Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    For helvedet... jeg skulle bare lige hurtig tjekke forum en sidste gang, inden jeg skulle sove, og så har Chuck været i gang - nu er søvn jo umuligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det forklarer stadig bare ikke, hvorfor et evt. skifte til 4-3-3 skulle gøre, at vi får brug for en angriber mere. Hvad får vi ud af at have to dyre spillere siddende på bænken?
      Forskellige muligheder, ændre kampe, skader, karantæner og formnedgang og skifte mellem 4-3-3 og 4-4-2..
      Jeg bruger seriøst ikke den store på at bekymre mig om hvem der skal på bænken.. Vil bare gerne have så stærk trup som muligt..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        For helvedet... jeg skulle bare lige hurtig tjekke forum en sidste gang, inden jeg skulle sove, og så har Chuck været i gang - nu er søvn jo umuligt
        Ja Der har været gang i den. Der skal bare opdateres på Ipaden fra morgen til aften de næste 5 dage

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Forskellige muligheder, ændre kampe, skader, karantæner og formnedgang og skifte mellem 4-3-3 og 4-4-2..
          Jeg bruger seriøst ikke den store på at bekymre mig om hvem der skal på bænken.. Vil bare gerne have så stærk trup som muligt..
          Ok. Jeg kan så bare ikke se, hvordan vi bliver stærkere af at hente flere angribere som vi heller ikke kan sætte op til chancer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det forklarer stadig bare ikke, hvorfor et evt. skifte til 4-3-3 skulle gøre, at vi får brug for en angriber mere. Hvad får vi ud af at have to dyre spillere siddende på bænken?
            Det er ofte fra bænken de lige kampe afgøres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ok. Jeg kan så bare ikke se, hvordan vi bliver stærkere af at hente flere angribere som vi heller ikke kan sætte op til chancer.
              Jeg henviste også til en Rygaard som jo vel netop kan dette og er anderledes end det vi har.. Men er selvfølgelig enig i det du nævner til sidst. Det var det største problem i efteråret...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Det er ofte fra bænken de lige kampe afgøres.
                Jeg vil våge den påstand, at der faktisk ligger flere point i rent faktisk at have en startellever der som regel fungerer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg vil våge den påstand, at der faktisk ligger flere point i rent faktisk at have en startellever der som regel fungerer.
                  Den gamle kriger vågede over sin syge søn.
                  Jeg vover ikke at gå ind i skoven om natten, da DF siger det er farligt.

                  Aargh det er bare mig :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Vil (også) gætte på Mikkel Rygaard. Kent har udtalt sig positivt om ham. Han er skræddersyet til 4-3-3 imo, som lige pludselig var sjovt den anden dag. Han kan også spille en kant i Kent´s system.

                    Måske det er meget klogt at købe ham nu. Ikke sikkert vi har chancen, hvis Lyngbyspillerne bliver fritstillet.

                    Jeg vil være glad for Mikkel, men heller ikke mere. Jeg går ikke jubelamok, som mange af Jer andre

                    Måske fordi jeg føler JJT bliver presset på spilletiden, det synes jeg ikke om.
                    433:
                    gryte
                    johnson - KEP - Tverskov - Barret
                    JJT - Rømer - kløve
                    Helenius - Rygaard -AK

                    442:
                    gryte
                    Johnson - KEP - tverskov - Barret
                    greve - JJT - Rømer- kløve
                    Rygaard
                    helenius

                    Comment


                      På det ærlige plan: Fuck Edmundsson. Jeg har aldrig brudt mig om manden. Ja, han var sporadisk god i kampene i sidste forår, men ikke tilnærmelsesvis på et niveau, som berettiger til, at han på nogen måde kan forvente kontraktvilkår, som skulle gøre ham til mere end en trupspiller. Han har alle dage været en diver og en tudeprinsesse, og dermed ikke forenelig med de dyder, som jeg forventer mig af en spiller i OB!

                      Jeg er enormt spændt på hvad vi (qua Chuck) har i støbeskøen. Rygaard ville være mit ønske, men ikke desto mindre, så frygter jeg, at selv med hans tilgang, så kommer vi til at stå med et hold uden kompetencer i forhold til fart og det offensive mand-mand spil, som IMO er de vores allerstørste svaghedspunkter.

                      Summa summarum; Rygaard vil aldrig blive en frelser, ligesom Pål Kirkevold heller aldrig ville være det. Hvis det nu skulle være Rygaard, så ville selv hans fodboldhjerne ikke være nok til, at løfte striwerne ud af den spillemæssige suppedas, som klubben befinder sig i. Specielt ikke med det særdeles vanskelige forår som vi går i møde.
                      Last edited by JMJ; 27-01-2018, 03:57. Årsag: Fuldemandshalløj

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Men Chuck skrev om en offensivspiller så...
                        Men hvem ved? Vi har ja erfaring i at omskole spillere i OB... ;-)
                        Christian Eriksen.

                        Comment


                          Et hurtigt overblik blik på RFC-truppen afslører ikke mange navne der virker som forstærkninger til vores hold. Erik Marxen kunne vel få Joaos vb. til sommer. Halldorson, tja .. han er en god målmand, men er han bedre end Thomas Mikkelsen og han er helt sikkert ikke så god som Grytebust. Kadrii er næppe interesseret i OB endnu engang med den afskedssalut han afleverede sidste gang
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Christian Eriksen.
                            Er modigt bud. Men hele Odense ville vel svømme i champagne for til mindst 2 uger. ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Nu erfarer FS at Søndergaard får 2,5 år i deres artikel..... Og slutter med denne sætning:

                              Men det bliver altså England og ikke Italien, der bliver den unge OB'ers hjemland i de kommende fire år.

                              https://www.fyens.dk/ob/OB-talent-to...rtikel/3225387

                              Journalistik på højeste niveau

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nu erfarer FS at Søndergaard får 2,5 år i deres artikel..... Og slutter med denne sætning:

                                Men det bliver altså England og ikke Italien, der bliver den unge OB'ers hjemland i de kommende fire år.

                                https://www.fyens.dk/ob/OB-talent-to...rtikel/3225387

                                Journalistik på højeste niveau

                                🤣
                                Men de ved til mindst at Wolverhampton ligger i England...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X