Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Jeg kunne ikke finde de med varmen i omklædnings rummet men her er det Kenneth Emil der klager over kloaklugt og at det drypper ned fra taget. Det burde løses med det samme pinligt at en spiller går til pressen med dethttps://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-for...en-er-daarlige

    Har været lidt inden omkring talenterne i en årrække, klart at de er tidsmæssigt belastet, skal passe skole og ofte skal de med offentlig transportmidler, og for dem vil alle facilitter samlet klubben være optimalt. I FCM valgte man at lave en særskildt talentafdeling i Ikast. OB ønsker det hele samlet også må man arbejde på at det er optimalt under givne forhold, en superliga spiller har mere tid, og burde kunne magte en lidt transporttid i dele af vinterhalvåret hvor banerene ikke er optimale, eller til et eksternt styrketræningscenter. Det er ikke optimalt, men det er nu de givne vilkår, og burde ikke have afgørende indflydelse på spillernes præstation i kampene.

    Hvis det så er det du observerer nu er at omklædningsrummene renoveres nu er det jo fint, men så har de måtte leve med dårlige vedligeholdte omklædningsrum det i flere år


    Endvidere siger han "Hvis man skal udvikle sig som spiller, skal man have gode forhold, og her ligger OB langt efter."

    Flere spillere har været ude med samme holdning, og hvis det er i dem mentalt, at forholdene er så dårlige at vi ikke kan præsterer optimalt. Her er jeg uenig og mange spillere har gennem tiden kunne præsterer under de forhold.
    På hvilken måde mener du at JH har gjort en indsats for at forbedre forholdene, er det i forhold til Odense Kommune eller andet, at han har ydet en indsats.
    Så kan man måske spørge hvorfor spillerne går i pressen og beretter om de elendige forhold ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Er enig de ting KE nævner med lugt fugt og vand er jo egentlig noget som JH bare skulle løse.

      Jo det kunne let løses , evt med hjælp fra sponsorere .
      Men det vil jo ikke medvirke til at lægge pres på kommunen
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jo det kunne let løses , evt med hjælp fra sponsorere .
        Men det vil jo ikke medvirke til at lægge pres på kommunen
        Omklædningsrummet er en pavilion mener den er med tagpap, så det burde jo ikke koste en formue at tætne denne, fugt og lugt i rummet kan løses med en luft til luft varmepumpe, der sørger for et god indeklima med en konstant temperatur, en god AA kan få's for 10.000 kr fatter ikke hvorfor det ikke blev løst uden at KE skal gøre klubben lidt til grin i medierne.

        Ved ikke om kommunen lader sig presse, dette burde i hvertfald ikke være deres problem, tror måske at det ikke har passet i JH's stramme budget at sørge for at omklædningsrummet er i orden.

        Jeg syntes det er et problem hvis forholdende indvirker negativt på spillernes præstationer, det der kan løses bør løses når forholdene er så beskedne.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndidat/7112385

          Vi henter måske Henrik Hansen. FCM henter Priske.
          Ja det udstiller forskellen i ambitionsniveau.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Er enig de ting KE nævner med lugt fugt og vand er jo egentlig noget som JH bare skulle løse.
            Og så var der bruserhoveder, der ikke virkede. Men altså, hallo, den slags bagateller kan da ikke være et direktørjob. Der må da være en vicevært eller noget i den retning, der skal tage sig af den slags ting.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Omklædningsrummet er en pavilion mener den er med tagpap, så det burde jo ikke koste en formue at tætne denne, fugt og lugt i rummet kan løses med en luft til luft varmepumpe, der sørger for et god indeklima med en konstant temperatur, en god AA kan få's for 10.000 kr fatter ikke hvorfor det ikke blev løst uden at KE skal gøre klubben lidt til grin i medierne.

              Ved ikke om kommunen lader sig presse, dette burde i hvertfald ikke være deres problem, tror måske at det ikke har passet i JH's stramme budget at sørge for at omklædningsrummet er i orden.

              Jeg syntes det er et problem hvis forholdende indvirker negativt på spillernes præstationer, det der kan løses bør løses når forholdene er så beskedne.
              Ja, hvis det er griskhed der på denne måde gør arbejdslivet unødigt irriterende for spillerne og klubben til grin i resten af DK, er det , ja, kan ikke lige finde min pistol
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Næste gamle Arsenaltræner😜
                https://www.b.dk/sport/arsene-wenger...l-efter-22-aar
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Jeg har længe været meget glad for Kent Nielsen, hans no-nonsense indstilling, hans stædige fastholden på at spille smuk bold, hans evne til at få unge spillere integreret, men da David Nielsen løb ned til fansene efter slutfløjtet blev jeg sgu lidt misundelig, ikke at AGF har ham som træner, for de spiller sgu kedeligt, men på hans begejstring og evne til at motivere fansene og spillerne. Når jeg ser Kent Nielsen under kampene, sidder han lidt indebrændt eller står ude på linjen og råber. På et tidspunkt læste jeg en artikel om trænere i Superligaen, der kan gøre deres hold bedre end det egentligt er, Bo Henriksen, David Nielsen og Lønstrup var nogle af navnene, men Kent Nielsen var der ikke. Han virker slidt og jeg spekulerer, om det ligner en tanke, at de først skiller sig af med assistenttræneren og så henter Henrik Hansen.

