Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Matti Lund spillede i serie A. Han var heller ikke god nok. Og ham ser jeg umiddelbart som noget stærkere.
    Det er to vidt forskellige spillertyper og Matti Lund spillede Serie A i 12/13 og var først i OB i 15/16.

    Hvilke klubber der er interesserede i en given spiller, er en klar indikation af den spillers niveau.

    At der kan findes en spiller som 2-3 år forinden han kommer til OB, har fået nogle kampe i Serie A, men så ikke slår til i OB ... siger jo mere om tiden og den spiller, end det gør om ligaens niveau.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er to vidt forskellige spillertyper og Matti Lund spillede Serie A i 12/13 og var først i OB i 15/16.

      Hvilke klubber der er interesserede i en given spiller, er en klar indikation af den spillers niveau.

      At der kan findes en spiller som 2-3 år forinden han kommer til OB, har fået nogle kampe i Serie A, men så ikke slår til i OB ... siger jo mere om tiden og den spiller, end det gør om ligaens niveau.

      Enig! Stefan Wessels havde jo både BL og PL på CV'et men var ved gud ikke nogen god spiller i OB

      Comment


        Har lidt en tanke om Nicolai Brock-Madsen. Så vidt jeg fornemmer, er han returneret til Birmingham uden udsigt til spilletid.

        Nicolai ville give noget fysik og alsidighed, måske den alsidighed vores nye træner har efterspurgt. Vi kan lave et højt indlæg eller en lang aflevering!

        Uden lige at slå det efter, så har han vist et år tilbage på lønningslisten i England. Vi kan selvfølgelig ikke matche lønnen, men er alle 3 parter interesseret, burde det være muligt.

        Jeg er på det rene med, at det kræver en afgang fra en af følgende. AK, Helenius eller Festersen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Selvfølgelig er han god nok, de ting han har lavet i Norge kunne sagtens fungere i topklubberne i suppen ... kan umuligt forestille mig at OB har en chance for at hente ham, selv ikke med det dårlige forår ... han har jo bevist for ganske nylig at han kan noget ekstra.
          Jeg har set 3/4 kampe med manden her i foråret, hvor han ikke har gjort noget væsen af sig. Spiller på et væsentligt dårligere hold end OB. Jeg tvivler stærkt på han kan gå direkte ind i startopstillingen på noget top 6 hold i superligaen. Kan heller ikke se hvem han skulle slå af i OB.

          Comment


            Mohammed Fellah er tilsyneladende stadig på blokken hos sportsdirektøren.

            " Det var torsdag middag et spørgsmålstegn, om den finurlige dribler Mohammed Fellah, der er på lejemål fra FC Nordsjæland, fik sit ophold i OB forlænget, og det skulle sportsdirektøren hjem til Ådalen og bakse med. " Fyens Stiftstidende 8/6-18.

            Et skridt fremad. Nej.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Mohammed Fellah er tilsyneladende stadig på blokken hos sportsdirektøren.

              " Det var torsdag middag et spørgsmålstegn, om den finurlige dribler Mohammed Fellah, der er på lejemål fra FC Nordsjæland, fik sit ophold i OB forlænget, og det skulle sportsdirektøren hjem til Ådalen og bakse med. " Fyens Stiftstidende 8/6-18.

              Et skridt fremad. Nej.
              Forståeligt. Manden har jo et KÆMPE potentiale, det må være svært at sige nej til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Forståeligt. Manden har jo et KÆMPE potentiale, det må være svært at sige nej til.
                Træneren har jo et stort ord i den afgørelse ved vi. Så kan JM se brugbart potentiale er det Juno p til JH at få enderne til st nå sammen.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Hvordan kan de stadig overveje ham? Han er slet ikke god nok og har nok i virkeligheden aldrig været det. Vi kan sagtens bruge en ny kant, men det burde være en hurtig en af slagsen. Fellah har ikke samme fart som tidligere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Hvordan kan de stadig overveje ham? Han er slet ikke god nok og har nok i virkeligheden aldrig været det. Vi kan sagtens bruge en ny kant, men det burde være en hurtig en af slagsen. Fellah har ikke samme fart som tidligere.
                    Du må være stor fan af Fellah når du har fulgt ham så tæt de seneste sæsoner i FCN. 🤨😉
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Træneren har jo et stort ord i den afgørelse ved vi. Så kan JM se brugbart potentiale er det Juno p til JH at få enderne til st nå sammen.
                      Ja, synes du ikke også, at han er mega god?

                      Comment


                        Er faktisk lidt forelsket i ham 😉😂

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ja, synes du ikke også, at han er mega god?
                          Helt ærligt så kender jeg ham ikke særlig godt, men det mest spændende er vel også hvad JM synes.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Er faktisk lidt forelsket i ham 😉😂
                            Hsn et da også en flot mand, men alliwl 🧐🤨
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Hsn et da også en flot mand, men alliwl 🧐🤨
                              Han har aldrig spillet specielt meget i superligaen.
                              Det jeg har set har ikke været noget særligt og de sidste 2 år har han spillet 505 min (svarende til 5,5 hele kampe cirka).

                              Det KAN selvfølgelig ske at han pludselig finder et niveau han hidtil ikke har vist og bliver fri for skader, men den logiske konklusion er at han ikke vil være en særligt brugbar spiller i superligaen fremadrettet.

                              https://www.superstats.dk/spillere/s...lltime?id=2706
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Han har aldrig spillet specielt meget i superligaen.
                                Det jeg har set har ikke været noget særligt og de sidste 2 år har han spillet 505 min (svarende til 5,5 hele kampe cirka).

                                Det KAN selvfølgelig ske at han pludselig finder et niveau han hidtil ikke har vist og bliver fri for skader, men den logiske konklusion er at han ikke vil være en særligt brugbar spiller i superligaen fremadrettet.

                                https://www.superstats.dk/spillere/s...lltime?id=2706
                                Skræmmende hvis vi ikke har afsluttet det kapitel.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X