Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Europa Playoff 17-18

    Lad os bare få sådan en tråd, nu vi endegyldigt kan se frem mod det.

    Ved sgu ikke rigtig hvem jeg skal håbe på vi møder, vel også ligegyldigt, da vi skal kunne slå dem alle for at få den afgørende kamp.
    AGF bør være sikre, Hobro ligger også godt til, men SIF kan blande sig hvis de vinder over dem i morgen.

    Mit gæt bliver at kampene i første runde hedder OB-Hobro og AGF-SDR. Hobro er nok også min favorit modstander. AGF har fin tur i den, med 4 sejre og en uafgjort i de sidste 5 runder, men de har ikke vundet over SDR siden sommeren 16, og før det er vi tilbage ved foråret 2014. Vil være fint hvis de to kunne mødes.

    Og så bliver det jo enten FcN eller FcK i finalen, men der er lang vej til den kamp endnu, så lad os se hvad der sker, men vi bør have chancen for at spille os i finalen.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lad os bare få sådan en tråd, nu vi endegyldigt kan se frem mod det.

    Ved sgu ikke rigtig hvem jeg skal håbe på vi møder, vel også ligegyldigt, da vi skal kunne slå dem alle for at få den afgørende kamp.
    AGF bør være sikre, Hobro ligger også godt til, men SIF kan blande sig hvis de vinder over dem i morgen.

    Mit gæt bliver at kampene i første runde hedder OB-Hobro og AGF-SDR. Hobro er nok også min favorit modstander. AGF har fin tur i den, med 4 sejre og en uafgjort i de sidste 5 runder, men de har ikke vundet over SDR siden sommeren 16, og før det er vi tilbage ved foråret 2014. Vil være fint hvis de to kunne mødes.

    Og så bliver det jo enten FcN eller FcK i finalen, men der er lang vej til den kamp endnu, så lad os se hvad der sker, men vi bør have chancen for at spille os i finalen.
    Vil helst møde Hobro i næste playoff runde men er i bund og grund ligeglad. Tror ikke på chancen i det lange løb alligevel.
    Men det kunne blive en fed away kamp

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Lad os bare få sådan en tråd, nu vi endegyldigt kan se frem mod det.

      Ved sgu ikke rigtig hvem jeg skal håbe på vi møder, vel også ligegyldigt, da vi skal kunne slå dem alle for at få den afgørende kamp.
      AGF bør være sikre, Hobro ligger også godt til, men SIF kan blande sig hvis de vinder over dem i morgen.

      Mit gæt bliver at kampene i første runde hedder OB-Hobro og AGF-SDR. Hobro er nok også min favorit modstander. AGF har fin tur i den, med 4 sejre og en uafgjort i de sidste 5 runder, men de har ikke vundet over SDR siden sommeren 16, og før det er vi tilbage ved foråret 2014. Vil være fint hvis de to kunne mødes.

      Og så bliver det jo enten FcN eller FcK i finalen, men der er lang vej til den kamp endnu, så lad os se hvad der sker, men vi bør have chancen for at spille os i finalen.
      Jeg vil i lighed med FmprOB foretrække Hobro fordi det er et af de hold OB har spillet bedst imod på hjemmebanen. Gode minder afgør det for mig
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Hobro slår SIF, og dermed er den gruppe også afgjort. Ikke meget spænding de to grupper bød på.

        Pt. er det AGF vi ligger til at møde.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Hvis FCK tager 4. pladsen, så tror jeg vi har gode muligheder over en kamp i Farum. Meget bedre end i parken ihvertfald. AGF ligner umiddelbart et hold der bliver svære, men vi har jo et godt tag på dem i de vigtige kampe der gælder "liv eller død". SE kan dog godt drille GF. Men ser ikke Hobro som nogen trussel hvis vi får dem.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hobro slår SIF, og dermed er den gruppe også afgjort. Ikke meget spænding de to grupper bød på.

            Pt. er det AGF vi ligger til at møde.
            Og dermed får vi nu 4 runder hvor resultater er helt ligegyldige for 10 af de 14 klubber. Denne struktur tilhører i skraldespand men man vil vel kun justere en smule og klappe sig på skulderne for den fantastiske forretning man gjorde med at sælge fodbolden til TV-stationerne.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Og dermed får vi nu 4 runder hvor resultater er helt ligegyldige for 10 af de 14 klubber. Denne struktur tilhører i skraldespand men man vil vel kun justere en smule og klappe sig på skulderne for den fantastiske forretning man gjorde med at sælge fodbolden til TV-stationerne.
              Er det ikke kun 3?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er det ikke kun 3?
                Ooops, du har ret, der tog jeg fejl. Men det ændre ikke min bedømmelsen af strukturen. Faktisk var vores pulje ja afgjort allerede før første kamp, så der er 6 runder uden betydning i hensigt af resultater. Lige så Helsinørs position i deres pulje Og Aab og Horsens spiller 10 runder om plads 5 eller 6, hvor det går kun om hvem af begge får mindre tæsk af "de store fire".
                Vi får to, måske firre og måååske gem spændende playoff-kampe. Det er i bedst fald fem ud af elleve kampe efter grundspillet hvor det går om noget i værste fald er det to ud af otte.
                Synes som man har fundet en af de bedste veje at dræbe spændingen og dermed fodbolden.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Hvis fcm / bif vinder pokalen og mesterskabet. Er det så ikke nummer 4 man skal.spille europa play off mod. Da den tabende pokal finalist jo ikke får europa plads

