Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    See Fellah som den offensive centrale, evt kant, er det helt forkert?
    Så længe han kan erhverves billigt er det for mig en okay lotto kupon..
    Totalt uambitiøst ... Min ikke han ryger hjem til Norge?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      See Fellah som den offensive centrale, evt kant, er det helt forkert?
      Så længe han kan erhverves billigt er det for mig en okay lotto kupon..
      Nej overhovedet ikke, men Welbeck er vel i høj grad en defensiv midtbanespiller? Derfor synes jeg ikke lige, at det passede sammen at omtale Fellah som en mulig Welbeck-afløser, vi er jo ikke blevet stærkere besat på den defensive midtbane i det her vindue, tværtimod nu har vi jo mistet Tverskov som en backup-mulighed.

      Det er selvfølgelig fair at synes han er interessant, jeg kan bare ikke se de store perspektiver i at hente en 28-årig med attitudeproblemer, som ikke har spillet førsteholdsfodbold i et par år snart. De penge der skulle være til en lottokupon, så jeg gerne gå til en lidt yngre spillere med nogle flere perspektiver forhåbentligt, eller til at købe Kløve fri, gud bedre det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Nej overhovedet ikke, men Welbeck er vel i høj grad en defensiv midtbanespiller? Derfor synes jeg ikke lige, at det passede sammen at omtale Fellah som en mulig Welbeck-afløser, vi er jo ikke blevet stærkere besat på den defensive midtbane i det her vindue, tværtimod nu har vi jo mistet Tverskov som en backup-mulighed.

        Det er selvfølgelig fair at synes han er interessant, jeg kan bare ikke se de store perspektiver i at hente en 28-årig med attitudeproblemer, som ikke har spillet førsteholdsfodbold i et par år snart. De penge der skulle være til en lottokupon, så jeg gerne gå til en lidt yngre spillere med nogle flere perspektiver forhåbentligt, eller til at købe Kløve fri, gud bedre det.
        Læg dertil, at vi efter alt at dømme har været efter ham ved flere lejligheder, hvor det ikke er blevet til noget, og vel bla også fordi, han har valgt anderledes. Det er ikke fordi, jeg har en illusion om, at vi kun skal hente spillere til, som ser OB som drømmeklubben, men alligvel... han gider os jo ikke, og har tilsyneladende svært nok ved at finde motivation i forvejen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Nej overhovedet ikke, men Welbeck er vel i høj grad en defensiv midtbanespiller? Derfor synes jeg ikke lige, at det passede sammen at omtale Fellah som en mulig Welbeck-afløser, vi er jo ikke blevet stærkere besat på den defensive midtbane i det her vindue, tværtimod nu har vi jo mistet Tverskov som en backup-mulighed.

          Det er selvfølgelig fair at synes han er interessant, jeg kan bare ikke se de store perspektiver i at hente en 28-årig med attitudeproblemer, som ikke har spillet førsteholdsfodbold i et par år snart. De penge der skulle være til en lottokupon, så jeg gerne gå til en lidt yngre spillere med nogle flere perspektiver forhåbentligt, eller til at købe Kløve fri, gud bedre det.
          Jeg ser Welbeck som mere 8'er end 6'er. I mine øjne klart mere felt-til-felt end decideret defensiv. Sådan synes jeg også han selv og klubben har beskrevet ham.

          Men stadig en helt anden type end Fellah. Fellah ville aldrig komme til at spille på den centrale midtbane hos os (eller andre 4-4-2 hold for den sags skyld vil jeg tro).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Pænt sikker på at det er en joke
            Der er vist en spiller ude i Marienlyst, som hedder noget i den retning. Måske kan man bruge ham? Det er endda en skolet venstre back. Dem kan man ikke få for mange af.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg ser Welbeck som mere 8'er end 6'er. I mine øjne klart mere felt-til-felt end decideret defensiv. Sådan synes jeg også han selv og klubben har beskrevet ham.

              Men stadig en helt anden type end Fellah. Fellah ville aldrig komme til at spille på den centrale midtbane hos os (eller andre 4-4-2 hold for den sags skyld vil jeg tro).
              Ok, jeg kan ikke huske Welbeck nogensinde har haft en aktion i modstanderens felt, for at være helt ærlig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ok, jeg kan ikke huske Welbeck nogensinde har haft en aktion i modstanderens felt, for at være helt ærlig.
                Jeg ved ærlig talt ikke hvordan man skal kategorisere ham. Ikke engang da vi spillede pokal mod Dalum kunne han noget som helst offensivt. Jeg så ham lave 2-3 lange skift som var okay. Men som spiller på midten løber han hovedløs rundt og bidrager med intet.. Absolut intet..
                Han har snart været 2 år i klubben og kommer længere og længere væk fra holdet.

                Alt andet end et farvel og tak vil være tåbeligt og JH burde erkende sit nederlag med ham her.. Så hellere give Frøkjær spilletid

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Ok, jeg kan ikke huske Welbeck nogensinde har haft en aktion i modstanderens felt, for at være helt ærlig.
                  Nej på den måde er felt-til-felt ikke den rigtige betegnelse. Han er på ingen måde målfarlig. Men mener bare ikke han har de defensive evner eller disciplin til at gå under betegnelsen 6'er. Synes han bringer noget energi og har lidt evner i pasningsspillet. Svært at pege på spidskompetencer.

                  For mig dækker felt-til-felt i dette tilfælde mere over, at det er i den rolle man oftest vil koste mindre.
                  Last edited by Agbre; 23-01-2018, 23:55.

                  Comment


                    Totalt off topic og totalt ananas i egen juice.
                    Men når Atle Roar Håland retweeter dig, så ved du bare, at dit liv peaker
                    Det var bare det...

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Totalt off topic og totalt ananas i egen juice.
                      Men når Atle Roar Håland retweeter dig, så ved du bare, at dit liv peaker
                      Det var bare det...

                      MvT
                      15 min of fame... Nu har du haft dem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        FCK er jo igang med at rydde ud i spillerne og Niclas Røjkjær er også sat til salg. Var et kæmpe talent for 1½ år siden og destruerede ungdomsrækkerne i SIF sammen med Dolberg inden han blev hentet til FCK i sommeren 16, kunne dette være noget?
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-klub/7008486
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Spændende at se om vi bliver et helt dansk hold fra sommerferien af.. Det er vel langt fra umuligt at følgende er væk fra sommer

                          Joao
                          Jønne
                          Joan
                          Gryte
                          Nana

                          Så mangler JH bare at handle lidt i nogle jyske klubber igen. Så er missionen fuldført

                          Vi har selvfølgelig også Yao der kan komme tilbage men jeg tvivler efterhånden stærkt. Han har svært ved at klare sig i 1.Div og vi har afløseren på vej i form af Mathias Jørgensen som fylder 18 til sommer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Totalt off topic og totalt ananas i egen juice.
                            Men når Atle Roar Håland retweeter dig, så ved du bare, at dit liv peaker
                            Det var bare det...

                            MvT
                            Ja ja da. Hvis man ikke kan få Steen Fucking Nedergaard til at trykke sin hånd i Farum, så må man vel tage, hvad man kan få.

                            Comment


                              Så kan vi da sikkert skyde en hvid pil efter Amankwaa

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...j-til-skotland
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Så kan vi da sikkert skyde en hvid pil efter Amankwaa

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...j-til-skotland
                                Så har vi ikke været ude efter ham, vil jeg tro. Skotland og Hearts er i hvert fald ikke sportsligt mere attraktivt end os.

                                Comment

                                Working...
                                X