Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kigge på reserver.. Det er netop tilgang som denne, der fastholder som bund/midterhold! Topholdene kigger altid på potentielle spillere til startelleveren. Har man mere end en spiller til positionen, så er der altid på dagen en reserve. At hente til 2.geled er userøiøst!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Kigge på reserver.. Det er netop tilgang som denne, der fastholder som bund/midterhold! Topholdene kigger altid på potentielle spillere til startelleveren. Har man mere end en spiller til positionen, så er der altid på dagen en reserve. At hente til 2.geled er userøiøst!
      Det er noget pjat. De store klubber henter også reservespillere ind. Som sagt er fordelen ved en reserve som Marxen, at hankan dække flere pladser. Hvis vi henter en stærk midterforsvarer ind (hvilket jeg håber vi gør, men frygter at vi ikke gør), så vil det skubbe Marco Lund ud på bænken - men han kan IKKE dække backerne, og derfor er vi ligevidt hvad det angår. Jeg synes ikke vi skal prioritere at forstærke vores start 11 på backerne, her er vi faktisk rimelig stærke, og derfor vil det være fornuftigt at få en god allround reserve ind.

      Comment


        Det hele er sgu blevet så kedeligt i OB. Er der nogle der har rygter om en udlænding, eller noge, der er set i nærheden af stadion i sin Audi. Alt hjælper

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Det er noget pjat. De store klubber henter også reservespillere ind. Som sagt er fordelen ved en reserve som Marxen, at hankan dække flere pladser. Hvis vi henter en stærk midterforsvarer ind (hvilket jeg håber vi gør, men frygter at vi ikke gør), så vil det skubbe Marco Lund ud på bænken - men han kan IKKE dække backerne, og derfor er vi ligevidt hvad det angår. Jeg synes ikke vi skal prioritere at forstærke vores start 11 på backerne, her er vi faktisk rimelig stærke, og derfor vil det være fornuftigt at få en god allround reserve ind.
          Hvis Tverskov er permament midtbanespiller nu, så mangler i umiddelbart 2 centralt.
          Marco Lund har ikke niveauet og Kenneth Emil har mistet det og det bliver kun værre.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Hvis Tverskov er permament midtbanespiller nu, så mangler i umiddelbart 2 centralt.
            Marco Lund har ikke niveauet og Kenneth Emil har mistet det og det bliver kun værre.
            Jeg er tilbøjelig til at se Marco lidt mere an, men jeg er enig. Umiddelbart er han slet ikke løsningen, og enig med at KEP toppede i sidste sæson. Nu går det kun ned af bakke.. Vi skal have to nye stoppere, og Kasper Larsen kunne være én af dem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Jeg er tilbøjelig til at se Marco lidt mere an, men jeg er enig. Umiddelbart er han slet ikke løsningen, og enig med at KEP toppede i sidste sæson. Nu går det kun ned af bakke.. Vi skal have to nye stoppere, og Kasper Larsen kunne være én af dem.
              Mener du, at KEP var bedre for OB i sidste sæson end denne?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Mener du, at KEP var bedre for OB i sidste sæson end denne?
                Sidste år, ja. Sidste sæson, nej.

                Comment


                  Jeg ser også gerne at vi henter noget kvalitet til start 11eren i forsvaret, så fremt vi altså henter noget.

                  Jeg ser ikke helt ideen i at hente endnu en reserve som måske/måske ikke kan yde bedre konkurrence end dem vi allerede har som reserver.

                  Selvom Buus og Joao meget tænkeligt er væk til sommer, så står vi jo stadig ikke som sådan og mangler folk.

                  Jeg er helt med på at en ny midterforsvarer til start 11eren vil skubbe Lund længere ud, men omvendt, henter vi en allrounder som reserve, jamen hvad så? Skubber han så ikke også Lund længere ud? Og/eller Desler længere ud? Og/eller Rømer længere ud? Eller ender den nye spiller selv med at være bagerst?

                  Altså Lund er hentet med henblik på at skal tage konkurrencen op i midterforsvaret, evt. være fremtiden i midterforsvaret... så i og for sig bør han jo ikke være med i nogen argumenter om hvad der skal ske på backerne.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Hvis Tverskov er permament midtbanespiller nu, så mangler i umiddelbart 2 centralt.
                    Marco Lund har ikke niveauet og Kenneth Emil har mistet det og det bliver kun værre.
                    Enig i Lund. Han har bare ikke niveauet. Og jeg tror også at trænerne kan se det. Så kan ikke forestille mig andet end Tverskov er at finde i forsvaret søndag sammen med KEP. Specielt når Kent ser store lys i Casper og JJ som nok starter på midten

