Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Hvorfor er det du siger “I”? Holder du ikke selv med OB eller hvad? 

    Lund var røget lidt ud i kulden I Esbjerg, og så ligger hans kvaliteter mere til vores spillestil end Esbjergs. Når det er sagt, så har han stadigvæk ikke været god nok, langt fra, men jeg afskriver ingen på så kort tid, det fodboldspillere simpelthen overrasket mig for ofte til at jeg kan gøre.

    Apropos Tingager, så var han faktisk rigtig god fra dag ét, hans problem var alle de mange fejl han lavede. Det valgte man heldigvis at tillade ham at gøre, og det gav os en kæmpe profil på vores hold. Jeg husker tydeligt hans debutkamp mod FCK (0-1). Han blevet også kåret som MOM. Han var skide god! Så på den måde, der har Marco ikke vist det samme potentiale, men jeg tror godt han kan besidde det. Vi må se
    Nej, jeg er ikke fan af OB ... var det engang, men over en årrække mistede jeg sympatien og uden sympati ...

    Lund var ude i kulden fordi han ikk var god nok :).
    Vil faktisk mene han ikke passer ind i stilen, han er netop ikke ret god med bolden.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Kigge på reserver.. Det er netop tilgang som denne, der fastholder som bund/midterhold! Topholdene kigger altid på potentielle spillere til startelleveren. Har man mere end en spiller til positionen, så er der altid på dagen en reserve. At hente til 2.geled er userøiøst!
      Netop det at andre klubber kigger efter og henter spillere til start 11’eren gør jo at OB kan komme på banen og hente de kasserede spillere som så bliver præsenteret i bedste TV-Shop stil som værende fantastiske indkøb som gør holdet uovervindelig .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Nej, jeg er ikke fan af OB ... var det engang, men over en årrække mistede jeg sympatien og uden sympati ...

        Lund var ude i kulden fordi han ikk var god nok :).
        Vil faktisk mene han ikke passer ind i stilen, han er netop ikke ret god med bolden.
        Du kan vel godt sige han ikke var god nok i EfB .. Marco mistede pladsen da træneren rykkede Rudolph Austin tilbage på banen. I flg. mine oplysninger i hvert fald.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Du kan vel godt sige han ikke var god nok i EfB .. Marco mistede pladsen da træneren rykkede Rudolph Austin tilbage på banen. I flg. mine oplysninger i hvert fald.
          Man rokerer jo rundt efter behov ... var Lund god nok så var der helt sikkert ikke blevet rokeret.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Du kan vel godt sige han ikke var god nok i EfB .. Marco mistede pladsen da træneren rykkede Rudolph Austin tilbage på banen. I flg. mine oplysninger i hvert fald.
            Det er rigtigt. De rykkede så også Austin frem på midtbanen igen et par kampe inde i foråret, og forsøgte at arbejde Brinch og Garcia ind som duo, hvilket de stadig er, nu her Austin også er blevet skadet for sæsonen. Noget tyder på, at Lund enten har været vurderet ret skidt i Esbjerg eller været på kant med træneren eller lignende. Eller at OB selvfølgelig har lagt en kongepris for at få ham, men det tvivler jeg nu på.

            Comment


              Jeg har ikke opgivet lund helt og holdent, men jeg tvivler stærkt på at han bliver andet end en knoldesparker. Jeg synes bare at han har de rette kvaliteter til at der ikke skal meget til før at han viser sig som en stærk midterforsvarer i superligaen. Han har okay fart, fysik og header godt. Han mangler kvalitet på bolden og kløgt i sin måde at stå på banen. Det kan en 21-årig godt få rettet til. I første omgang tror jeg dog også at vi ser ham rykket ud på bænken, så tverskov ryger ned til kep i de afgørende kampe. Jeg tror bare ikke at vi henter en midterforsvarer i sommerens vindue. Næste sæson tror jeg at kep tager en sæson mere, men at man forsøger at spille Lund merev og mere ind. Kan ikke forestille mig at vi opgiver ham på baggrund af en halvsæson. Lund har ikke kun haft dårlige kampe i ob

