Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    started a topic Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Vi kan vel roligt begynde at se lidt frem mod dette vindue som nok næppe bliver et stille et.
    Kan umddelbart ikke se andre end HC Bernat komme op i 1. Holdstruppen som 3. Keeper når Grytebust forlader os.
    Det er nok for tidligt for Grubbe og Obbekjær at få fuldtids SL kontrakter.
    Tverskov og JBL ligner nogen der gerne vil videre i karrieren.
    Men kan de det? Er de gode nok? Vil nogen betale de 2-4 millioner som vi nok forlanger pr spiller?

Målmandsposten: Der bliver næppe hentet noget udefra. Mandé og Oliver må slås om pladsen med HC som backup

Forsvar: Ryan,Tverskov og JBL har ikke længe tilbage af deres kontrakter og de vil nok forsøge at komme videre. Yao er ikke god nok og forlader os nok også til sommer. Bliver Lund? Kan blive et rent Ragnarok i defensiven når nu vi også mister Grytebust.
    En venstreback skal nok hentes og en central forsvarsspiller(Enghardt?) kunne også bruges. Umuligt at forudse hvad der kommer til at ske.

Midtbane: Pt er vi jo rigeligt i kvantitet men mangler stadig lidt kvalitet. Her skal vel kun hentes hvis man finder noget der er bedre en det vi har. Og det burde man gøre.

Angreb: Festersen stopper og MJ er solgt. Ingen på vej nedefra. Her burde man også finde en ny med stor kvalitet

Så mon ikke det bliver 3-4 ud og 3-4 stks ind. Hvad tænker i?

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg undrer mig over at JH altid italesætter alting som om, at noget skal komme dumpende ned i OBs turban før vi gør noget.

”hvis der opstår en mulighed for at handle”
    ”det kan være vi vil sælge Barrett, men vi har ikke fået nogen bud”.

Det kan selvfølgelig være, at det handler om manglende kommunikationsevner, men man kan godt blive lidt bekymret for om man simpelthen bare lader omverdenen bestemme hvad der skal ske i OB i stedet for at jagte det proaktivt.

Find ud af hvad I vil og gå ud for at gøre det. Så kan man altid se hvad der kan lykkes.
    Det er desværre sådan det foregår, så det er en fin afspejling af situationen i OB

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det bekymrer mig når JH taler om at der måske "dukker op" noget... det hørte vi så ofte men ofte blev det og til uhyret fra Loch Ness som aldrig kom ud af søen...
    Det findes nemlig ikke

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg undrer mig over at JH altid italesætter alting som om, at noget skal komme dumpende ned i OBs turban før vi gør noget.

Det kan selvfølgelig være, at det handler om manglende kommunikationsevner, men man kan godt blive lidt bekymret for om man simpelthen bare lader omverdenen bestemme hvad der skal ske i OB i stedet for at jagte det proaktivt.

Find ud af hvad I vil og gå ud for at gøre det. Så kan man altid se hvad der kan lykkes.
    Tror det er bedst hvis den mand holder sig helt fra at sige noget som helst til et kamera eller en journalistblok. Er han nogen sinde sluppet godt fra at udtale sig?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Det bekymrer mig når JH taler om at der måske "dukker op" noget... det hørte vi så ofte men ofte blev det og til uhyret fra Loch Ness som aldrig kom ud af søen...

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Altså ... steg prisen ikke lige der på alt hvad JH kunne tænke sig at købe ... vi har penge nok .. bare kom med noget ..
    Det er vel den sædvanlige smøre, hvorefter vinduet lukkes med en snak om vi var tæt på en stor spiller

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Altså ... steg prisen ikke lige der på alt hvad JH kunne tænke sig at købe ... vi har penge nok .. bare kom med noget ..

Leave a comment:

• B(ob)
    replied

Leave a comment:

• manner
    replied
    https://www.bt.dk/sport/livlig-trans...edium=facebook

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Det er vanvittigt hvad vi spytter ud af målmandstalenter. Når han sælges håber jeg også på noget mere end hvad vi fik for Grubbe. Men jeg håber mest at han ikke har alt for travlt med at komme ud og spille u-bold i udlandet. Vi har trods alt en ung OC på kassen som forhåbentligt viser de yngre spillere at vejen til førsteholdet ikke er umulig og at klubben tør satse på en ung målmand.
    Godt at have en niché

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Det er vanvittigt hvad vi spytter ud af målmandstalenter. Når han sælges håber jeg også på noget mere end hvad vi fik for Grubbe. Men jeg håber mest at han ikke har alt for travlt med at komme ud og spille u-bold i udlandet. Vi har trods alt en ung OC på kassen som forhåbentligt viser de yngre spillere at vejen til førsteholdet ikke er umulig og at klubben tør satse på en ung målmand.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg tænker at hvis han bliver solgt kunne vi godt snakke ca 15 mill. Minimum. Jeg ved at AC MILAN gav 7,5mill for ham den 17 årige de købte i VB tidligere på året. Bliver spændende at følge uden tvivl

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Som jeg skrev i en anden tråd tidligere har vi det næste kæmpe talent gående på U17

https://www.bt.dk/fodbold/europaeisk...t?referrer=RSS

Der skulle være interesse fra Bayern M og Barca

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De 3 unge er til fremtiden. Vi er mega tynde her i nutiden. Vi skal bare have en ind.
    Troede faktisk vi havde mere eller mindre skrevet med en, når Ludwig fik lov at gå, gad vide om der er kikset noget i sidste øjeblik!

Kan vi ikke lykkedes med at finde ham vi gerne vil lave en lang kontrakt med, så kunne jeg godt leve med Kees Luijckx frem til 30. juni 2020. Bare af hensyn til bredden om ikke andet, om han så slår Marco af, det ved jeg dårligt.

Derefter kan man prøve igen, men selvfølgelig håber jeg vi hiver en op ad hatten.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Snip fra Stiftens +-artikel:

“Vi er stadig på udkig efter en midterstopper. Det skal være en med en vis kvalitet. Vi har også dygtige unge stoppere som Daniel Obbekjær, Christian Vestergaard, der er på vej efter en drilsk skade og som vi tidligere har haft stor tiltro til, og så har vi skrevet kontrakt med Teitur Magnusson. Det er alle tre fine unge stoppere, og dem holder vi alle øje med, men kan vi skrive med en god stopper, så gør vi det. Det skal være en, som kan forstærke vores hold.”

siger JH.
    De 3 unge er til fremtiden. Vi er mega tynde her i nutiden. Vi skal bare have en ind.

Leave a comment:

Working...
X