Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    SDR vinder 1-0 hjemme over Hobro, så der er bestemt heller ikke noget afgjort der, men fint udgangspunkt for SDR.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Som jeg har forstået det, er det så 4. pladsen, man skal møde, i en afgørende kamp om at komme ud i Europa? Altså forudsat, at Brøndby bliver mestre? Eller det er vel ligegyldigt nu, nu hvor Brøndby bliver enten nummer 1 eller 2?
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Som jeg har forstået det, er det så 4. pladsen, man skal møde, i en afgørende kamp om at komme ud i Europa? Altså forudsat, at Brøndby bliver mestre? Eller det er vel ligegyldigt nu, nu hvor Brøndby bliver enten nummer 1 eller 2?
        Det er nr 4 man skal møde. Og så tænker jeg Silkeborg kan komme I Europa når bif bliver mestre...

        Comment


          #79
          Det er fuldstændigt ligegyldigt, hvad Brøndby ender nu, så længe de ender i top 3. Den gamle regel, hvor taberen af Pokalen kunne komme i Europa er fjernet, så det er definitivt nu nr. 4 der skal spille playoff-kamp.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Det er nr 4 man skal møde. Og så tænker jeg Silkeborg kan komme I Europa når bif bliver mestre...
            Silkeborg kommer ingen steder.

            Den Europaplads, der oprindeligt gik til nummer 3, er nu til nummer 4 eftersom Brøndby også kommer i Europa gennem Superligaen. Den plads skal der så spilles om jf den nye struktur.

            I DK har vi 1 plads i CL-kval, 2 i Europa-kval gennem ligaen, og så 1 x Europa-kval gennem pokalen. Vinder pokalmester også adgang til Europa gennem ligaen, ryger en af pladserne således til nummer 4.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Silkeborg kommer ingen steder.

              Den Europaplads, der oprindeligt gik til nummer 3, er nu til nummer 4 eftersom Brøndby også kommer i Europa gennem Superligaen. Den plads skal der så spilles om jf den nye struktur.

              I DK har vi 1 plads i CL-kval, 2 i Europa-kval gennem ligaen, og så 1 x Europa-kval gennem pokalen. Vinder pokalmester også adgang til Europa gennem ligaen, ryger en af pladserne således til nummer 4.
              Det er helt korrekt bortset fra den lille tilføjelse at den sidste EL plads går til enten nr. 4 eller nr. 7 afhængigt af hvem af disse der vinder den sidste EL-kval kamp på nr. 4’s hjemmebane den 25. maj. Og ja, det kunne være fantastisk hvis den kamp kommer til at hedde FCN-OB i år ;-)
              ........ups jeg så lige at du rent faktisk havde nævnt at der skal spilles om den sidste plads

              Comment


                #82
                Bedømt ud fra aftenens kamp fcn - Horsens vil en nr 7 langt fra være chanceløs

                Comment


                  #83
                  Spændende om det bare er røgslør, at Sana, Amini og Junker er ude med skader. Især førstnævnte må gerne være fraværende for min skyld.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Spændende om det bare er røgslør, at Sana, Amini og Junker er ude med skader. Især førstnævnte må gerne være fraværende for min skyld.
                    Ja MONikke .. det er der ingen tvivl om det vil være "knap så godt" for GF'erne at undvære en så markant trio, men det betyder jo ikke, at de ikke stiller med et stærkt hold. Spelmann bliver med sikkerhed kastet ind på midten for Amini, for at spolere OBs spil, og for at gøre det han gør bedst. Sana vil være den sværeste at undvære for GF, på de gode dage er han virkelig god. Junker afløses vel af Bundu og han er altså også god med hans fysik og gode fart. Jeg tror stadig på at det bliver en helt anderledes kamp end i sidste weekend. AGF vil sikkert komme med enormt fysisk pres og forsøge at ødelægge de stærke tendenser vi så sidst .. og det er vel ikke OBs livret.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Ja MONikke .. det er der ingen tvivl om det vil være "knap så godt" for GF'erne at undvære en så markant trio, men det betyder jo ikke, at de ikke stiller med et stærkt hold. Spelmann bliver med sikkerhed kastet ind på midten for Amini, for at spolere OBs spil, og for at gøre det han gør bedst. Sana vil være den sværeste at undvære for GF, på de gode dage er han virkelig god. Junker afløses vel af Bundu og han er altså også god med hans fysik og gode fart. Jeg tror stadig på at det bliver en helt anderledes kamp end i sidste weekend. AGF vil sikkert komme med enormt fysisk pres og forsøge at ødelægge de stærke tendenser vi så sidst .. og det er vel ikke OBs livret.
                      Det er i hvert fald et stort handikap offensivt. Ham bundu minder mig lidt om Demba-nyren, da han var i her. Spiller 1 god kamp og 9 dårlige for hver 10. kamp, men det skal da nok passe at han rammer den i røven, hvis han får chancen imod os. Ellers vil jeg mene at både Junker og Sana er væsenligt farligere. Spelmann i stedet for amini er umiddelbart ikke verdens største tab, men det efterlader et hul på deres højre back, hvor Dino jo også er ude.
                      Ellers tror jeg at du får ret. Agf vil tage noget af den fysik med videre, der hjalp dem igennem 2. halveg imod os. I første halveg tror jeg agf var 20 min om at lave det første frispark. I 2. føltes det som om de lavede 50. Det handler om for os ikke at lade os frustrere af det, hvis vi får en dommer der accepterer det, for vi fik vist at vi har nøglerne til at lirke den defensiv op.
                      Pudsigt nok er AGF det eneste hold vi ikke har scoret imod på hjemmebane her i foråret. Det vælger jeg ikke at lægge mere i end at vi stillede et lortehold den dag. I morgen laver vi minimum 2

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Spændende om det bare er røgslør, at Sana, Amini og Junker er ude med skader. Især førstnævnte må gerne være fraværende for min skyld.
                        Jeg synes nu altid Amini har været god imod os, og Sana kan ramme et ganske forfærdeligt bundniveau.. Så jeg ved sgu ikke hvem jeg har det bedst med, hvis de er ude. Begge to ville være skønt, men lur mig ikke om minimum to af er klar til i morgen 😊

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Bedømt ud fra aftenens kamp fcn - Horsens vil en nr 7 langt fra være chanceløs
                          En sæson-finale om en EL-plads på Farum park vil jo være fantastisk og som en pokalfinale for os. Men der er lige en masse jyder vi skal forbi først.

                          Comment


                            #88
                            Kan vi være sikker på, at en europæisk modstander er tilstrækkelig dårlig til ,at det ikke bliver pinligt for os, hvis heldet er med os ,og feks FCN mangler et par bærende kræfter.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Kan vi være sikker på, at en europæisk modstander er tilstrækkelig dårlig til ,at det ikke bliver pinligt for os, hvis heldet er med os ,og feks FCN mangler et par bærende kræfter.
                              Manglede FCN bærende kræfter i går .. det mener jeg ikke umiddelbart, og de var da på ingen måde bedre end ACH, så hvis vi når så langt mener jeg ikke vi er uden chance.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Manglede FCN bærende kræfter i går .. det mener jeg ikke umiddelbart, og de var da på ingen måde bedre end ACH, så hvis vi når så langt mener jeg ikke vi er uden chance.
                                Alle hold spiller til tider dårlige kampe , og rigtig mange hold spiller skidt mod netop Horsens , at vinde på en dårlig dag er jo også en slags klasse .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X