                    Jeg syntes nu stadig at KEP holder et fornuftigt niveau og er god nok til holdet. Ja han er langsom. Men syntes han er stærk i mange andre facetter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jeg er tilbøjelig til at se Marco lidt mere an, men jeg er enig. Umiddelbart er han slet ikke løsningen, og enig med at KEP toppede i sidste sæson. Nu går det kun ned af bakke.. Vi skal have to nye stoppere, og Kasper Larsen kunne være én af dem.
                      Jeg har set hvad jeg skal se. Med Tingager kunne man bare se kvaliteten stråle ud af ham. Også selvom han i starten lavede store fejl. Men man kunne bare se at de grundlæggende værktøjer var der.. Dem ser jeg slet slet ikke ved Lund

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvis Tverskov er permament midtbanespiller nu, så mangler i umiddelbart 2 centralt.
                        Marco Lund har ikke niveauet og Kenneth Emil har mistet det og det bliver kun værre.
                        Jeg tør godt garantere at vi ikke skifter to mand i midterforsvarets startopstilling op til næste sæson. KEP kommer til at spille, men Lund kan vi forhåbentlig erstatte med noget bedre. Jeg synes forøvrigt ikke helt jeg kan følge at KEP skulle være på vej nedad bakke. Han har en dårligere makker nu end i efteråret, derfor ser han måske ringere ud, men jeg synes ikke hans spil er meget anderledes end det har været hidtil og jeg synes hans niveau er fint. Derudover er han en af de få med noget vinderkultur og så er han anfører. Han står ikke for en udskiftning det næste år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Jeg tør godt garantere at vi ikke skifter to mand i midterforsvarets startopstilling op til næste sæson. KEP kommer til at spille, men Lund kan vi forhåbentlig erstatte med noget bedre. Jeg synes forøvrigt ikke helt jeg kan følge at KEP skulle være på vej nedad bakke. Han har en dårligere makker nu end i efteråret, derfor ser han måske ringere ud, men jeg synes ikke hans spil er meget anderledes end det har været hidtil og jeg synes hans niveau er fint. Derudover er han en af de få med noget vinderkultur og så er han anfører. Han står ikke for en udskiftning det næste år.
                          Helt enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Enig i Lund. Han har bare ikke niveauet. Og jeg tror også at trænerne kan se det. Så kan ikke forestille mig andet end Tverskov er at finde i forsvaret søndag sammen med KEP. Specielt når Kent ser store lys i Casper og JJ som nok starter på midten

                            Jeg syntes nu stadig at KEP holder et fornuftigt niveau og er god nok til holdet. Ja han er langsom. Men syntes han er stærk i mange andre facetter
                            Er det ikke lidt for tidligt at afskibe Lund? Tingager slog jo heller ikke til fra dag ét. Det handler nok om interpersonelle relationer og selvtillid før vi får det bedste at se fra ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Er det ikke lidt for tidligt at afskibe Lund? Tingager slog jo heller ikke til fra dag ét. Det handler nok om interpersonelle relationer og selvtillid før vi får det bedste at se fra ham.
                              Lund slog heller ikke til i EFB, hverken i superligaen eller i 1. div.
                              Jeg tænker ikke i skal satse på ham.
                              Tingager kom fra 2. div og på trods af at det var noget op og ned, så viste han et topniveau der gav forhåbninger om at han var værd at satse på.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Lund slog heller ikke til i EFB, hverken i superligaen eller i 1. div.
                                Jeg tænker ikke i skal satse på ham.
                                Tingager kom fra 2. div og på trods af at det var noget op og ned, så viste han et topniveau der gav forhåbninger om at han var værd at satse på.
                                Hvorfor er det du siger “I”? Holder du ikke selv med OB eller hvad? 😊

                                Lund var røget lidt ud i kulden I Esbjerg, og så ligger hans kvaliteter mere til vores spillestil end Esbjergs. Når det er sagt, så har han stadigvæk ikke været god nok, langt fra, men jeg afskriver ingen på så kort tid, det fodboldspillere simpelthen overrasket mig for ofte til at jeg kan gøre.

                                Apropos Tingager, så var han faktisk rigtig god fra dag ét, hans problem var alle de mange fejl han lavede. Det valgte man heldigvis at tillade ham at gøre, og det gav os en kæmpe profil på vores hold. Jeg husker tydeligt hans debutkamp mod FCK (0-1). Han blevet også kåret som MOM. Han var skide god! Så på den måde, der har Marco ikke vist det samme potentiale, men jeg tror godt han kan besidde det. Vi må se

                                Comment

                                Working...
                                X