Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Du synes Bashkim er bedre? For det er fandme noget af en påstand..
    Det har jeg ikke skrevet, men han er i hvert fald ikke dårligere. AK har scoret pænt med mål, men har han godt nok være doven og lad i mange kampe og totalt usynlig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det har jeg ikke skrevet, men han er i hvert fald ikke dårligere. AK har scoret pænt med mål, men har han godt nok være doven og lad i mange kampe og totalt usynlig.
      Enig. Senest i går.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Enig. Senest i går.

        Men en angriber der er synlig hele kampen og som scorer mange mål, spiller i ikke i Superligaen og heller ikke i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          https://www.transfermarkt.co.uk/mein...2/verein/19657

          Det ligner at han spillede lidt og derefter blev sat af igen ... ud fra det man kan se der.
          Men han kan selvfølgelig have forbedret sig markant.
          René Shaki Joensen spillede før en længerevarende skade som fast mand, og han skubbede Meinhard ud på bænken da han returnerede. Meinhard var dog lige fyldt 18 dengang, så vidt jeg husker:) Og ja, han har lagt meget på sit spil, som billederne viser. Målet til 3-0 ville Gryte ikke have nappet any day of the week..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Men en angriber der er synlig hele kampen og som scorer mange mål, spiller i ikke i Superligaen og heller ikke i OB.
            Præcis. Historisk set så spiller angribere der kan lave 15 kasser på en sæson heller ikke særligt meget længere i OB, så vi skal nok bare være glade, hvis vi kan holde på ham. OB har scoret omtrent det samme antal mål som Silkeborg, SønderjyskE, Horsens, og AGF, og der er ikke nogle af de hold der har en spiller der har lavet bare 10 mål, så for mig er det meget let at sige, hvor pilen i hvert fald ikke peger hen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Det har jeg ikke skrevet, men han er i hvert fald ikke dårligere. AK har scoret pænt med mål, men har han godt nok være doven og lad i mange kampe og totalt usynlig.
              Jeg kan rigtig godt lidt Bashkim, men han har altså ingen sæsoner med over 7 mål (endnu, kan nå det den her), denne sæson har han scoret 7, hvoraf 3 af dem var mod os, og ellers er der 2 i slutspillet og 2 før. Der er AK altså bare bedre. Og jeg synes ikke engang at AK Er på hans top niveau pt..
              14 af vores kampe denne sæson har AK scoret eller assisteret, så enten er andre angribere så bare mere dovne og usynlige ellers må vores angrebsspil være så godt at AK bare ikke kan undgå at score. Han ligger nr 5 på topscorer listen. Han er angriber, han skal score mål, det gør han.

              Comment


                Nej pilen peger på Kent Nielsen ,han er bare ikke god nok se det i øjnene og få ham væk så skal der en 5 til seks nye spillere til og specielt midtbanen det er ikke sjovt at være angriber i OB når ikke der kommer noget fra midtbanen, og det samme gælder forsvaret når midtbanen fejler kommer forsvaret også til at se dumme ud, men alt i alt er der for mange der ser bold og ikke kommer ind i kampen, det så vi også i går følger ikke med spillet og står i stedet for at løbe i position. En Casper Nielsen har noget af det der skal til han kæmper og er der hvor der skal scores fra, men desværre kan han ikke ramme målet på 10 meters afstand , skudtræning 5 timer om dagen , hvordan kan det være at når vi endelig har en spiller der viser noget går der ikke lang tid før det er pillet af ham og han sidder på bænken, tænker feks. Desler han var engang en spiller der kunne løbe fra de fleste men nu får han ikke en chance, desværre gik det jo som jeg tidligere har skrevet den sidste kamp i går , det er pinligt og nu skal der ske noget hvis ikke OB skal blive en klub der helt forsvinder hvilket nok også ville være bedre hvis ikke man er indstillet på at ofre det der skal til, jeg gad nok se hvad der skete hvis de kære bestyrelses medlemmer havde en flok medarbejdere i deres virksomhed der ikke præsterede jeg vil så gætte på at de ikke ville være der længe, hvor længe skal det fortsætte med de dårlige resultater i OB , der skal handles og investeres nu så kommer publikum og investeringen også igen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Siger vist alt om den liga. Hvor gammel er han? 40?
                  Manden er 29 og du mener at vide, at han er 40.. Det siger vist mest om din indsigt i dette anliggende som i så mange andre..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Manden er 29 og du mener at vide, at han er 40.. Det siger vist mest om din indsigt i dette anliggende som i så mange andre..
                    Nej, jeg mener ikke at vide han er 40, jeg gættede, hvorfor jeg satte et spørgsmålstegn bagefter. Synes nu, at jeg, i min sætningskonstruktion, gjorde det rimelig klart, at jeg netop ikke kendte hans alder.

                    Jeg kan i øvrigt ikke huske at have debatteret med dig tidligere, men hvis du mener at jeg har en ringe indsigt i ‘så mange andre anliggender’, må du gerne smide noget i min retning. Så kan jeg jo tage det til efterretning for fremtiden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Nej, jeg mener ikke at vide han er 40, jeg gættede, hvorfor jeg satte et spørgsmålstegn bagefter. Synes nu, at jeg, i min sætningskonstruktion, gjorde det rimelig klart, at jeg netop ikke kendte hans alder.

