Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Er jeg den eneste der er nogenlunde begejstret for Marco Lund. Manden er muligvis ikke den bedste boldspiller, men han har en fremragende fysik og fremtoning, noget vi mangler på holdet.
    Fysik og fremtoning kan ikke bruges til det meget, hvis hans timing og placeringsevne matcher boldcirkulation. Der er rigtigt meget at arbejde med på den front.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Kan ikke copy/paste mit regneark ind via mobilen og arbejde har spærret for login på forum på PC.
      Kan jeg maile dig regnearket?
      Har forhåbentlig sendt dig en privatbesked :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Har forhåbentlig sendt dig en privatbesked :)
        Jup, mail sendt
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Er jeg den eneste der er nogenlunde begejstret for Marco Lund. Manden er muligvis ikke den bedste boldspiller, men han har en fremragende fysik og fremtoning, noget vi mangler på holdet.
          I min OB omgangskreds er der ikke nogen der er imponeret. Langt fra

          Jeg syntes virkelig at han er ringe hvis man virkelig nærstuderer hans fart, timing, indgreb og den dårlige brug af sin fysik.

          Han er vel brugbar som reserve. Men som fast start 11 næste sæson kommer det til at koste mange ift Tverskov IMO

          Comment


            Ryk Tverskov op på midten (og hent en ny dér i øvrigt også). Og hiv Kasper Larsen hjem fra Holland. Lund skal ikke spille fra start, det kan jeg simpelthen heller ikke forestille mig han er hentet ind som. Det var en løsning for at lappe hullet for Tingager, tænker jeg indtil man fik en permanent løsning i hus her til sommer. Han er ung, og worst case, så er han backup kontraktperioden ud, med lidt kampe hist og her, uden at han koster det helt store. Best case derimod, er at han er hentet billigt, blomstrer op og kan sælges videre. I min optik virker det lidt som et longshot, der ikke har ret store økonomiske konsekvenser, hvis det ikke går.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er jo rigtigt nok, men med det argument kan man jo ikke afskrive nogle spillere overhovedet. I så fald skal vi vel også forlænge med folk som Thrane og Welbeck, for de kan jo sagtens stadig udvikle sig.

              Forskellen mellem Lund og så f.eks. Tingager og Berg, er jo bl.a. at Lund allerede nu har spillet små 40 Superligakampe, hvor Tingager og Berg ingen havde spillet på det tidspunkt. Det kan man jo vende og dreje som man vil, men Lund er i hvert fald blevet afprøvet på Superliganiveau, så det er jo i hvert fald noget nemmere at vurdere hans niveau ift. Superligaen, og givetvis også hans potentiale.

              Jeg er stadig noget i tvivl om, hvad jeg synes om Lund. Han er noget rå som fodboldspiller både teknisk og taktisk, men det virker på mig som om, at han i hvert fald har indstillingen og viljen til at blive bedre, og det er jo meget værdifuldt. Jeg kan godt forstå, at man tog chancen med Lund, men jeg synes også, at det virker lidt satset, hvis man ikke som minimum har to midterforsvarer af et vidst niveau udover ham, og såfremt Tverskov frigives til midtbanen, hvilket det jo unægteligt ligner lige nu, så bør en ny midterforsvarer med noget forventet kvalitet være en klar prioritet, i min verden.
              Jeg tror mere det har været en blanding af at man nu havde muligheden for at prøve ham af i gratis kampe, og at jjt har været ude med en skade. På søndag tror jeg slet ikke på at OB har tverskov på midtbanen med mindre vi løber ind i en skade til jjt eller cn.
              Jeg håber i den grad at man satser på en midtbanespiller til at supplere cn og jjt i sommerpausen, og gerne med en der også er bedre end dem, således at vi har tverskpv, kep og lund nede bagved og så evt. henter en ungdomsspiller op som 4. Mand i forsvaret, eller har rømer, hvis det for alvor brænder på.

              Comment


                Nu får JH kriblen i signaturhånden

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ogsaa-horsens/

                Comment


                  https://www.bt.dk/fodbold/broendbys-...medium=twitter

                  Så er der Gryte nyt. Vildt nok at sige nej til 10 millioner i vinter, i min verden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.bt.dk/fodbold/broendbys-...medium=twitter

                    Så er der Gryte nyt. Vildt nok at sige nej til 10 millioner i vinter, i min verden.
                    Mon ikke det har været 5min i midnat på sidstedagen.. Så er det forståelig nok. Men mon ikke det har kriblet lidt i Thorborg for at score nogle millioner.
                    Gryte skal ikke til BIF. Så hellere satse og se hvad der sker i løbet af sommeren. Tænker at BIF allerede vil have det på plads senest i Juni

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mon ikke det har været 5min i midnat på sidstedagen.. Så er det forståelig nok. Men mon ikke det har kriblet lidt i Thorborg for at score nogle millioner.
                      Gryte skal ikke til BIF. Så hellere satse og se hvad der sker i løbet af sommeren. Tænker at BIF allerede vil have det på plads senest i Juni
                      Muligvis, det aner jeg ikke, men selv da synes jeg sagtens, at man kunne sælge ham. Vi vidste allerede i vinter, at det hwr ville blive en ligegyldig sæson, hvor vi ikke rigtigt ville opnå noget eller komme i fare, så at sælge Gryte til en pris, som næppe nogensinde ville blive højere eller ligeså høj igen, ville give god mening for mig.

