Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men så længe han ikke er klar skal Lindegaard jo ingen steder..
    Lindegaard har kontrakt til sommeren, hvis Tom Heaton bliver klar inden da (hvilket er meget sandsynligt), så kan jeg ikke se pointen i at han skulle blive der. Heaton er samme alder og Lindegaard har næppe interesse i at være tredjeviolin, hvor muligheden for at spille afhænger af skader og at intet målmandstalent overhaler ham fra ungdomsrækkerne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Lindegaard har kontrakt til sommeren, hvis Tom Heaton bliver klar inden da (hvilket er meget sandsynligt), så kan jeg ikke se pointen i at han skulle blive der. Heaton er samme alder og Lindegaard har næppe interesse i at være tredjeviolin, hvor muligheden for at spille afhænger af skader og at intet målmandstalent overhaler ham fra ungdomsrækkerne.
      Pengene har jo styret Lindegaards karriere pt. Hvorfor skulle det være anderledes nu?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Pengene har jo styret Lindegaards karriere pt. Hvorfor skulle det være anderledes nu?
        Hvad baserer du det på?
        Han tog til United, da han fik chancen - det er der vel ikke nogen, der kan fortænke ham i. Der blev han nok en sæson for længe, men i lang tid var han jo i en reel konkurrencesituation med De Gea (hvor absurd det end virker, når man tænker på hvordan deres karrierer har udviklet sig efterfølgende). Siden gik han først et niveau ned (formentlig også på lønnen) for at blive starter i en mindre PL-klub. Da det ikke lykkedes gik han endnu et niveau ned til Championship, hvor han har prøvet sig af i forskellige Championship-klubber. At det ikke er lykkedes, undrer mig, taget det niveau han viste i United i betragtning, men jeg forstår da godt, at han bliver ved med at prøve. At han gerne har villet blive i England kan jo altså også hænge sammen med mange andre ting end pengene.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Pengene har jo styret Lindegaards karriere pt. Hvorfor skulle det være anderledes nu?
          Er der rygterne ikke at fordi han blev far ville han gerne blive?

          Comment


            Lækkert ☺
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Gad vide om vi henter en ny istedet for Joan eller kører igennem med 3 angribere?

              Comment


                Det var hurtigt at Joan og OB ændrede holdning.

                Comment


                  Nogen ide om hvor Joan skal til?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                    Nogen ide om hvor Joan skal til?
                    Han bliver hjemme for at afsøge nye muligheder, dvs. at han ikke har fundet noget endnu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                      Nogen ide om hvor Joan skal til?
                      Gætter på udlandet hvis det står til ham. Men nu skal han jo lige finde en klub der vil købe ham

                      Comment


                        Kent åbner op for flere forstærkninger!!

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-forstaerkes/

                        Hvis den rette findes

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Jeg tror ikke vi sprænger banken for at få Kusk eller Toutouh nu hvor vi har hentet Kløve med det samme, men det ville være fedt, hvis vi samtidig kan komme af med Jönsson eller lign.
                          Mht angriber så kunne en Martin Pusic være interessant, men den tvivler jeg også på. Man han er en type vi godt kunne bruge til vores offensiv.
                          Hvis jeg skal være ærlig så er mit bedste bud at der kommer et højt bud på Grytebust som vi ikke kan sige nej til og at vi henter Anders Lindegaard hjem. Det ville da udløse en lille eksplosion ;-)
                          Nej for Guds skyld ikke Lindegaard tilbage.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kent åbner op for flere forstærkninger!!

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-forstaerkes/

                            Hvis den rette findes
                            Rul båndet for de sidste 8 transfervinduer

                            ................................

                            "Vi var tæt på, men fandt ikke lige den spiller der kunne forstærke os her og nu."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Rul båndet for de sidste 8 transfervinduer

                              ................................

                              "Vi var tæt på, men fandt ikke lige den spiller der kunne forstærke os her og nu."
                              Copy/paste om præcis en uge

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                                Nej for Guds skyld ikke Lindegaard tilbage.
                                Hvorfor ikke?

                                Comment

                                Working...
                                X