Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Meget spændende med positiv emoji .. sælges Jönsson eller en anden profil (Grytebust evt.) og er vi så heldige at der dukker en anden, og måske større profil op
    Nu skal vi jo tænke på at vinduet lukker om en uge. Men spændende hvad vi diskuteret der. Undskylder hvis jeg har ødelagt nogens romantiske drømme, om OBs vinduer.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Vil gætte på denne tråd eksploderer præcis om en uge
      Jeps, når vi skriver en 3-årig med M. Fellah

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Jeps, når vi skriver en 3-årig med M. Fellah
        Ja, han skriver jo ikke noget om, hvorvidt det er en positiv eller negativ eksplosivitet der vil ske.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
          Jeps, når vi skriver en 3-årig med M. Fellah
          Hvorfor kun 3 år når der kan laves 5 årige aftaler
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Vil gætte på denne tråd eksploderer præcis om en uge
            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Jeg har også købt champagne!
            Altså jeg ved i begge har kaldt noget og hatten af for Kielberg der har vidst lidt et par gange i dette vindue..
            Men jeg kan altså ikke forstå hvordan man “kan vide noget” her en uge før deadline når tingene går så stærkt som de gør.. En uge er jo en livstid....

            Så jeg gætter på at tråden bare eksploderer pga det er sidste dag og der næsten altid plejer at være gang i den med alt mulige rygter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Jeps, når vi skriver en 3-årig med M. Fellah
              Toutouh/Kusk + angriber fra en større liga???

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                Toutouh/Kusk + angriber fra en større liga???
                Vi har vel allerede 2 nye til start11'eren, og jeg tror ikke meget på hverken Toutouh eller Kusk, eller andre offensive tilgange i de forreste geledder i dette vindue. Det virker som der er mere fokus på at kunne gøre dem vi har bedre ved at styrke kanterne, og resten af holdet bag angriberne.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Vi har vel allerede 2 nye til start11'eren, og jeg tror ikke meget på hverken Toutouh eller Kusk, eller andre offensive tilgange i de forreste geledder i dette vindue. Det virker som der er mere fokus på at kunne gøre dem vi har bedre ved at styrke kanterne, og resten af holdet bag angriberne.
                  Vil godt nok også blive overrasket hvis der bliver hentet mere mm der sælges fra midten og ned.. Hvis vi mister en af de offensive bliver han heller ikke erstattet..
                  Jeg syntes stadig vi er tynde centralt på midten men så længe at Welbeck og Thrane er her sker der nok ikke det store desværre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                    Toutouh/Kusk + angriber fra en større liga???
                    Jeg tror ikke vi sprænger banken for at få Kusk eller Toutouh nu hvor vi har hentet Kløve med det samme, men det ville være fedt, hvis vi samtidig kan komme af med Jönsson eller lign.
                    Mht angriber så kunne en Martin Pusic være interessant, men den tvivler jeg også på. Man han er en type vi godt kunne bruge til vores offensiv.
                    Hvis jeg skal være ærlig så er mit bedste bud at der kommer et højt bud på Grytebust som vi ikke kan sige nej til og at vi henter Anders Lindegaard hjem. Det ville da udløse en lille eksplosion ;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Jeg tror ikke vi sprænger banken for at få Kusk eller Toutouh nu hvor vi har hentet Kløve med det samme, men det ville være fedt, hvis vi samtidig kan komme af med Jönsson eller lign.
                      Mht angriber så kunne en Martin Pusic være interessant, men den tvivler jeg også på. Man han er en type vi godt kunne bruge til vores offensiv.
                      Hvis jeg skal være ærlig så er mit bedste bud at der kommer et højt bud på Grytebust som vi ikke kan sige nej til og at vi henter Anders Lindegaard hjem. Det ville da udløse en lille eksplosion ;-)
                      Lindegaard er 2. Målmand i PL så det sker ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lindegaard er 2. Målmand i PL så det sker ikke

                        Han er 2. målmand på lånt. Burnleys målmand, Tom Heaton den normale 1./2. målmand er skadet og har en høj stjerne hos fansene. Så når han kommer tilbage er Lindegaard ikke at finde i kamptruppen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Han er 2. målmand på lånt. Burnleys målmand, Tom Heaton den normale 1./2. målmand er skadet og har en høj stjerne hos fansene. Så når han kommer tilbage er Lindegaard ikke at finde i kamptruppen
                          Men så længe han ikke er klar skal Lindegaard jo ingen steder..

                          Comment


                            fint

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tm_campaign=ni
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              JJ forlænger med 1 år

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-lokal-profil

                              Comment


                                Fra ob.dk

                                http://www.ob.dk/artikel/ob-og-thomasen-forlaenger.aspx

                                http://www.ob.dk/artikel/jens-jakob-...et-hjemme.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X