OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.
Jeg har dem også som klar favorit. Skulle vi tage ud fra indbyrdes stats er vi dog klart bedre de sidste 10 kampe. I forhold til at man kan vinde en EL plads. Så ser jeg det ikke som et umuligt bjerg at bestige.
50-50 mod GF
for mig 70-30 mod Hobro
40-60 mod SE.
FCN er for mig 35-65. De har altså ikke været overbevisende i de sidste mange kampe, Kun offensivt.
12,25% chance fra din side og det må nok siges at være med ret positive øjne, som jeg ser det :).
Klart at det også kan blive Sønderjyske, den ser jeg også som 50/50 ...
Nordsjælland er uhyggelige offensivt og med alle klar er de meget store favoritter hjemme.
Det er klart at hvis Victor Nelsson (han er vigtig defensivt og bliver helt sikkert landsholdsspiller) og Mathias Jensen ikke er med, så ser det straks nemmere ud, men hvis begge kan stille i noget nær stærkeste opstilling, så scorer FCN en hel del mål i den kamp.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Jeg er ked af at sige det, men OB har ikke noget at gøre i Europa lige nu. Hvis man på en eller anden måde skulle være så heldige at kvalificere sig, håber jeg ikke at man taler holdet op til noget det ikke er.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment