Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Der er trods alt sket en del salg i vinters og her til sommer samt et par store lønninger OB er kommet ud af ... og sikker fået nogle nye ...
    Yup, men du ved om nogen, hvor lidt gennemsigtighed der i deres regnskab

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Sådan - stærkt og vigtigt signal.
      Enten har vi en stærk mand til forsvaret de næste 4 år, eller også kommer der som minimum nogle penge i kassen hvis han skal ud og prøve sig af.

      En lille ting der undrer mig ob.dk skriver jt har forlænget med 4 år; "Vi kan i dag meddele, at Jeppe Tverskov har forlænget sin kontrakt med fire år" - er det ikke forkert? Han havde da 1 år tilbage (udløb 2020) nu er der udløb 2023 så rent teknisk har han vel forlænget med 3 år - og man har så papir på hinanden i 4....
      Det er rigtigt. Men man skriver jo kontrakten fra indgåelsestidspunktet. Det er jo ikke sådan at Tverskov først får sin lønforhøjelse når den gamle kontrakt ville være løbet ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Kigger vi på vores transfervindue generelt, så er det rigtig godt gået, men ... Vi må ikke være blinde over for
        1. mulige klausuler
        2. at der er brugt en del penge
        mht klausuler giver det mening ift forlængelserne, men lad os bare håbe det bedste. Jeg har intet imod at Tverskov sælges om et eller to - det er han nærmest berettiget til, for god og tro tjeneste, samt en transfersum.

        Jeg er ikke i tvivl om, at der er blevet brugt penge på indkøb og forlængelser, lige som vi altså også har investeret ret meget i nyt anlæg, akedemi etc., men det giver mening, da det er langsigtede, nødvendige investeringer, som jeg anser for uundgåelige, som tingene er nu og har været i flere år.

        Hvor kommer de penge fra? Har vi sparet så meget gennem de seneste års omlægning, så der nu er så meget luft i budgettet, eller har Thorborg åbnet pengepungen og forventer tilbagebetaling over tid?

        Det vil tiden vise, men som udgangspunkt er jeg enormt fortrøstningsfuld! Det lysner gevaldigt, efter nogle magre år
        Umiddelbart har vi jo “tjent” ca 25 mill kroner på transfers i år. Det har uden tvivl givet den luft vi ser nu.
        Umiddelbart har vi nok kun brugt 2,5-3 mill i transfers og nok mere i sign on fee og til agenter.
        Så ja. Der er brugt mange penge i år. Men der er også tjent mange. Rart at se de millioner ikke bare er kastet i det sorte OSE hul

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Det er rigtigt. Men man skriver jo kontrakten fra indgåelsestidspunktet. Det er jo ikke sådan at Tverskov først får sin lønforhøjelse når den gamle kontrakt ville være løbet ud.
          Man har lavet en ny 4 årig kontrakt og ikke en 3 årig forlængelse som jeg læser det..

          Comment


            Sådan! Det er sgu vigtigt ☺
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Håber NT har fået mere mod på at styrke holdet og setuppet omkring OB. Det kan give det eftermæle som NT sandsynligvis gerne vil have.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Det er rigtigt. Men man skriver jo kontrakten fra indgåelsestidspunktet. Det er jo ikke sådan at Tverskov først får sin lønforhøjelse når den gamle kontrakt ville være løbet ud.
                Det er jeg med på - bare ikke rigtigt det man skriver.
                Forlænger man en allerede eksisterende 1 årig kontrakt med 4 år bør det jo give 5 ;)

                Uanset - det er positivt man har fået forlænget

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Håber NT har fået mere mod på at styrke holdet og setuppet omkring OB. Det kan give det eftermæle som NT sandsynligvis gerne vil have.
                  Begejstringen vil bare ingen ende tage :D

                  Comment


                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...l-palace-exit/

                    ;)
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Uha, der satses i OB nu ... det er store omkostninger de har pådraget sig på det sidste, men forlængelser og bedre spillere koster selvfølgelig.
                      Nu skal I i top 6, der er helt sikkert ikke råd til andet.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Uha, der satses i OB nu ... det er store omkostninger de har pådraget sig på det sidste, men forlængelser og bedre spillere koster selvfølgelig.
                        Nu skal I i top 6, der er helt sikkert ikke råd til andet.
                        Umiddelbart er det jo ikke større omkostninger end vi har haft op til denne sæsons slutning?

                        Kent Nielsen, KEP, Rasmus Festersen og Helenius må vi formode har været store poster i budgettet.

                        Fornemmer jeg lidt misundelse Entusiastens?
                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Kan jeg god forestille mig at de skrev en klausul for udlandet. Tverskov er ambitiøs og vil sikker ude en gang. Men det kan jeg leve med. Vi undgår at se ham i den pisgule eller i FCM og når han rykker til udlandet kommer god penge ind.
                          Lad os bare hente Daniel Høegh hjemme om ét år og vi får et monsterforsvar.
                          Ja det kunne være et drømme forsvar og også en stærk kulturbærer at får Daniel Høegh hjem.

                          Syntes det efterhånden ser ganske godt ud, kunne dog være fint med endnu en angriber eller offensiv midt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Uha, der satses i OB nu ... det er store omkostninger de har pådraget sig på det sidste, men forlængelser og bedre spillere koster selvfølgelig.
                            Nu skal I i top 6, der er helt sikkert ikke råd til andet.
                            Store udgifter til Sander, Jebali og Tverskov, uden tvivl, men vi har så også transferindtægter i omegnen af 20 mio. kr i 2019.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                              Ja det kunne være et drømme forsvar og også en stærk kulturbærer at får Daniel Høegh hjem.

                              Syntes det efterhånden ser ganske godt ud, kunne dog være fint med endnu en angriber eller offensiv midt.
                              Synes for at få en angriber mere ind skal én ud før (AK) og håber Opondo er svaret på midtbanen. Vi har ret meget folk der på midtbanen så tror det går også kun den "én-ud-én-ind-vej". Måske Greve rykker videre, detc ser ikke ud som han får mange spilletid når Eskesen og Opondo er i fulde omdrejninger. Tænker mere om en back-up på back-positioner. Der har vi kun Olli Lund for begge sider og det kan blive tyndt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                                Ja det kunne være et drømme forsvar og også en stærk kulturbærer at får Daniel Høegh hjem.

                                Syntes det efterhånden ser ganske godt ud, kunne dog være fint med endnu en angriber eller offensiv midt.
                                Må indrømme at jeg hellere ser en CF’er på Niveau med Tverskov og Leeuwin før der kommer flere angribere eller midtbanespillere.

                                Men lige meget hvor der kommer flere til skal der vel en ud for at der ikke er for mange.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X