Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVil gætte på denne tråd eksploderer præcis om en ugeOprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg har også købt champagne!
Men jeg kan altså ikke forstå hvordan man “kan vide noget” her en uge før deadline når tingene går så stærkt som de gør.. En uge er jo en livstid....
Så jeg gætter på at tråden bare eksploderer pga det er sidste dag og der næsten altid plejer at være gang i den med alt mulige rygter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægToutouh/Kusk + angriber fra en større liga???Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVi har vel allerede 2 nye til start11'eren, og jeg tror ikke meget på hverken Toutouh eller Kusk, eller andre offensive tilgange i de forreste geledder i dette vindue. Det virker som der er mere fokus på at kunne gøre dem vi har bedre ved at styrke kanterne, og resten af holdet bag angriberne.
Jeg syntes stadig vi er tynde centralt på midten men så længe at Welbeck og Thrane er her sker der nok ikke det store desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægToutouh/Kusk + angriber fra en større liga???
Mht angriber så kunne en Martin Pusic være interessant, men den tvivler jeg også på. Man han er en type vi godt kunne bruge til vores offensiv.
Hvis jeg skal være ærlig så er mit bedste bud at der kommer et højt bud på Grytebust som vi ikke kan sige nej til og at vi henter Anders Lindegaard hjem. Det ville da udløse en lille eksplosion ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg tror ikke vi sprænger banken for at få Kusk eller Toutouh nu hvor vi har hentet Kløve med det samme, men det ville være fedt, hvis vi samtidig kan komme af med Jönsson eller lign.
Mht angriber så kunne en Martin Pusic være interessant, men den tvivler jeg også på. Man han er en type vi godt kunne bruge til vores offensiv.
Hvis jeg skal være ærlig så er mit bedste bud at der kommer et højt bud på Grytebust som vi ikke kan sige nej til og at vi henter Anders Lindegaard hjem. Det ville da udløse en lille eksplosion ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægHan er 2. målmand på lånt. Burnleys målmand, Tom Heaton den normale 1./2. målmand er skadet og har en høj stjerne hos fansene. Så når han kommer tilbage er Lindegaard ikke at finde i kamptruppen
Comment
Comment