Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-bryan-oviedo/

    JBL sikret
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ed-i-elfsborg/

      ikke at jeg er utilfreds med Ryan men hvad har vi af backup og kan han ikke spille en højre centerforsvar?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ed-i-elfsborg/

        ikke at jeg er utilfreds med Ryan men hvad har vi af backup og kan han ikke spille en højre centerforsvar?
        Hans styrker var ikke ligefrem i det defensive i Brøndby, så har svært ved at se ham i midterforsvaret. Derudover en noget dyr backup til backen.

        Comment


          Ikke bedre end Ryan samlet set.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            Er du seriøs nu? Har du set hvilke hold Bo H. plejer at starte sæsonen med? Nogle sæsoner har de jo næsten ikke kunnet stille hold et par dage før første kamp.
            Svære betingelser, men nok til at slå FCK sidste år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Svære betingelser, men nok til at slå FCK sidste år.
              Og spille om nedrykning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                Og spille om nedrykning
                Og lavet overskud selvom det er et mini budget

                Comment


                  Har tverskov ikke trænet med i dag?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Og lavet overskud selvom det er et mini budget
                    Jamen tillykke til dem. Det ændrer intet ved at holdet ikke var på plads.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Jamen tillykke til dem. Det ændrer intet ved at holdet ikke var på plads.
                      Du forholder dig ikke til essensen. Glen fik holdet hurtigt på plads. De point man høster i starten gir selvtillid og kommer ikke skidt tilbage. Vedr. Bo så gør han meget med få penge. Min pointe var at JH ikke får samme faktor ud af investeringen. Jeg fornemmer heller ikke at JH har samme kendskab til spillere som JH har. På trods af at Bo også står for træningen.
                      JH har år efter år ventet, og enkelte gange er det ikke blevet til noget. Du har lov til at mene at JH er dygtig. Jeg mener ikke han har niveau, men det er NT som betaler, så han må jo tænke at det er fedt at se JHs trup år efter år blive placeret under hvad budgettet tilsiger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        Og spille om nedrykning
                        Horsens har haft ligeså mange top-6 deltagelser som OB har haft under denne struktur

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Du forholder dig ikke til essensen. Glen fik holdet hurtigt på plads. De point man høster i starten gir selvtillid og kommer ikke skidt tilbage. Vedr. Bo så gør han meget med få penge. Min pointe var at JH ikke får samme faktor ud af investeringen. Jeg fornemmer heller ikke at JH har samme kendskab til spillere som JH har. På trods af at Bo også står for træningen.
                          JH har år efter år ventet, og enkelte gange er det ikke blevet til noget. Du har lov til at mene at JH er dygtig. Jeg mener ikke han har niveau, men det er NT som betaler, så han må jo tænke at det er fedt at se JHs trup år efter år blive placeret under hvad budgettet tilsiger.
                          Jeg siger ikke at JH er dygtig. Jeg siger at jeg ikke ville bytte med Horsens. Jeg var ikke ligefrem imponeret over det de satte sammen i seneste sæson, heller ikke selvom de vandt over FCK i den første kamp. Det gælder både i forhold til spillermateriale og det de leverede på banen. Jeg har tidligere været vild med Bo H., men jeg er efterhånden kommet i tvivl om hvor meget han egentlig kan. Jeg vil ikke bytte med JM.

                          Comment


                            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...632858112?s=20

                            Sker noget snart.

                            Comment


                              F5 f5 f5!!!
                              siden 1887

                              Comment


                                Tjek OB's Instagram!

                                Comment

                                Working...
                                X