Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvorfor mener du den er nede på 40% mod sønderjyske. Et hold vi har været bedst imod i alle sæsonens 4 kampe
    Hvor mange kampe har vi vundet at de 4 ?

    Sidste 10 møder med har givet 1 sejr .
    Last edited by Magge; 30-04-2018, 20:01.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Hvorfor mener du den er nede på 40% mod sønderjyske. Et hold vi har været bedst imod i alle sæsonens 4 kampe
      Som andre skriver, SE er efterhånden blevet lidt af en angstmodstander for os. Vi har haft det umådeligt svært mod dem gennem snart mange år.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        50-50 mod GF
        for mig 70-30 mod Hobro
        40-60 mod SE.
        FCN er for mig 35-65. De har altså ikke været overbevisende i de sidste mange kampe, Kun offensivt.
        OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.
          Jeg har dem også som klar favorit. Skulle vi tage ud fra indbyrdes stats er vi dog klart bedre de sidste 10 kampe. I forhold til at man kan vinde en EL plads. Så ser jeg det ikke som et umuligt bjerg at bestige.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.
            Vi kan rent faktisk komme i EL uden at vinde, både ude og hjemme, så chancen er der da, selvom vi ikke vinder meget ude;-) Hej Portugal

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              50-50 mod GF
              for mig 70-30 mod Hobro
              40-60 mod SE.
              FCN er for mig 35-65. De har altså ikke været overbevisende i de sidste mange kampe, Kun offensivt.
              12,25% chance fra din side og det må nok siges at være med ret positive øjne, som jeg ser det :).

              Klart at det også kan blive Sønderjyske, den ser jeg også som 50/50 ...

              Nordsjælland er uhyggelige offensivt og med alle klar er de meget store favoritter hjemme.
              Det er klart at hvis Victor Nelsson (han er vigtig defensivt og bliver helt sikkert landsholdsspiller) og Mathias Jensen ikke er med, så ser det straks nemmere ud, men hvis begge kan stille i noget nær stærkeste opstilling, så scorer FCN en hel del mål i den kamp.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.
                Seriøst? Har vi kun vundet 4 ud af 34 udekampe i 2 år?

                Comment


                  #53
                  Jeg er ked af at sige det, men OB har ikke noget at gøre i Europa lige nu. Hvis man på en eller anden måde skulle være så heldige at kvalificere sig, håber jeg ikke at man taler holdet op til noget det ikke er.

                  Comment


                    #54
                    Kampen i Farum den 25. maj ender 1-2. Den bliver spillet mellem FC Nordsjælland og OB, og der kommer til at være 4831 tilskuere på lægterne.

                    Comment


                      #55
                      Vi går på sommerferie den 13 maj efter vi har tabt 0-1 på hjemmebane og spillede 0-0 i Århus.

                      Comment


                        #56
                        Vi går på tidlig sommerferie d. 13. maj efter, at have tabt 3-1 i Århus - og hjemme spiller vi 0-0.

                        Comment


                          #57
                          Kamptider:
                          AGF-OB: 6.5. kl. 12.00
                          OB-AGF: 13.5., kl 18.00
                          https://www.facebook.com/SportFyn/po...09829645828492
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Seriøst? Har vi kun vundet 4 ud af 34 udekampe i 2 år?
                            Den ene af de fire er en sejr over GF på 2-1!!
                            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Kamptider:
                              AGF-OB: 6.5. kl. 12.00
                              OB-AGF: 13.5., kl 18.00
                              https://www.facebook.com/SportFyn/po...09829645828492
                              Vildt vi får en søndagskamp kl. 18.

                              Men come on! Søndag Kl. 12! Os der er bosat i København skal sgu tidligt op for at nå det.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Kamptider:
                                AGF-OB: 6.5. kl. 12.00
                                OB-AGF: 13.5., kl 18.00
                                https://www.facebook.com/SportFyn/po...09829645828492
                                Overrasker mig virkeligt at Hobro-SdJ kan få en primetime kamp

                                Comment

                                Working...
                                X