Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Overrasker mig virkeligt at Hobro-SdJ kan få en primetime kamp
    Det er kun pga “matchfixing”-sagen, som har de to klubber som de stridende parter, og al det drama man kan spinne over det

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Seriøst? Har vi kun vundet 4 ud af 34 udekampe i 2 år?
      Jep. Og der er selvsagt ikke nogle der har vundet færre udekampe i den tidsperiode. Tilmed har vi nu i 8 udekampe i nedrykningsspillet ikke vundet en eneste. Derfor har jeg noget svært ved at se, at vi skal kunne slå to hold over 180 minutter, hvoraf de 90 af dem er på udebane, hvorefter vi skal møde et tophold på udebane og slå dem.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Det er kun pga “matchfixing”-sagen, som har de to klubber som de stridende parter, og al det drama man kan spinne over det
        Ahhhh. Yes yes. I get it

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jep. Og der er selvsagt ikke nogle der har vundet færre udekampe i den tidsperiode. Tilmed har vi nu i 8 udekampe i nedrykningsspillet ikke vundet en eneste. Derfor har jeg noget svært ved at se, at vi skal kunne slå to hold over 180 minutter, hvoraf de 90 af dem er på udebane, hvorefter vi skal møde et tophold på udebane og slå dem.
          Fuldstændig enig. Jeg tror heller ikke på det

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
            Den ene af de fire er en sejr over GF på 2-1!!
            Og en 1-0 over FCN. Europa here we come ;)

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Vildt vi får en søndagskamp kl. 18.

              Men come on! Søndag Kl. 12! Os der er bosat i København skal sgu tidligt op for at nå det.
              Ja, men for mig bliver den hjemmekamp den 13.5. endnu hårdere. Håbede på en tidligere kamptidspunkt fordi skal til arbejde den mandag kl.6. Så hvis det løber ikke så godt på motorvejen kører jeg direkte til arbejde. Der vil jeg har brug for meget kaffe den dag der. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Vildt vi får en søndagskamp kl. 18.

                Men come on! Søndag Kl. 12! Os der er bosat i København skal sgu tidligt op for at nå det.
                Der ER virkelig længere fra KBH til Jylland end omvendt😃

                Come on.. det tager 3 timer i tog, mindre i bil og hvis det endelig er kan du sejle fra Sj. Odde til Århus hvis du ikke er vant til at køre så langt..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Der ER virkelig længere fra KBH til Jylland end omvendt😃

                  Come on.. det tager 3 timer i tog, mindre i bil og hvis det endelig er kan du sejle fra Sj. Odde til Århus hvis du ikke er vant til at køre så langt..
                  Jeg har desværre ikke bil, så havde nu tænkt mig at tage toget. Det kan godt være det tager tre timer (3,5 time inkl. de obligatoriske DSB forsinkelser) derfor skal man stadigvæk tidligt op for at nå det til kl. 12.

                  Det er også fuldstændig ligegyldigt, fordi OB har lavet den fantastiske tur til 150kr., så nu får familien besøg i weekenden, om de har lyst eller ej - og så bor min kære mor heldigvis lige ved siden af stadion, så jeg er klar til afgang kl. 09. 😄 Easy!

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Vel ikke over 40% chance for at slå AGF.
                    50% mod Hobro eller Sønderjyske.
                    Ikke over 15% mod Nordsjælland, som er tæt på at have alle klar og så er de utroligt giftige.
                    3% chance.
                    Okay så 😅 15% chance svarer til omkring odds 7,00. Jeg vil gerne se den bookmaker som giver odds 7,00 på samlet ob sejr i Farum 😀 jeg kan til tider slet ikke fatte denne ukuelige pessimisme som kan findes på vores forum...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Okay så  15% chance svarer til omkring odds 7,00. Jeg vil gerne se den bookmaker som giver odds 7,00 på samlet ob sejr i Farum  jeg kan til tider slet ikke fatte denne ukuelige pessimisme som kan findes på vores forum...
                      OB har på de seneste to sæsoner vundet 4 ud af 34 udekampe. Der går altså 8,5 kampe mellem at OB vinder en udekamp. Læg dertil, at der har været en klar overvægt af hold fra bunden, fordi at vi har spillet nedrykningsspil. Der har du grunden til pessimismen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        OB har på de seneste to sæsoner vundet 4 ud af 34 udekampe. Der går altså 8,5 kampe mellem at OB vinder en udekamp. Læg dertil, at der har været en klar overvægt af hold fra bunden, fordi at vi har spillet nedrykningsspil. Der har du grunden til pessimismen.
                        Det ændrer ikke på, at odds 7,00 er urealistisk lavt sat, og en bookmaker aldrig ville vurdere vores chancer for at vinde samlet for at være så små.

                        Lig dertil, at hvis denne kamp endelig bliver en realitet, så kommer OB fra at have slået to hold samlet, hvorimod fcn vil være i en position hvor de har tabt 3 pladsen. (jeg ved hvad du vil sige "OB hiver med stort besvær en slatten sejr hjem på udebane mål, og er derfor i svag forfatning bla bla bla").

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Det ændrer ikke på, at odds 7,00 er urealistisk lavt sat, og en bookmaker aldrig ville vurdere vores chancer for at vinde samlet for at være så små.

