Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Har i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
Så at melde øf og konkludere på nuværende tidspunkt er måske lige hurtigt nok :) - Om han kommer ved jeg intet om, men jeg håber da at rygtestarter har ret, og jeg lader tvivlen komme ham til gode, så længe mødet ikke er slut!
Comment
-
Hvor og hvornår foregår det der spillerpræsentation ?.Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægHar i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
Så at melde øf og konkludere på nuværende tidspunkt er måske lige hurtigt nok :) - Om han kommer ved jeg intet om, men jeg håber da at rygtestarter har ret, og jeg lader tvivlen komme ham til gode, så længe mødet ikke er slut!
Comment
-
Der blev først rigtig meldt øf ud da OBstruktion skyder rygtet lidt til jorden. Vi er alle klogere inden for 6 timers tidOprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægHar i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
- Likes 1
Comment
-
Skiftede det ikke dengang Svinet begyndte at sprede falske og opdigtede rygter herinde?Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEgentlig sjovt st vi her på forummet har skiftet dyr for hvornår noget er en and. Nu er det en gris/øf. Og jo kender godt historien bag.
Men ja, tyder ikke på der var noget bag ordene om at Pål ville lande i dag....
- Likes 1
Comment
-
Der har været overvejelser om at udskyde offentliggørelse af de nye spillere dersom ingen er tilgængelige i aften. Den første er endog offentliggjort.Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægTror vi har brug for Pål fra nu af .....SS starter jo først 15/7 og skal så først lære holdet at kende.....vi tåler ikke en dårlig start igen i år
Comment
-
Tænker lidt om Bendtner kunne være en ide måske på en kort kontrakt og en præstations baseret løn, kunne helt sikkert trække flere tilskuere og give lidt kolorit til nattelivet i Odense.
Han er jo stadig god for mål og kunne være en udmærket boksangriber.
Sikkert muligt at Rosenborg i de første 6 mdr. betaler størsteparten af hans løn
Ingen vil åbenbart have ham https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndtner/7706500
Comment
-
I BTs transfer podcast skød de ikke rygtet ned. De kunne ikke bekræfte det, men havde på fornemmelsen at det kunne ske.Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Så tror jeg da slet ikke på det.....øf
Jeg håber, og hvis det ikke viser sig, så skal der komme en anden i stedet for Pål. Krydser fingrer
Comment
vi må se imorgen
Comment