Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Manglede FCN bærende kræfter i går .. det mener jeg ikke umiddelbart, og de var da på ingen måde bedre end ACH, så hvis vi når så langt mener jeg ikke vi er uden chance.
    Ikke hvis du kun baserer det på den ene kamp ... men det gør du vel heller ikke?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Ikke hvis du kun baserer det på den ene kamp ... men det gør du vel heller ikke?
      De har jo kun vundet mod AaB og Horsens i slutspillet, i foråret har de så også taget os, Silkeborg og Randers. Det er da et godt hold, men ikke en uoverkommelig opgave hvis vi skulle nå dertil.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Ikke hvis du kun baserer det på den ene kamp ... men det gør du vel heller ikke?
        Absolut ikke .. FCN har tabt meget i slutspillet, og kæmper pt. en hård kamp om bronzen. De kan sagtens være slidte efter en mental hård periode, som jeg helt sikkert håber ender med 4. pladsen. Hvis OB kommer så langt vil de de komme med optimisme og vil næppe være så slidte hverken fysisk eller mentalt, som jeg sagtens tror FCN kan komme til at gøre. Det kan tale til OBs fordel, men FCN må selvf. påtage sig favoritværdigheden, men chanceløse synes jeg ikke vi er.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #94
          Lyngby slår Silkeborg ud. Gudfader bevares. Skal vi virkelig se på det lortehold næste sæson også.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Lyngby slår Silkeborg ud. Gudfader bevares. Skal vi virkelig se på det lortehold næste sæson også.
            Katastrofalt at den danske liga er så ringe at Helsingør og Lyngby overhovedet har chance for at undgå nedrykning .. Må være pinligt at være SIF fan , og mon ikke de er ved at være trætte af deres overvurderede træner
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Lyngby slår Silkeborg ud. Gudfader bevares. Skal vi virkelig se på det lortehold næste sæson også.
              Tjek pointstillingen efter de 26 kampe og før det her absurde virvar af pokalkampe, med en sportsligt fair turneringsform havde det aldrig været muligt ...
              Er du stadig tilhænger af strukturen?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Tjek pointstillingen efter de 26 kampe og før det her absurde virvar af pokalkampe, med en sportsligt fair turneringsform havde det aldrig været muligt ...
                Er du stadig tilhænger af strukturen?
                Ja når jeg tænker på alternativet. Den var skæv den 33 runders farce

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Ja når jeg tænker på alternativet. Den var skæv den 33 runders farce
                  Det var den, men meget mindre skæv end den her absurde struktur ... som du reelt lige selv har dumpet, eller hvad.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Katastrofalt at den danske liga er så ringe at Helsingør og Lyngby overhovedet har chance for at undgå nedrykning .. Må være pinligt at være SIF fan , og mon ikke de er ved at være trætte af deres overvurderede træner
                    Ville være fint, hvis både Helsingør og Lyngby overlever. Næste år er der en realistisk mulighed for, at der bliver 3 direkte nedrykkere, fordi rækken skal justeres tilbage til 12 hold. Det må efterhånden være klart for alle, at den nuværende klippe-klister-struktur er uholdbar. Ja, det giver nogle "sjove" kampe her til sidst, men det udvander jo totalt superligaen, at der er hold, der kan vælge at skide højt og helligt på resultaterne i de første 32 kampe og bare gøre sig klar til de 4-6 afgørende kampe til sidst i sæsonen (og det er ingen kritik af Helsingør og tildels Lyngby, som har valgt denne strategi, men udelukkende en kritik af, at det er muligt). Det kan man da ikke leve med, hvis man på nogen måde skal kunne forvente, at folk skal tage Superligaen seriøst. Og så er der jo så også lige det åbenlyse problem med, at det kan ende med at betale sig at tabe visse kampe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det var den, men meget mindre skæv end den her absurde struktur ... som du reelt lige selv har dumpet, eller hvad.
                      Nej jeg har bestemt ikke dumpet den. Faktisk er jeg vild med de her playoff kampe. Det giver en helt anden nerve i kampene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Nej jeg har bestemt ikke dumpet den. Faktisk er jeg vild med de her playoff kampe. Det giver en helt anden nerve i kampene.
                        Nu må du bestemme dig :D.
                        Du har lige bandet konsekvenserne af strukturen langt væk og nu er du glad for kampene ... det er altså indbegrebet af at blæse og have mel i munden, på samme tid ... det funker bare ikke.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Nu må du bestemme dig :D.
                          Du har lige bandet konsekvenserne af strukturen langt væk og nu er du glad for kampene ... det er altså indbegrebet af at blæse og have mel i munden, på samme tid ... det funker bare ikke.
                          Jo det funker... Det er jo ikke Lyngbys skyld at Silkeborg er gået i stå. Problemet er Lyngby er et kedeligt hold der burde tvangsnedrykkes pga deres økonomiske ageren. Hvis de redder sig i playoff er det helt fortjent sportsligt. Men jeg mener de har opført sig umoralsk økonomisk. Væk med dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Jo det funker... Det er jo ikke Lyngbys skyld at Silkeborg er gået i stå. Problemet er Lyngby er et kedeligt hold der burde tvangsnedrykkes pga deres økonomiske ageren. Hvis de redder sig i playoff er det helt fortjent sportsligt. Men jeg mener de har opført sig umoralsk økonomisk. Væk med dem.
                            Det er meget svært at følge det du skriver.
                            Er du sikker på du ikke er en lille smule påvirket af, at du først sagde god for strukturen og derfor har svært ved at gøre andet end at tale for den nu ... på trods af at du kom til at bande den langt væk ved et uheld.

                            Helt overordnet vil jeg sige at jeg har svært ved at se det sportsligt korrekte i, at et hold der har fået markant færre point end et andet ... ender med ikke at rykke ned.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det er meget svært at følge det du skriver.
                              Er du sikker på du ikke er en lille smule påvirket af, at du først sagde god for strukturen og derfor har svært ved at gøre andet end at tale for den nu ... på trods af at du kom til at bande den langt væk ved et uheld.

                              Helt overordnet vil jeg sige at jeg har svært ved at se det sportsligt korrekte i, at et hold der har fået markant færre point end et andet ... ender med ikke at rykke ned.
                              Men hvis man ikke har noget problem med det, er der godt nok kommet spænding her de sidste par runder. Jeg har set praktisk talt alle kampe de sidste par runder. Det har jeg ikke gidet i den almindelige struktur. Jeg synes samtidig, at der har været en nerve i kampene, som har overrasket mig. Der har ikke været den nervøsitet for at tabe. Man har spillet frisk til. Det har klædt ligaen. Jeg synes, at "nedrykningskampene" i det gamle system ofte var noget nervøst noget, hvor man var bange for at tabe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Men hvis man ikke har noget problem med det, er der godt nok kommet spænding her de sidste par runder. Jeg har set praktisk talt alle kampe de sidste par runder. Det har jeg ikke gidet i den almindelige struktur. Jeg synes samtidig, at der har været en nerve i kampene, som har overrasket mig. Der har ikke været den nervøsitet for at tabe. Man har spillet frisk til. Det har klædt ligaen. Jeg synes, at "nedrykningskampene" i det gamle system ofte var noget nervøst noget, hvor man var bange for at tabe.
                                Det giver spænding, uden tvivl, men skal spænding rangere over en sportsligt fair afvikling ... det mener jeg ikke og jeg mener at en helt regulær turnering med 16-20 hold er meget spændende over hele sæsonen og dem der ikke længere har noget at spille for kan udvikle spillere.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X