                          Lig dertil, at hvis denne kamp endelig bliver en realitet, så kommer OB fra at have slået to hold samlet, hvorimod fcn vil være i en position hvor de har tabt 3 pladsen. (jeg ved hvad du vil sige "OB hiver med stort besvær en slatten sejr hjem på udebane mål, og er derfor i svag forfatning bla bla bla").
                          Fedt at du ved, hvad jeg vil sige, så behøver jeg jo ikke at svare...

                          Jeg prøver alligevel at skyde lidt nuancer ind i debatten, selvom du mistænker mig for det modsatte. Nej, jeg tror heller ikke at oddset vil være så højt, men derfor har folk alligevel lov til at komme med deres egen chancevurdering, og når vi ser på OB historik på udebane over de sidste to sæsoner, er 15% jo ikke en helt retarderet tarif.

                          Hverken du eller jeg aner, hvordan de to hold vil komme ind til den ene kamp rent mentalt.

                          Du antager for det første, at FCN vil komme ind til den givne kamp, fordi at de har tabt 3. pladsen. Mig bekendt er det ikke afgjort endnu, at det er 4. pladsen der skal spille Europa Playoff, det afgøres først efter pokalfinalen, og som oddsene er nu, giver bookmakerne Silkeborg over 20% chance for at vinde den, altså kan det også sagtens være et FCN-hold vi møder der kommer ind med stort momentum efter at have taget 3. pladsen.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Fedt at du ved, hvad jeg vil sige, så behøver jeg jo ikke at svare...

                            Jeg prøver alligevel at skyde lidt nuancer ind i debatten, selvom du mistænker mig for det modsatte. Nej, jeg tror heller ikke at oddset vil være så højt, men derfor har folk alligevel lov til at komme med deres egen chancevurdering, og når vi ser på OB historik på udebane over de sidste to sæsoner, er 15% jo ikke en helt retarderet tarif.

                            Hverken du eller jeg aner, hvordan de to hold vil komme ind til den ene kamp rent mentalt.

                            Du antager for det første, at FCN vil komme ind til den givne kamp, fordi at de har tabt 3. pladsen. Mig bekendt er det ikke afgjort endnu, at det er 4. pladsen der skal spille Europa Playoff, det afgøres først efter pokalfinalen, og som oddsene er nu, giver bookmakerne Silkeborg over 20% chance for at vinde den, altså kan det også sagtens være et FCN-hold vi møder der kommer ind med stort momentum efter at have taget 3. pladsen.
                            Tak for et velovervejet indlæg Det er helt rigtigt mht. at vi endnu ikke ved om det bliver 3 eller 4 pladsen som vi måske skal spille imod, og mange ting ikke er afgjorte. I mit indlæg antager jeg, at FCK tager 3 pladsen, og bøf vinder pokalen. Det kan sagtens ændre sig, helt enig.

                            Mit indlæg var måske at overreagere lidt. Men jeg bliver til tider så harm over, at vi her på forummet konstant skal høre på at "det er galt det dér" og "vi er elendige her". Vi har altså vundet vores gruppe. Vores hold har brug for optimisme og vilje fra os fans, til at slå AGF. Og så bliver jeg sku så trist når jeg konstant får kastet i hovedet her på forummet, at vi ikke er en skid værd. Det er simpelthen til at blive så ufatteligt træt af - og det har været en stor grund til at jeg "gav op" her på forummet. Jeg kunne ikke holde pessimismen ud. Der er en konsensus blandt rigtig mange brugere, at tingene altid er forkerte, og det her med at vi har "15 % chance for at slå FCN over én kamp samlet" gav mig bare et surt opstød. Beklager
                            Last edited by Prins Henrik; 01-05-2018, 20:03.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Fedt at du ved, hvad jeg vil sige, så behøver jeg jo ikke at svare...

                              Jeg prøver alligevel at skyde lidt nuancer ind i debatten, selvom du mistænker mig for det modsatte. Nej, jeg tror heller ikke at oddset vil være så højt, men derfor har folk alligevel lov til at komme med deres egen chancevurdering, og når vi ser på OB historik på udebane over de sidste to sæsoner, er 15% jo ikke en helt retarderet tarif.

                              Hverken du eller jeg aner, hvordan de to hold vil komme ind til den ene kamp rent mentalt.

                              Du antager for det første, at FCN vil komme ind til den givne kamp, fordi at de har tabt 3. pladsen. Mig bekendt er det ikke afgjort endnu, at det er 4. pladsen der skal spille Europa Playoff, det afgøres først efter pokalfinalen, og som oddsene er nu, giver bookmakerne Silkeborg over 20% chance for at vinde den, altså kan det også sagtens være et FCN-hold vi møder der kommer ind med stort momentum efter at have taget 3. pladsen.
                              Vil det sige at Silkeborg har 20% chance for at slå Brøndby. Og OB har 15% chance for at slå fcn? Jow jow ...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Vil det sige at Silkeborg har 20% chance for at slå Brøndby. Og OB har 15% chance for at slå fcn? Jow jow ...
                                Har jeg skrevet det? Du beder selv om at få hævet niveauet herinde, hvad med at starte selv med ikke at være helt ualmindelig tungnem? Intet under at forum bløder brugere, med folk som dig herinde.

                                Comment

                                Working...
                                X