fortsæt lige med Barrett og Leuwin.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Music to my ears

                  - Generelt har jeg været glad for mine tre år i klubben, men det er klart, at der er sket en hel del med både klubben og mig det seneste år. Vi har fået en ny spillestil, som passer godt til mig, og det betyder, at jeg har udviklet mig enormt meget, siger Tverskov til ob.dk og fortsætter:

                  - Samtidigt har klubben også rykket sig i den rigtige retning, hvor vi er blevet bedre og mere sammenspillede. Det betød meget, at vi fik en ny træner og en anden opstilling, hvor jeg både spiller i bagkæden, men også går frem og støtter midtbanen. Det er en god rolle for mig.

                  - Både jeg og klubben indikerer med denne forlængelse, at vi virkelig vil hinanden, og jeg glæder mig til at bidrage endnu mere med udviklingen i klubben.

                  - Der er sket meget i set upŽet omkring holdet, og jeg kan godt lide, at klubben er ambitiøs. Det gør det virkeligt attraktivt at spille her, og jeg ser gode perspektiver for både OB og mig selv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kunne godt gå hen og blive det bedste transfervindue siden de glade 00`er
                    Ja, klubben står et helt andet sted nu. Vi kan holde fast i nøglespillere selvom andre er interesseret i de. Vi får spændende tilgang selvom andre er interesseret i de. Vi er igen en klub som har en interessant spillestil og viser ambitioner og det tiltrækker spiller fra en højere hylde.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Skøøøøønt, fantastisk godt, havde aldrig troet vi kunne holde på ham. Det begynder at se godt ud.
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Det er et KÆMPE STÆRKT signal, synes det er vildt JH kan forlænge med en af ligaens top-3 CB i 4 år. Selvfølgelig skal han skydes af til udlandet, men signalet fra OB og Jeppes udtalelser om klub, set-up, træner etc. er satme stærkt!
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Det er et KÆMPE STÆRKT signal, synes det er vildt JH kan forlænge med en af ligaens top-3 CB i 4 år. Selvfølgelig skal han skydes af til udlandet, men signalet fra OB og Jeppes udtalelser om klub, set-up, træner etc. er satme stærkt!
                          Frikøbsklausul?

                          Comment


                            Se dét er sportsdirektør arbejde, der vil noget! Godt gået Jesper Hansen og CO.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Hold op hvor er det lækkert fortsæt lige med Barrett og Leuwin.
                              Enig .. forlængelser der så kan vi ikke bede om mere .. alt andet vil være så meget flødeskum ...
                              Men nok også lettere af få JBL med når Tverskov har forlænget ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Stærkt arbejde af JH og teamet. De skal have stor kredit her.

                                Tror dog det mest sandsynlige er, at JT bliver solgt inden et år, men så har OB lært lektien (læs Falk, Gryte, osv) og får en fin transfer for ham.

                                Comment

                                Working...
                                X