Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Enig .. forlængelser der så kan vi ikke bede om mere .. alt andet vil være så meget flødeskum ...
    Men nok også lettere af få JBL med når Tverskov har forlænget ..
    Sender ihvertfald et stærkt signal til andre i truppen. JBL har været i OB i 7 år og jeg kan godt forstå hvis han vil prøve noget nyt. Bare vi tjener på det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Frikøbsklausul?
      Kan jeg god forestille mig at de skrev en klausul for udlandet. Tverskov er ambitiøs og vil sikker ude en gang. Men det kan jeg leve med. Vi undgår at se ham i den pisgule eller i FCM og når han rykker til udlandet kommer god penge ind.
      Lad os bare hente Daniel Høegh hjemme om ét år og vi får et monsterforsvar.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Kan jeg god forestille mig at de skrev en klausul for udlandet. Tverskov er ambitiøs og vil sikker ude en gang. Men det kan jeg leve med. Vi undgår at se ham i den pisgule eller i FCM og når han rykker til udlandet kommer god penge ind.
        Lad os bare hente Daniel Høegh hjemme om ét år og vi får et monsterforsvar.
        Det er muligt ja. Men han skrev det som om han vidste at der var en frikøbsklausul til udlandet..

        Comment


          For sevlan det er sååå fantastisk stærkt arbejde af JH.
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Sender ihvertfald et stærkt signal til andre i truppen. JBL har været i OB i 7 år og jeg kan godt forstå hvis han vil prøve noget nyt. Bare vi tjener på det
            Enig men han har trods alt kun spillet et par år ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Kan jeg god forestille mig at de skrev en klausul for udlandet. Tverskov er ambitiøs og vil sikker ude en gang. Men det kan jeg leve med. Vi undgår at se ham i den pisgule eller i FCM og når han rykker til udlandet kommer god penge ind.
              Lad os bare hente Daniel Høegh hjemme om ét år og vi får et monsterforsvar.
              Er vel også helt fair .. har OB sikret en mio euro giver det trods alt mulighed for at hente en erstatning ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Bravo, Jesper Hansen!

                Comment


                  Sådan - stærkt og vigtigt signal.
                  Enten har vi en stærk mand til forsvaret de næste 4 år, eller også kommer der som minimum nogle penge i kassen hvis han skal ud og prøve sig af.

                  En lille ting der undrer mig ob.dk skriver jt har forlænget med 4 år; "Vi kan i dag meddele, at Jeppe Tverskov har forlænget sin kontrakt med fire år" - er det ikke forkert? Han havde da 1 år tilbage (udløb 2020) nu er der udløb 2023 så rent teknisk har han vel forlænget med 3 år - og man har så papir på hinanden i 4....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Enig .. forlængelser der så kan vi ikke bede om mere .. alt andet vil være så meget flødeskum ...
                    Men nok også lettere af få JBL med når Tverskov har forlænget ..
                    Hvis vi får forlængelsen med Barrett så er det meeeget tæt på perfekt. Eneste point kunne være at få en backup for back-positioner mere ind. Det er Oliver som står får begge så vi er lidt sårbar der.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Kigger vi på vores transfervindue generelt, så er det rigtig godt gået, men ... Vi må ikke være blinde over for
                      1. mulige klausuler
                      2. at der er brugt en del penge
                      mht klausuler giver det mening ift forlængelserne, men lad os bare håbe det bedste. Jeg har intet imod at Tverskov sælges om et eller to - det er han nærmest berettiget til, for god og tro tjeneste, samt en transfersum.

                      Jeg er ikke i tvivl om, at der er blevet brugt penge på indkøb og forlængelser, lige som vi altså også har investeret ret meget i nyt anlæg, akedemi etc., men det giver mening, da det er langsigtede, nødvendige investeringer, som jeg anser for uundgåelige, som tingene er nu og har været i flere år.

                      Hvor kommer de penge fra? Har vi sparet så meget gennem de seneste års omlægning, så der nu er så meget luft i budgettet, eller har Thorborg åbnet pengepungen og forventer tilbagebetaling over tid?

                      Det vil tiden vise, men som udgangspunkt er jeg enormt fortrøstningsfuld! Det lysner gevaldigt, efter nogle magre år

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Hvis vi får forlængelsen med Barrett så er det meeeget tæt på perfekt. Eneste point kunne være at få en backup for back-positioner mere ind. Det er Oliver som står får begge så vi er lidt sårbar der.
                        Må kunne ske ...

                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-dansk-klub/

                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-forlaengelse/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Se dét er sportsdirektør arbejde, der vil noget! Godt gået Jesper Hansen og CO.

                          MvH ChrisOB
                          Hvem er du, og kan vi få Chris til tastaturet???

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Sådan - stærkt og vigtigt signal.
                            Enten har vi en stærk mand til forsvaret de næste 4 år, eller også kommer der som minimum nogle penge i kassen hvis han skal ud og prøve sig af.

                            En lille ting der undrer mig ob.dk skriver jt har forlænget med 4 år; "Vi kan i dag meddele, at Jeppe Tverskov har forlænget sin kontrakt med fire år" - er det ikke forkert? Han havde da 1 år tilbage (udløb 2020) nu er der udløb 2023 så rent teknisk har han vel forlænget med 3 år - og man har så papir på hinanden i 4....
                            Måske de skrev en "ny" kontrakt pga af lønforøgelse klausuler, osv. som gælder 4 år.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Kigger vi på vores transfervindue generelt, så er det rigtig godt gået, men ... Vi må ikke være blinde over for
                              1. mulige klausuler
                              2. at der er brugt en del penge
                              mht klausuler giver det mening ift forlængelserne, men lad os bare håbe det bedste. Jeg har intet imod at Tverskov sælges om et eller to - det er han nærmest berettiget til, for god og tro tjeneste, samt en transfersum.

                              Jeg er ikke i tvivl om, at der er blevet brugt penge på indkøb og forlængelser, lige som vi altså også har investeret ret meget i nyt anlæg, akedemi etc., men det giver mening, da det er langsigtede, nødvendige investeringer, som jeg anser for uundgåelige, som tingene er nu og har været i flere år.

                              Hvor kommer de penge fra? Har vi sparet så meget gennem de seneste års omlægning, så der nu er så meget luft i budgettet, eller har Thorborg åbnet pengepungen og forventer tilbagebetaling over tid?

                              Det vil tiden vise, men som udgangspunkt er jeg enormt fortrøstningsfuld! Det lysner gevaldigt, efter nogle magre år
                              Der er trods alt sket en del salg i vinters og her til sommer samt et par store lønninger OB er kommet ud af ... og sikker fået nogle nye ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                                Hvem er du, og kan vi få Chris til tastaturet???
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X