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Hvis fcm / bif vinder pokalen og mesterskabet. Er det så ikke nummer 4 man skal.spille europa play off mod. Da den tabende pokal finalist jo ikke får europa plads
                    Jo, sådan jeg har også forstået det. Tror FCK napper 3. pladsen i ligaen, så håber vi eventuelt kunne rende ind i FCN. Desværre, så tror jeg vi ender på samme plads som sidste sæson, efter et tilsvarende forløb.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Hvis fcm / bif vinder pokalen og mesterskabet. Er det så ikke nummer 4 man skal.spille europa play off mod. Da den tabende pokal finalist jo ikke får europa plads
                      Korrekt. Så hvis enten FCM eller BIF vinder pokalen, hvilket der er rimelig gode muligheder for, så er det nummer 4 vi møder på udebane. FCK har 6 point op til FCN, og de mangler kun at mødes en enkelt gang, derimod mangler Nordsjælland at møde BIF to gange endnu, så jeg vil sige, at den er rimelig åben. Skal vi have bare en lille mulighed, så skal vi krydse fingre for, at kampen den 25. maj skal spilles i Farum og ikke i Parken.

                      Til gengæld, så tror jeg også, at hvis vi finder noget af det spil frem, som OB trods alt kan levere fra tid til anden, og FCN ikke rammer niveauet for some reason, at vi rent faktisk HAR en mulighed.

                      Det kræver naturligvis at vi kan slå SE, Hobro og/eller AGF ud over 2x2 kampe.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Og dermed får vi nu 4 runder hvor resultater er helt ligegyldige for 10 af de 14 klubber. Denne struktur tilhører i skraldespand men man vil vel kun justere en smule og klappe sig på skulderne for den fantastiske forretning man gjorde med at sælge fodbolden til TV-stationerne.
                        Jeg er heller ikke stor fan af strukturen, men i den gamle struktur, så ville de fire nederste klubber nok stadigvæk være helt nederst og være de eneste muligheder til nedrykning.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                          Jeg er heller ikke stor fan af strukturen, men i den gamle struktur, så ville de fire nederste klubber nok stadigvæk være helt nederst og være de eneste muligheder til nedrykning.
                          Nu ville der vel også være to eller tre hold som måtte passe på at de ikke trækkes ned i nedrykningszonen især når man har bedre modstander. Der ville også være mere klubber som spiller mod de bedste hold hvad ville give lidt spænding og interesse mere end nu hvor de top 6 spiller kun mod hinanden. Det giver ja altid noget extra-boost at rette sig op og steppe op mod de favoritter. Tror ikke at så meget ville allerede være afgjort efter 26 runder som vi oplever med den struktur vi har nu. Og det ville ikke være så kedeligt for mange klubber.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Nu skal vi med 99% sikkerhed møde AGF. Det kan gå hen og blive en ulempe, at vi slutter på hjemmebane, for jeg tror AGF vil lukke kampen helt ned hjemme og satse på 0-0 hjemme og score en enkelt på udebane mod os.

                            Lige nu er ser vi dog bedst ud. AGF har tabt to i træk. Vi har ikke tabt i slutspillet og vores angribere scorer mål, men jeg tror uden tvivl at det bliver nogle meget låste kampe, hvor det defensive udtryk kommer i fokus.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Nu skal vi med 99% sikkerhed møde AGF. Det kan gå hen og blive en ulempe, at vi slutter på hjemmebane, for jeg tror AGF vil lukke kampen helt ned hjemme og satse på 0-0 hjemme og score en enkelt på udebane mod os.

                              Lige nu er ser vi dog bedst ud. AGF har tabt to i træk. Vi har ikke tabt i slutspillet og vores angribere scorer mål, men jeg tror uden tvivl at det bliver nogle meget låste kampe, hvor det defensive udtryk kommer i fokus.
                              Jeg frygter vi ikke kan holde “stimen” og at vi ryger ud med et brag. Det eneste positive i det ville være at man indser at man måske ikke er så gode som man render rundt og tror. Måske det kan åbne kassen lidt
                              Det negative er færre penge og færre af de fede kampe med noget på spil uden det er nedrykning

                              Comment

                              Working...
                              X