                      Jeg er enig i, at Gryte ikke skal sælges for en 4-5 millioner til Brøndby. Det burde man kunne få en anden klub til også at betale, og det sportslige tab man vil få ved det salg, vil formentlig tage en stor procentdel af de penge man reelt får ind den anden vej (50% ryger jo ud af klubben), men hvis Brøndby vil/ville lægge 10 millioner, så mener jeg klart at man skal sælge. Her er prisen trods alt for god til at være kræsen omkring destinationen, ligesom den var da man solgte Borring og Laursen bl.a.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mon ikke det har været 5min i midnat på sidstedagen.. Så er det forståelig nok. Men mon ikke det har kriblet lidt i Thorborg for at score nogle millioner.
                        Gryte skal ikke til BIF. Så hellere satse og se hvad der sker i løbet af sommeren. Tænker at BIF allerede vil have det på plads senest i Juni
                        Enig. Sælg ham til 2.bundesliga til sommer. Mon ikke der er en klub sydpå der kan bruge ham. Han skal ikke til brømbø...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Muligvis, det aner jeg ikke, men selv da synes jeg sagtens, at man kunne sælge ham. Vi vidste allerede i vinter, at det hwr ville blive en ligegyldig sæson, hvor vi ikke rigtigt ville opnå noget eller komme i fare, så at sælge Gryte til en pris, som næppe nogensinde ville blive højere eller ligeså høj igen, ville give god mening for mig.

                          Jeg er enig i, at Gryte ikke skal sælges for en 4-5 millioner til Brøndby. Det burde man kunne få en anden klub til også at betale, og det sportslige tab man vil få ved det salg, vil formentlig tage en stor procentdel af de penge man reelt får ind den anden vej (50% ryger jo ud af klubben), men hvis Brøndby vil/ville lægge 10 millioner, så mener jeg klart at man skal sælge. Her er prisen trods alt for god til at være kræsen omkring destinationen, ligesom den var da man solgte Borring og Laursen bl.a.
                          Kan kun tale imod et salg, selv hvis vi får 10 millioner.
                          Efter mange år med problemer på målmandspositionen har vi endelig en klassemand mellem stængerne som er god for flere point/sæson. Det ville jeg ikke give oo for den småpenge der bliver i klubben efter NT trækker sin del ud og vi hentede en erstatning for Gryte hvad ja også koster sin del.
                          Et år mere med Gryte giver derudover chancen at se om Oliver Christensen kan tage over. Aktuelt er det for tidligt men 2019 er det måske muligt.
                          Som fan er jeg ligegyldigt med NTs pengepung og vil altid vælge hvad gør holdet bedst. Så ville hellere lade kontrakten løbe ud hvis der kommer ikke et bud som bringer mere investeringspenge end 5 millioner minus omkostninger for en ny målmand. At JH må tage hensyn til NT krav ved jeg naturligt. Men er ikke sportsdirektør men fan.
                          Derudover: ikke til Bundby eller en anden dansk klub.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Kan kun tale imod et salg, selv hvis vi får 10 millioner.
                            Efter mange år med problemer på målmandspositionen har vi endelig en klassemand mellem stængerne som er god for flere point/sæson. Det ville jeg ikke give oo for den småpenge der bliver i klubben efter NT trækker sin del ud og vi hentede en erstatning for Gryte hvad ja også koster sin del.
                            Et år mere med Gryte giver derudover chancen at se om Oliver Christensen kan tage over. Aktuelt er det for tidligt men 2019 er det måske muligt.
                            Som fan er jeg ligegyldigt med NTs pengepung og vil altid vælge hvad gør holdet bedst. Så ville hellere lade kontrakten løbe ud hvis der kommer ikke et bud som bringer mere investeringspenge end 5 millioner minus omkostninger for en ny målmand. At JH må tage hensyn til NT krav ved jeg naturligt. Men er ikke sportsdirektør men fan.
                            Derudover: ikke til Bundby eller en anden dansk klub.
                            Præcis. Som fan kan jeg ikke stemme for et salg når pengene stort set ikke geninvesteres i truppen..
                            Jeg kan godt forstå hvis man sælger ham. 7,5-10 mill er mange penge
                            Men når man kun geninvesterer ca 10% tilbage kan jeg simpelthen ikke se hvorfor vi skal håbe på et salg. Heller ikke for Stens skyld

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Præcis. Som fan kan jeg ikke stemme for et salg når pengene stort set ikke geninvesteres i truppen..
                              Jeg kan godt forstå hvis man sælger ham. 7,5-10 mill er mange penge
                              Men når man kun geninvesterer ca 10% tilbage kan jeg simpelthen ikke se hvorfor vi skal håbe på et salg. Heller ikke for Stens skyld
                              Det er også mest der jeg er, når NT vælger at trække en imø absurd stor del ud af ud, som "tak for sidst" Omvendt er 7,5-10 mill. fra Jan Beck bedre en 6 mill. fra en hvilken som helst anden klub i u'landet.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er også mest der jeg er, når NT vælger at trække en imø absurd stor del ud af ud, som "tak for sidst" Omvendt er 7,5-10 mill. fra Jan Beck bedre en 6 mill. fra en hvilken som helst anden klub i u'landet.
                                Ja for OB(NT) er det bedre. Men bestemt ikke for os fans.
                                Det var noget andet hvis man fik andet end billige sekunda spillere ind i vinduer hvor man solgte for 8-10 mill og man virkelig følte at når man solgte dyrt blev der også tilført kvalitet den anden vej.

                                Jeg er med på at en klub som FCM solgte for sygt mange millioner også i vinters og ikke brugte det vilde. Men forskellen er at de også lever over evne og netop skal hente 30-50 mill hver sæson enten i europæisk fodbold eller transfers for ikke at gå i minus

                                Comment

                                Working...
                                X