                  Nu er der mange muligheder i spil, men jeg kom til at tænke på Jakob Michelsen, der førte Sønderjyske til sølv, blev kåret til årets træner, solgt til Hammerby, som han førte til deres bedste placering, men derefter fyret pga. hans mandskabspleje. Jeg har ingen præferencer for at ønske ham til klubben, men gad vide, om man vil bringe Henrik Hansen og Michelsen sammen i OB igen. Sønderjyske var i den sæson både kyniske, spillede flot bold og var faktisk skide gode til at finde gode og billige spillere rundt omkring.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                    Jeg har længe været meget glad for Kent Nielsen, hans no-nonsense indstilling, hans stædige fastholden på at spille smuk bold, hans evne til at få unge spillere integreret, men da David Nielsen løb ned til fansene efter slutfløjtet blev jeg sgu lidt misundelig, ikke at AGF har ham som træner, for de spiller sgu kedeligt, men på hans begejstring og evne til at motivere fansene og spillerne. Når jeg ser Kent Nielsen under kampene, sidder han lidt indebrændt eller står ude på linjen og råber. På et tidspunkt læste jeg en artikel om trænere i Superligaen, der kan gøre deres hold bedre end det egentligt er, Bo Henriksen, David Nielsen og Lønstrup var nogle af navnene, men Kent Nielsen var der ikke. Han virker slidt og jeg spekulerer, om det ligner en tanke, at de først skiller sig af med assistenttræneren og så henter Henrik Hansen.

                    Nu er der mange muligheder i spil, men jeg kom til at tænke på Jakob Michelsen, der førte Sønderjyske til sølv, blev kåret til årets træner, solgt til Hammerby, som han førte til deres bedste placering, men derefter fyret pga. hans mandskabspleje. Jeg har ingen præferencer for at ønske ham til klubben, men gad vide, om man vil bringe Henrik Hansen og Michelsen sammen i OB igen. Sønderjyske var i den sæson både kyniske, spillede flot bold og var faktisk skide gode til at finde gode og billige spillere rundt omkring.
                    Det er oplagt at klubben skiller sig af med Kent nu, den nye træner kan så være med til at pege på de 3-4 nye spillere som skal hentes som erstatning for de spillere som har kontraktudløb. Samtidig er der så rimelig god tid til at få en ny træners ideer indspillet på holdet inden næste sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Det er oplagt at klubben skiller sig af med Kent nu, den nye træner kan så være med til at pege på de 3-4 nye spillere som skal hentes som erstatning for de spillere som har kontraktudløb. Samtidig er der så rimelig god tid til at få en ny træners ideer indspillet på holdet inden næste sæson.
                      Lige præcis. Og desværre også derfor jeg frygter det ikke sker. JH og resten af OB er ikke just kendte for, at tænke sådan.
                      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                        Jeg har længe været meget glad for Kent Nielsen, hans no-nonsense indstilling, hans stædige fastholden på at spille smuk bold, hans evne til at få unge spillere integreret, men da David Nielsen løb ned til fansene efter slutfløjtet blev jeg sgu lidt misundelig, ikke at AGF har ham som træner, for de spiller sgu kedeligt, men på hans begejstring og evne til at motivere fansene og spillerne. Når jeg ser Kent Nielsen under kampene, sidder han lidt indebrændt eller står ude på linjen og råber. På et tidspunkt læste jeg en artikel om trænere i Superligaen, der kan gøre deres hold bedre end det egentligt er, Bo Henriksen, David Nielsen og Lønstrup var nogle af navnene, men Kent Nielsen var der ikke. Han virker slidt og jeg spekulerer, om det ligner en tanke, at de først skiller sig af med assistenttræneren og så henter Henrik Hansen.

                        Nu er der mange muligheder i spil, men jeg kom til at tænke på Jakob Michelsen, der førte Sønderjyske til sølv, blev kåret til årets træner, solgt til Hammerby, som han førte til deres bedste placering, men derefter fyret pga. hans mandskabspleje. Jeg har ingen præferencer for at ønske ham til klubben, men gad vide, om man vil bringe Henrik Hansen og Michelsen sammen i OB igen. Sønderjyske var i den sæson både kyniske, spillede flot bold og var faktisk skide gode til at finde gode og billige spillere rundt omkring.
                        Oplagt og behagelig tanke jeg også har haft, men tror desværre ikke rigtig på det inderst inde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                          Jeg har længe været meget glad for Kent Nielsen, hans no-nonsense indstilling, hans stædige fastholden på at spille smuk bold, hans evne til at få unge spillere integreret, men da David Nielsen løb ned til fansene efter slutfløjtet blev jeg sgu lidt misundelig, ikke at AGF har ham som træner, for de spiller sgu kedeligt, men på hans begejstring og evne til at motivere fansene og spillerne. Når jeg ser Kent Nielsen under kampene, sidder han lidt indebrændt eller står ude på linjen og råber. På et tidspunkt læste jeg en artikel om trænere i Superligaen, der kan gøre deres hold bedre end det egentligt er, Bo Henriksen, David Nielsen og Lønstrup var nogle af navnene, men Kent Nielsen var der ikke. Han virker slidt og jeg spekulerer, om det ligner en tanke, at de først skiller sig af med assistenttræneren og så henter Henrik Hansen.