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Jeg har ikke opgivet lund helt og holdent, men jeg tvivler stærkt på at han bliver andet end en knoldesparker. Jeg synes bare at han har de rette kvaliteter til at der ikke skal meget til før at han viser sig som en stærk midterforsvarer i superligaen. Han har okay fart, fysik og header godt. Han mangler kvalitet på bolden og kløgt i sin måde at stå på banen. Det kan en 21-årig godt få rettet til. I første omgang tror jeg dog også at vi ser ham rykket ud på bænken, så tverskov ryger ned til kep i de afgørende kampe. Jeg tror bare ikke at vi henter en midterforsvarer i sommerens vindue. Næste sæson tror jeg at kep tager en sæson mere, men at man forsøger at spille Lund merev og mere ind. Kan ikke forestille mig at vi opgiver ham på baggrund af en halvsæson. Lund har ikke kun haft dårlige kampe i ob
                Er helt enig. Vi må give ham lidt mere tid før vi ved om det bliver til noget. Det er alt for tidligt at bedømme det. Men i de næste kampe vil jeg alligevel hellere se Tverskov som cf. Aktuelt er ham et niveau højere.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Er jeg den eneste der er nogenlunde begejstret for Marco Lund. Manden er muligvis ikke den bedste boldspiller, men han har en fremragende fysik og fremtoning, noget vi mangler på holdet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Er jeg den eneste der er nogenlunde begejstret for Marco Lund. Manden er muligvis ikke den bedste boldspiller, men han har en fremragende fysik og fremtoning, noget vi mangler på holdet.
                    Nej, egentlig ikke. Jeg kan også godt li' hans udstråling og fysik, men der noget at arbejde med endnu med timingen af indgreb og spillet frem ad banen iøvrigt. Hvis han kan få styr på det bliver han absolut et stærkt kort.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      Er jeg den eneste der er nogenlunde begejstret for Marco Lund. Manden er muligvis ikke den bedste boldspiller, men han har en fremragende fysik og fremtoning, noget vi mangler på holdet.
                      Ser heller ikke at han skal ud af klubben, men vil gerne have 1 god CF og så kan man evt, bruge 1 års tid på at spille Lund ind som KEP's afløser.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        Er jeg den eneste der er nogenlunde begejstret for Marco Lund. Manden er muligvis ikke den bedste boldspiller, men han har en fremragende fysik og fremtoning, noget vi mangler på holdet.
                        Det er du sikkert ikke. Men jeg deler ikke din begestring. Jeg kan godt lide hans indstilling og fight, men han er ikke sådan for alvor duelstærk (han er for lille), når han står overfor en stor angriber, han er ikke specielt fodboldintelligent, hvilket medfører at han placerer sig forkert, tager dårlige beslutninger og ikke ved hvad han skal gøre når han står overfor en spiller der overmatcher ham fysisk, og så er han virkelig ikke gode venner med bolden.

                        Det kan sagtens være han kan udvikle sig på nogle punkter, men jeg har svært ved at se ham opnå niveauet til at blive en rigtig dygtig superligaspiller. jeg ser ham som en fin reserve, men ikke mere.

                        Comment


                          Det vi skal huske med Lund er jo at han trods alt kun er 21 år.
                          Hvor var f.eks Tingager og Søren Berg i samme alder?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Det vi skal huske med Lund er jo at han trods alt kun er 21 år.
                            Hvor var f.eks Tingager og Søren Berg i samme alder?
                            Det er jo rigtigt nok, men med det argument kan man jo ikke afskrive nogle spillere overhovedet. I så fald skal vi vel også forlænge med folk som Thrane og Welbeck, for de kan jo sagtens stadig udvikle sig.

                            Forskellen mellem Lund og så f.eks. Tingager og Berg, er jo bl.a. at Lund allerede nu har spillet små 40 Superligakampe, hvor Tingager og Berg ingen havde spillet på det tidspunkt. Det kan man jo vende og dreje som man vil, men Lund er i hvert fald blevet afprøvet på Superliganiveau, så det er jo i hvert fald noget nemmere at vurdere hans niveau ift. Superligaen, og givetvis også hans potentiale.

                            Jeg er stadig noget i tvivl om, hvad jeg synes om Lund. Han er noget rå som fodboldspiller både teknisk og taktisk, men det virker på mig som om, at han i hvert fald har indstillingen og viljen til at blive bedre, og det er jo meget værdifuldt. Jeg kan godt forstå, at man tog chancen med Lund, men jeg synes også, at det virker lidt satset, hvis man ikke som minimum har to midterforsvarer af et vidst niveau udover ham, og såfremt Tverskov frigives til midtbanen, hvilket det jo unægteligt ligner lige nu, så bør en ny midterforsvarer med noget forventet kvalitet være en klar prioritet, i min verden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Er jeg den eneste der er nogenlunde begejstret for Marco Lund. Manden er muligvis ikke den bedste boldspiller, men han har en fremragende fysik og fremtoning, noget vi mangler på holdet.
                              Så skal han måske gå til tikamp eller lignende :D?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Hvis du har en JH generelt ville det være fantastisk..
                                Kan ikke copy/paste mit regneark ind via mobilen og arbejde har spærret for login på forum på PC.
                                Kan jeg maile dig regnearket?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X