                      Jeg kan i øvrigt ikke huske at have debatteret med dig tidligere, men hvis du mener at jeg har en ringe indsigt i ‘så mange andre anliggender’, må du gerne smide noget i min retning. Så kan jeg jo tage det til efterretning for fremtiden.
                      Ahh, mener nu vi har været 'clinch' et par gange tidligere;), men måske mig som blander lidt her på brugernavne (kan have været kielberg?) Men det ændrer jo ikke på at du gætter en 'purung' til 40, hvorefter du på den 'sandhed' videre kan konkludere om niveauet i en liga, som du absolut intet kender til.. Da må man forvente at få kontant modsvar igen, ikke så..?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        Ahh, mener nu vi har været 'clinch' et par gange tidligere;), men måske mig som blander lidt her på brugernavne (kan have været kielberg?) Men det ændrer jo ikke på at du gætter en 'purung' til 40, hvorefter du på den 'sandhed' videre kan konkludere om niveauet i en liga, som du absolut intet kender til.. Da må man forvente at få kontant modsvar igen, ikke så..?
                        Den færøske ligas niveau er selvfølgelig ikke så højt som f.eks superligaens og nok heller ikke 1. div ... det kan man jo konkludere ud fra det faktum at der ikke kan være mange penge i rækken og at der dermed ikke kan hentes mange fra udlandet ... og da færøerne selv i sagens natur ikke har en stor mængde spillere med høj kvalitet, så vil ligaens niveau være derefter.

                        https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient

                        Det er jo på ingen måde underligt, bor der ikke omtrent 50.000 på Færøerne ... jeg er ret sikker på at Roskilde ikke ville klare sig bedre på den liste :D.

                        I samme sekvens har du jo heller ikke selv styr på fakta, omkring det danske U-21 landshold :).
                        Rolig nu med de her angreb :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Ahh, mener nu vi har været 'clinch' et par gange tidligere;), men måske mig som blander lidt her på brugernavne (kan have været kielberg?) Men det ændrer jo ikke på at du gætter en 'purung' til 40, hvorefter du på den 'sandhed' videre kan konkludere om niveauet i en liga, som du absolut intet kender til.. Da må man forvente at få kontant modsvar igen, ikke så..?
                          Har, så vidt jeg ved, ikke været i clinch med nogen herinde - det gider jeg ikke rigtig bruge min tid på, så jeg tror, at du roder nogle brugernavne sammen ja.

                          Ah, jeg synes du strammer den hvad angår det sidste. Jeg gættede på han var gammel fordi det er længe siden, manden spillede i Silkeborg. Faktisk seks år siden, kan jeg google mig til - og jeg huskede ham ikke som at han var 23, da han spillede i Silkeborg. Det var så forkert.

                          Uanset om Kaimar Saag er 23, 29 eller 40, så tror jeg ikke vi er uenige om, at den færøerske liga er pivringe, og min pointe var blot, at vi nok ikke kan konkludere for meget på spillere, der klarer sig godt i den liga. Det betyder ikke, at en spiller ikke kan være dygtig, men der er immervæk forskel på at begå sig i Færøerne og så i en etableret dansk Superliga-klub.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Har, så vidt jeg ved, ikke været i clinch med nogen herinde - det gider jeg ikke rigtig bruge min tid på, så jeg tror, at du roder nogle brugernavne sammen ja.

                            Ah, jeg synes du strammer den hvad angår det sidste. Jeg gættede på han var gammel fordi det er længe siden, manden spillede i Silkeborg. Faktisk seks år siden, kan jeg google mig til - og jeg huskede ham ikke som at han var 23, da han spillede i Silkeborg. Det var så forkert.

                            Uanset om Kaimar Saag er 23, 29 eller 40, så tror jeg ikke vi er uenige om, at den færøerske liga er pivringe, og min pointe var blot, at vi nok ikke kan konkludere for meget på spillere, der klarer sig godt i den liga. Det betyder ikke, at en spiller ikke kan være dygtig, men der er immervæk forskel på at begå sig i Færøerne og så i en etableret dansk Superliga-klub.
                            Du mener nok, at du tror at du er enig i at færøske (staveplade..) liga er pivringe.. Lad andre danne deres meninger i fred;) Joan kom fra den færøske liga direkte ind på Vejleholdet og blev en profil fra dag 1. Det samme med Hallur í Vendsyssel. Men selvfølgelig er der et spring i primært tempo fra 1.division til Superliga, det kan vi godt enes om. Foriøvrigt render der et hav af spillere rundt i de lavere rækker, som har et bedre skud og teknik end f.eks. CN. Sådan er det bare! Tingager blev hentet i 2.division, som er et lavere niveau end på Færøerne. OB henter middelmådige superligaspillere, mens Horsens henter talentfulde 1.divisionsspillere..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              Ahh, mener nu vi har været 'clinch' et par gange tidligere;), men måske mig som blander lidt her på brugernavne (kan have været kielberg?) Men det ændrer jo ikke på at du gætter en 'purung' til 40, hvorefter du på den 'sandhed' videre kan konkludere om niveauet i en liga, som du absolut intet kender til.. Da må man forvente at få kontant modsvar igen, ikke så..?
                              Hov hov ... hold mig udenfor

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                Du mener nok, at du tror at du er enig i at færøske (staveplade..) liga er pivringe.. Lad andre danne deres meninger i fred;) Joan kom fra den færøske liga direkte ind på Vejleholdet og blev en profil fra dag 1. Det samme med Hallur í Vendsyssel. Men selvfølgelig er der et spring i primært tempo fra 1.division til Superliga, det kan vi godt enes om. Foriøvrigt render der et hav af spillere rundt i de lavere rækker, som har et bedre skud og teknik end f.eks. CN. Sådan er det bare! Tingager blev hentet i 2.division, som er et lavere niveau end på Færøerne. OB henter middelmådige superligaspillere, mens Horsens henter talentfulde 1.divisionsspillere..
                                Alright, du har din mening og jeg har min.

                                Comment

                                Working...
                                X