Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja for OB(NT) er det bedre. Men bestemt ikke for os fans.
    Det var noget andet hvis man fik andet end billige sekunda spillere ind i vinduer hvor man solgte for 8-10 mill og man virkelig følte at når man solgte dyrt blev der også tilført kvalitet den anden vej.

    Jeg er med på at en klub som FCM solgte for sygt mange millioner også i vinters og ikke brugte det vilde. Men forskellen er at de også lever over evne og netop skal hente 30-50 mill hver sæson enten i europæisk fodbold eller transfers for ikke at gå i minus
    Ja- kvalitet der går ud skal selvf. erstattes af kvalitet ind i truppen..
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ja- kvalitet der går ud skal selvf. erstattes af kvalitet ind i truppen..
      😂😆🤣🤪.....😕😬
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Ja- kvalitet der går ud skal selvf. erstattes af kvalitet ind i truppen..
        Præcis. Og det sker ikke. Jeg forstår godt at man ikke altid kan erstatte 1:1 i en klub som OB. Men hvis man bare kunne se en eller anden form for handling.
        Lidt ligesom da SIF købte Rodic ud af det blå efter salget af Skov. De prøvede virkelig og har vel også fået en fornuftig erstatning selvom de skal spille nedrykningskampe. Sælg for 7 mill og erstat for 1-2 mill
        Vi købte Marco Lund som erstatning for Tingager. Der ramte man altså helt ved siden af skiven igen. Sælg for 4-8 mill og erstat for 250.000

        Når man ser dette gang på gang bliver man træt og bliver ligegyldig overfor store salg som ikke gavner andre end ledelsen alligevel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Præcis. Og det sker ikke. Jeg forstår godt at man ikke altid kan erstatte 1:1 i en klub som OB. Men hvis man bare kunne se en eller anden form for handling.
          Lidt ligesom da SIF købte Rodic ud af det blå efter salget af Skov. De prøvede virkelig og har vel også fået en fornuftig erstatning selvom de skal spille nedrykningskampe. Sælg for 7 mill og erstat for 1-2 mill
          Vi købte Marco Lund som erstatning for Tingager. Der ramte man altså helt ved siden af skiven igen. Sælg for 4-8 mill og erstat for 250.000

          Når man ser dette gang på gang bliver man træt og bliver ligegyldig overfor store salg som ikke gavner andre end ledelsen alligevel
          Jeg er sådan set ikke uenig, men Tverskov er jo også stærk der, så det må også overvejes om forstærkningen skal være 1:1 på pladsen, eller holdet er bedre stillet med at forstærke midtbanen. Jeg tror nu også på at salget af Tingager kom for tidligt, og at Marco var tiltænkt en lidt mere sekundær rolle i denne forårssæson som “læredreng”
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Nu så jeg det meste af kampen Lyngby-silkeborg. Altså Gammelby og Skytte ligner ikke spillere der på nogen som helst måde kan forstærke OB. De har muligvis haft en off- day, for det var da en sørgelig præstation de leverede sammen med resten af Silkeborg spillerne

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Nu så jeg det meste af kampen Lyngby-silkeborg. Altså Gammelby og Skytte ligner ikke spillere der på nogen som helst måde kan forstærke OB. De har muligvis haft en off- day, for det var da en sørgelig præstation de leverede sammen med resten af Silkeborg spillerne
              Du bør nok se lidt mere end en enkelt kamp.
              Skytte har ikke haft en god sæson, men han er et stort talent ...
              Meget teknisk stærk og med et godt overblik
              Lidt tung ... og det er muligvis for stor en hindring.

              Gammelby er helt vildt god offensivt og med sikkerhed et salgsobjekt til en del millioner, defensivt har jeg ikke bemærket ham så meget, men det sejler tit i det forsvar.

              Gammelby ville helt sikkert forstærke OB, men der er nok omtrent 0% chance for at klubben har råd.

              Som Skytte spillede i sæsonen før den her, ville han være en klar forstærkning ... nu tvivler jeg lidt mere på ham.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Du bør nok se lidt mere end en enkelt kamp.
                Skytte har ikke haft en god sæson, men han er et stort talent ...
                Meget teknisk stærk og med et godt overblik
                Lidt tung ... og det er muligvis for stor en hindring.

                Gammelby er helt vildt god offensivt og med sikkerhed et salgsobjekt til en del millioner, defensivt har jeg ikke bemærket ham så meget, men det sejler tit i det forsvar.

                Gammelby ville helt sikkert forstærke OB, men der er nok omtrent 0% chance for at klubben har råd.

                Som Skytte spillede i sæsonen før den her, ville han være en klar forstærkning ... nu tvivler jeg lidt mere på ham.
                Mon ikke at Gammelby ryger til BIF eller FCK. Det tænker jeg han gør. De har begge en start 11 højreback på vej ud af døren

                Skytte tror jeg stadig på. Han er mindst på niveau med JJ. Men tror stadig han er for dyr for os

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mon ikke at Gammelby ryger til BIF eller FCK. Det tænker jeg han gør. De har begge en start 11 højreback på vej ud af døren

                  Skytte tror jeg stadig på. Han er mindst på niveau med JJ. Men tror stadig han er for dyr for os
                  Tror simpelthen ikke på Skytte kan bidrage med noget. Han virker netop tung og langsom. Ser bestemt JJT som/Tverskov som et niveau over.

                  Comment


                    Nå så blev det ikke Bjørn Kopplin som ny back. Han ryger til Brøndby.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Nå så blev det ikke Bjørn Kopplin som ny back. Han ryger til Brøndby.
                      Vi skal vel afvente og se om Horsens, AaB eller EfB kasserer nogle spillere før der bliver købt ind .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Vi skal vel afvente og se om Horsens, AaB eller EfB kasserer nogle spillere før der bliver købt ind .
                        Og både Jeppe Mehl og Kjartan Finnbogason ser ud til at være fortid i Horsens til sommer....

                        SLURP, siger jeg bare...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Og både Jeppe Mehl og Kjartan Finnbogason ser ud til at være fortid i Horsens til sommer....

                          SLURP, siger jeg bare...
                          Mehl skal hjem til Thisted. Men så kan du smide Tshiembe ind i puljen i stedet.

                          Comment


                            Vi har hårdt brug for 2 nye CF. De 2 nuværende er ikke gode nok. Hvornår har vi spillet til nul uden at Gyte har stået en brandkamp? Det var tydeligt mod AGF, at den ene ikke er der endnu. Den anden er mæt, eller bare ikke god nok længere. JT spillede godt som DM, så måske ligger hans fremtid der, men det åbner også op for at vi skal have 2 nye ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Vi har hårdt brug for 2 nye CF. De 2 nuværende er ikke gode nok. Hvornår har vi spillet til nul uden at Gyte har stået en brandkamp? Det var tydeligt mod AGF, at den ene ikke er der endnu. Den anden er mæt, eller bare ikke god nok længere. JT spillede godt som DM, så måske ligger hans fremtid der, men det åbner også op for at vi skal have 2 nye ind.
                              Hvad er chancen for at hente Tingager retur hvis hans hold rykker ned? Vil han være interesseret? Vil klubben være tvunget til salg/besparelser?
                              Kunne vi ikke få Kasper Larsen op til lidt sommertræning?
                              Nikolai Thomsen til kanten og Kadrii til angrebet .. det må der da være råd til ...
                              Last edited by Plum; 07-05-2018, 19:12.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Hvad er chancen for at hente Tingager retur hvis hans hold rykker ned? Vil han være interesseret? Vil klubben være tvunget til salg/besparelser?
                                Kunne vi ikke få Kasper Larsen op til lidt sommertræning?
                                Nikolai Thomsen til kanten og Kadrii til angrebet .. det må der da være råd til ...
                                Tingager vender ikke tilbage. Det nægter jeg at tro på
                                KL. Hmmm. Måske. Men tvivler. Mon ikke han finder ny klub i Holland.
                                Nicolaj T er ikke mulig. Han er begyndt at spille i FCK
                                Kadrii er en mulighed men jeg tror ikke man leder efter angribere mm en sælges

                                Comment

                                Working...
                                X