Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er meget svært at følge det du skriver.
    Er du sikker på du ikke er en lille smule påvirket af, at du først sagde god for strukturen og derfor har svært ved at gøre andet end at tale for den nu ... på trods af at du kom til at bande den langt væk ved et uheld.

    Helt overordnet vil jeg sige at jeg har svært ved at se det sportsligt korrekte i, at et hold der har fået markant færre point end et andet ... ender med ikke at rykke ned.
    Jeg har intet problem med at et hold rykker ned selvom de havde flere point efter 26 runder. Inter problem. Og jeg synes ikke engang det er unfair.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Men hvis man ikke har noget problem med det, er der godt nok kommet spænding her de sidste par runder. Jeg har set praktisk talt alle kampe de sidste par runder. Det har jeg ikke gidet i den almindelige struktur. Jeg synes samtidig, at der har været en nerve i kampene, som har overrasket mig. Der har ikke været den nervøsitet for at tabe. Man har spillet frisk til. Det har klædt ligaen. Jeg synes, at "nedrykningskampene" i det gamle system ofte var noget nervøst noget, hvor man var bange for at tabe.
      Helt enig. Det giver bare så meget når der konstant er noget på spil... Det er nogle fede kampe. Og langt mere spændende end de fleste i mesterskab slutspillet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Helt enig. Det giver bare så meget når der konstant er noget på spil... Det er nogle fede kampe. Og langt mere spændende end de fleste i mesterskab slutspillet.
        Der har så bare været 24 bedøvende ligegyldige kampe som optalt til de spændende play off kampe .

        De 24 kampe blev spillet for gabende tomme tribuner , hvor de der trods alt mødte op kedede sig bravt .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Der har så bare været 24 bedøvende ligegyldige kampe som optalt til de spændende play off kampe .

          De 24 kampe blev spillet for gabende tomme tribuner , hvor de der trods alt mødte op kedede sig bravt .
          Det var jo godt for talentudviklingen.... ligegyldige kampe er det folket råber på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det var jo godt for talentudviklingen.... ligegyldige kampe er det folket råber på.
            Hvor mange spilleminutter gik vores unge folk i vores 6 kampe ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvor mange spilleminutter gik vores unge folk i vores 6 kampe ?
              Det er da ikke strukturens skyld.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det er da ikke strukturens skyld.
                Er du helt sikker på at du ikke forsvarer den her struktur, der giver faktuelt vurderet dårligere hold meget gode muligheder for at overleve, fordi du startede med at være for og nu på trods af at du selv er blevet opmærksom på de massive problemer ikke kan springe fra p.g.a. den umiddelbare støtte?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Er du helt sikker på at du ikke forsvarer den her struktur, der giver faktuelt vurderet dårligere hold meget gode muligheder for at overleve, fordi du startede med at være for og nu på trods af at du selv er blevet opmærksom på de massive problemer ikke kan springe fra p.g.a. den umiddelbare støtte?
                  Man må faktisk godt have en anden mening end dig. Men har bemærket det ikke falder i god jord

                  Comment


                    De her nedryknings kampe er bare sindssygt underholdende ... hold da kæft et drama.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Man må faktisk godt have en anden mening end dig. Men har bemærket det ikke falder i god jord
                      Nej, forsøger bare at finde ud af hvad du egentlig mener :) ... det ER jo altså okay at erkende "okay, jeg tog fejl" ... tænkte bare at når du er nået til et punkt hvor du modsiger dig selv, så ville du måske ... men nej.
                      Fair nok :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Randers er ved at redde livet i superligaen. Håber Lyngby tåber samlet til nr 3 i 1.division.... Den her struktur giver bare så meget nerve og intensitet i kampene. Noget der er langt imellem i en ligeud turnering.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Randers er ved at redde livet i superligaen. Håber Lyngby tåber samlet til nr 3 i 1.division.... Den her struktur giver bare så meget nerve og intensitet i kampene. Noget der er langt imellem i en ligeud turnering.
                          Ja mon ikke det bliver

                          Randers overlever
                          Lyngby møder Viborg(3)
                          SIF møder EFB(2)
                          Helsingør rykker ned

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja mon ikke det bliver

                            Randers overlever
                            Lyngby møder Viborg(3)
                            SIF møder EFB(2)
                            Helsingør rykker ned
                            Jo det ser sådan ud. Spændende om Esbjerg og Viborg kan besejre Lyngby/Silkeborg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Randers er ved at redde livet i superligaen. Håber Lyngby tåber samlet til nr 3 i 1.division.... Den her struktur giver bare så meget nerve og intensitet i kampene. Noget der er langt imellem i en ligeud turnering.
                              Nå, nu er strukturen fed igen ... skååål :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nå, nu er strukturen fed igen ... skååål :D.
                                Det har den været hele tiden. Men din evne til at læse og forstå er ikke altid optimal

                                Comment

                                Working...
                                X