                          Nu er der mange muligheder i spil, men jeg kom til at tænke på Jakob Michelsen, der førte Sønderjyske til sølv, blev kåret til årets træner, solgt til Hammerby, som han førte til deres bedste placering, men derefter fyret pga. hans mandskabspleje. Jeg har ingen præferencer for at ønske ham til klubben, men gad vide, om man vil bringe Henrik Hansen og Michelsen sammen i OB igen. Sønderjyske var i den sæson både kyniske, spillede flot bold og var faktisk skide gode til at finde gode og billige spillere rundt omkring.
                          Bestemt en tiltalende tanke. Men jeg tror vi som minimum, skal trækkes med Kent en sæson endnu. Det er nok ikke en del af planen, også at ansætte Michaelsen. JH er ikke kendt for at tænke langsigtet på den måde.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                            Jeg har længe været meget glad for Kent Nielsen, hans no-nonsense indstilling, hans stædige fastholden på at spille smuk bold, hans evne til at få unge spillere integreret, men da David Nielsen løb ned til fansene efter slutfløjtet blev jeg sgu lidt misundelig, ikke at AGF har ham som træner, for de spiller sgu kedeligt, men på hans begejstring og evne til at motivere fansene og spillerne. Når jeg ser Kent Nielsen under kampene, sidder han lidt indebrændt eller står ude på linjen og råber. På et tidspunkt læste jeg en artikel om trænere i Superligaen, der kan gøre deres hold bedre end det egentligt er, Bo Henriksen, David Nielsen og Lønstrup var nogle af navnene, men Kent Nielsen var der ikke. Han virker slidt og jeg spekulerer, om det ligner en tanke, at de først skiller sig af med assistenttræneren og så henter Henrik Hansen.

                            Nu er der mange muligheder i spil, men jeg kom til at tænke på Jakob Michelsen, der førte Sønderjyske til sølv, blev kåret til årets træner, solgt til Hammerby, som han førte til deres bedste placering, men derefter fyret pga. hans mandskabspleje. Jeg har ingen præferencer for at ønske ham til klubben, men gad vide, om man vil bringe Henrik Hansen og Michelsen sammen i OB igen. Sønderjyske var i den sæson både kyniske, spillede flot bold og var faktisk skide gode til at finde gode og billige spillere rundt omkring.
                            Jakob Michelsen kunne absolut være et spændende trænernavn at få til Odense. Var Henrik Hansen assistenttræner under ham i SjE?.
                            På mange måder kan jeg også rigtig godt lide Kent Nielsen, men som det hele har udviklet sig må man bare sige at tanken om at få nogle nye trænerøjne på vores hold bliver mere og mere tiltalende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Jakob Michelsen kunne absolut være et spændende trænernavn at få til Odense. Var Henrik Hansen assistenttræner under ham i SjE?.
                              På mange måder kan jeg også rigtig godt lide Kent Nielsen, men som det hele har udviklet sig må man bare sige at tanken om at få nogle nye trænerøjne på vores hold bliver mere og mere tiltalende.
                              Syntes også det er ærgeligt at det ikke er lykkes for KN, kunne vi blot spille som 1. halvleg i AGF de fleste kampe, ja så så det meget bedre ud.

                              Men i de år han har trænet OB har han ikke formået at få succes med hans spillestil, det har kun i en kamp i ny og næ lykkes..

                              Kunne godt tænke mig en ny træner der praktiserede en spillestil ala Klopp i Liverpool, aggressivt overfaldsfodbold og så den direkte vej mod mål.

                              Spiller indkøbene har i stor stil mislykkes, her har KN også et ansvar.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Syntes også det er ærgeligt at det ikke er lykkes for KN, kunne vi blot spille som 1. halvleg i AGF de fleste kampe, ja så så det meget bedre ud.

                                Men i de år han har trænet OB har han ikke formået at få succes med hans spillestil, det har kun i en kamp i ny og næ lykkes..

                                Kunne godt tænke mig en ny træner der praktiserede en spillestil ala Klopp i Liverpool, aggressivt overfaldsfodbold og så den direkte vej mod mål.

                                Spiller indkøbene har i stor stil mislykkes, her har KN også et ansvar.
                                Hvor meget succes har KN haft udover hans lucky season i AaB ?


                                KN har et gigantisk ansvar ift til den flok intetsigende lejesvende der desværre trækker vores trøje over hovedet og stiller op for vores klub .
                                Last edited by Magge; 14-05-2018, 11:15.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X